محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
روش تحقیق و پایان نامه
مقاله فارسی
مقاله انگلیسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / روانـشناسی,علوم تـربیتی / روش تحقیق و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

مقایسۀ اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 17)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۹,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 94 صفحه
نوع فایل ارسالی:

فهرست
________________________________________

فصل اول: طرح تحقیق
مقدمه 2 
بیان مسئله 4
ضرورت و اهمیت تحقیق 6 
اهداف تحقیق 8
فرضیات تحقیق 8
محدودیت¬های تحقیق 9
واژه¬ها و اصطلاحات 9

فصل دوم: مبانی نظری و ادبیات تحقیق
تعریف توجّه 12
تاریخچۀ توجّه 13
نظریه¬های توجّه 13
کانون توجّه 18
شیوه¬های توجّه 19
ویژگی¬های توجّه 20
هوشیاری و توجّه 21
توجّه¬ انتخابی 21
توجّه و سطح مهارت 22
رابطۀ توجه و اجرا 23
دستورالعمل¬های آموزشی و توجّه 24
تصویرسازی ذهنی چیست 25
چگونگی انجام تصویرسازی ذهنی 25
انواع تصویرسازی ذهنی 26
موارد استفاده از تصویرسازی ذهنی و آثار آن 28
نظریه¬های تصویرسازی ذهنی 30
شیوه¬های توسعۀ برنامه تمرین تصویرسازی ذهنی 37
کاربردهای تصویرسازی ذهنی 38
افزایش مهارت¬های روان¬شناختی 38
تحقیقات مربوط به توجّه 40
تحقیقات مربوط به تصویرسازی ذهنی 52
تحقیقات مربوط به تصویرسازی کانون توجّه 61
نتیجه¬گیری 63

فصل سوم: روش تحقیق
روش تحقیق 65
جامعه و نمونۀ آماری 65
متغیّرهای تحقیق 65
ابزار اندازه¬گیری و روش جمع¬آوری اطلاعات 66 
شیوۀ اجرای تحقیق 70
روش آماری و شیوه تجزیه و تحلیل اطلاعات 73

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل اطلاعات و یافته¬های تحقیق
بررسی توصیفی داده¬ها 76
آزمون فرضیۀهای آماری 78
فرضیۀ اول 78
فرضیۀ دوم 79
فرضیۀ سوم 80
فرضیۀ چهارم 81
فرضیۀ پنجم 82
فرضیۀ ششم 83

فصل پنجم: بحث ونتیجه¬گیری
یافته¬های تحقیق 85
بحث ونتیجه¬گیری داده¬های تحقیق 86
پیشنهادات پژوهشی 89
پیشنهادات آموزشی 89


 
فهرست جداول
________________________________________
جدول 1-3 : نوع فعالیت¬های گروه¬های سه¬گانه پژوهش 71
جدول 2-3 : طرح کلّی روش اجرای تحقیق 72
جدول 1-4 : اطلاعات توصیفی گروهها در تکلیف ردیابی 76
جدول 2-4 : اختلاف نمرۀ پیش¬آزمون و پس¬آزمون گروه تصویرسازی توجّه درونی در مرحلۀ
فراگیری 78
جدول 3-4 : اختلاف نمرۀ پیش¬آزمون و پس¬آزمون گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در مرحلۀ
فراگیری 79
جدول 4-4 : نمرۀ تفاضل پیش¬آزمون از پس¬آزمون گروه¬های سه¬گانه 80
جدول 5-4 : اختلاف نمرۀ پس¬آزمون و آزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه درونی در
مرحلۀ یادداری 81
جدول 6-4 : اختلاف نمرۀ پس¬آزمون و آزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در
مرحلۀ یادداری 82
جدول 7-4 : نمرۀ تفاضل پس¬آزمون از آزمون یادداری گروه¬های سه¬گانه 83


فهرست نمودارها
________________________________________

نمودار 1-4 : نمودار میانگین سن آزمودنی¬ها در گروه¬های سه¬گانه 77
نمودار2-4 : نمودار میانگین نمرۀMIQ _R  آزمودنی¬ها در گروه¬های سه¬گانه 77
نمودار3-4 : اختلاف نمرۀ پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجه درونی در مرحلۀ
فراگیری 78
نمودار 4-4 : اختلاف نمرۀ پس¬آزمون وآزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه درونی در مرحلۀ
یادداری 79
نمودار 5-4 : اختلاف نمرۀ پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجه بیرونی در مرحلۀ
فراگیری 80
نمودار 6-4 : اختلاف نمرۀ پس¬آزمون وآزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در مرحلۀ
یادداری 81
نمودار 7-4 : رونـد پـيشرفت گـروه‌ها در طي مراحل پیش¬آزمون و پس¬آزمون در تکلیف ردیابی 82
نمودار8-4: رونـد پـيشرفت گـروه‌ها در طي مراحل پس¬آزمون و ¬آزمون یادداری در تکلیف ردیابی 83

 

 

فهرست شکلها
________________________________________ 
 شکل 1-2 : استفاده از توجّه در مراحل مختلف پردازش بر اساس تئوری¬های مختلف تک¬کانالی 16
شکل 2-2 : مقدار بالقوۀ منابع پردازش و ساختار آن¬ها از منابع پردازشی در توجّه ویکنز و
همکاران 1984 18
شکل 1-3 : صفحۀ نمایش نرم¬افزار با امکانات مربوط 67
شکل 2-3 : وارد کردن مشخصات فردی آزمودنی¬ها 67
شکل 3-3 : مشخصات کامل آزمون ایجاد شده 68
شکل 4-3 : ایجاد مراحل مختلف (فراگیری، یادداری)  68
شکل 5-3 : اجرای آزمون و نتیجۀ پایانی آن. 69
شکل 6-3 : انتقال و ذخیرۀ اطلاعات به¬دست آمده در نرم¬افزا. 69
شکل 7-3 : تصویر دستگاه تعقیب¬سنج. 70

آیا در رابطه با مقایسۀ اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید مقایسۀ اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"