محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
پایان نامه مدیریت اجرائی
پایان نامه کلیه گرایش ها
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / مـدیــریـت / پایان نامه مدیریت اجرائی
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسي عوامل عدم استقبال شهروندان از اخذ اشتراک فاضلاب


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 12)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۳۶,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 193 صفحه
نوع فایل ارسالی:
کد محصول : pn250

فهرست

فصل اول: طرح تحقيق
 مقدمه                10
1ـ موضوع تحقيق 11
2ـ بيان مسئله 11
3ـ1ضرورت و اهميت تحقيق 12
4ـ1 اهداف تحقيق 16
5ـ1 فرضيه هاي تحقيق 17
6ـ1 پيشينه تحقيق 18
7ـ1 قلمرو تحقيق 19
8ـ1 روش تحقيق 20
9ـ1 جامعه آماري 20
10ـ1 نمونه آماري 21
11ـ1 روش نمونه گيري 21
12ـ1 ابزار گردآوري اطلاعات 21
13ـ1 روش آزمون فر ضيات 21
14ـ1 تعاريف عملياتي متغيرها 22
فهرست منابع و مآخذ فصل اول 25

فصل دوم: مباني نظري و پيشينه تحقيق
متغير اقتصادي 27
توليد                   27
وضعيت اقتصادي بوشهر 28
چاههاي جذبي در بوشهر 30
روشهاي پرداخت حق انشعاب فاضلاب 31
ساختار واحدهاي بانکي بوشهر 32
فرهنگ                32
مفهوم فرهنگ 33
فرهنگ، جامعه، فرد 33
ويژگيهاي فرهنگ 34
عناصر اساسي فرهنگ 35
4ـ9ـ2 ابعاد فرهنگ 37
ويژگيهاي فرهنگي قديم شهر بوشهر 39
وضعيت فرهنگي كنوني شهر بوشهر 40
بهداشت و درمان 41
رابطه بهداشت و شبكه فاضلاب 42
وضعيت نظام آموزش در بوشهر 43
مسائل شرعي (ديني) جمع آوري فاضلاب 44
مسأله عدم استقبال شهروندان 45
عوامل تأثير گذار بر استقبال مردم 47
ويژگيهاي ساختاري شهر بوشهر 48
ساختار جمعيتي بوشهر 49
دلايل ضرورت ايجاد و توسعه تأسيسات فاضلاب در بوشهر 50
مشخصات استان بوشهر 51
بافت قديم شهر بوشهر 52
بافت جديد شهر بوشهر 52
سيستم دفع آبهاي سطحي و دفع فاضلاب شهر بوشهر 52
نقش و اهميت تحقيقات بازاريابي 53
آميخته بازاريابي 55
عوامل موقعيتي 56
پاسخ رفتاري.................. 56
معيارهاي عملكرد 56
تعريف تحقيقات بازاريابي 57
نقش تحقيقات بازاريابي 57
تحقيقات در مورد خصوصيات بازار 59
6ـ بررسي وفاداري مصرف كنندگان 62
بازاريابي و وفاداري 62
جايگاه تبليغات در تصميم گيري خريد مشتريان 63
مقايسه مفهوم قديم (فروش) و جديد (بازاريابي) 64
الگول 5 اِم (5 M) در تبليغات 65
ادراك و اطلاعات 66
ادراك و اهمّيت آن 67
رفتار                  69                
اهميت طرز فكر در بازاريابي 72
طبيعت طرز فكر 72
اجزاي طرز فكر 72
رابطة بين طرز فكر و رفتار 73
مشكل سنجش طرز فكر 74
رويه هاي مقياس گذاري طرز فكر 74
روش هاي عمومي براي سنجش طرز فكر 74
روش ارتباطات 75
اهداف                 75
مفهوم رويكرد سيستمي 75
چارچوب نظري تحقيق 77
رويكرد سيستمي براي تحليل رفتار مصرف كننده 78
سيستم هاي رفتاري 80
نظريه سيستم رفتاري مصرف کننده 81
اهميت جمع آوري فاضلاب در جهان امروز 89
تاريخچة جمع آوري فاضلاب 89
تاريخچه تصفيه ي فاضلاب 90
مقدمه اي بر پروژه فاضلاب شهر بوشهر 93
روش هاي جمع آوري فاضلاب 94
تأسيسات شبكه جمع آوري فاضلاب شهري و وظايف آن 94

فصل سوم: روش و قلمرو تحقيق
1ـ3 مقدمه .............  98
2ـ3 نوع تحقيق 99
1ـ2ـ3 براساس هدف 99
2ـ2ـ3 براساس مكان 99
3ـ2ـ3 براساس روش 99
3ـ3 روش و ابزار گردآوري 100
1ـ3ـ3 پرسشنامه 101
2ـ3ـ3. مراجعه به اسناد و مدارك 102
3ـ3ـ3  مصاحبه 102
4ـ3ـ3 پژوهش كتابخانه اي 103
4ـ3 جامعه و نمونه آماري 103
5ـ3 هدف نمونه گيري 105
6ـ3 روش نمونه گيري 105
7ـ3 حجم نمونه 106
روش هاي برآورد   107
اعتبار و روائي ابزارهاي پژوهش 109
روائي ابزار تحقيق 109
پايائي (اعتبار) ابزار تحقيق 110
روشهاي تجزيه و تحليل داده ها و آزمون فرضيات 112
فهرست منابع و مآخذ فصل سوم 117

فصل چهارم: تحليل داده ها
مقدمه              119                 
تحليل داده هاي پژوهش 120
داده هاي اختصاصي 125
الف) متغير اقتصادي 125
ب) متغيرهاي فرهنگي ـ اجتماعي 136
ج) متغيرهاي اقتصادي 149
آزمون فرضيات 162

فصل پنجم: يافته هاي پژوهش و پيشنهادها
مقدمه               170
چکيده              171
تحليل يافته ها و آزمون فرضيات 174
پيشنهادها  ............ 184
فهرست منابع و مآخذ 187
(1) فارسي.......... 187
پيوستها             189
پرسشنامه

 

فهرست جدولها، شكلها و نمودارها
شكل (1ـ1). مدل پاسخ رفتاري 24
شكل (1ـ2). مدل سيستم بازاريابي 55
شكل (2ـ2). مدل وفاداري كسب وكار 63
شكل (3ـ2). مفهوم قديم و جديد بازاريابي 64
شكل (4ـ2). الگوي 5 ام (5M) براي تبليغات خدمات 66
جدول(1ـ2). عوامل تشكيل دهندة شيوه زندگي 71
شكل (5ـ2) رويكرد سيستمي محرك ـ پاسخ 77
شكل(6ـ2). الگوي سيستمهاي رفتاري مصرف كننده 80
جدول (2ـ2). مؤلفه هاي تأثير گذار بر فرآيند ارتباطات و الگوهاي رفتاري 83
شكل (7ـ2).مدل رفتار محرک ها،احساسات و پاسخ ها با هنجارها 85
شکل(8ـ2). الگوي رفتاري فاصله تصميم گيري 86
شكل (9ـ2). الگوي رفتاري انتظارات، ارزش ها و هنجارها 86
شكل (10ـ2). رويكرد سيستمي الگوي بررسي رفتاري مصرفي مشتركين فاضلاب خانگي (بر مبناي مصرف آب) 87
جدول (1ـ3). چارچوب ويژگي هاي ادله تحقيق توصيفي 100
جدول (2ـ3). تعداد سوالات مربوط به هر يك از متغيرها 102
شکل(1ـ3). نحوي ارزش گذاري در طيف ليکرت 112
نمودار (1ـ4). توزيع جنس واحدهاي آماري 120
نمودار (2ـ4). توزيع سني واحدهاي آماري 121
نمودار (3ـ4). توزيع وضعيت تأهل واحدهاي آماري 121
نمودار (4ـ4). توزيع نوع مالكيت واحد مسكوني واحدهاي آماري 122
نمودار (5ـ4). توزيع مساحت زيربناي واحد مسكوني 122
نمودار (6ـ4). توزيع تعداد اعضاي خانوار در محل سكونت 123
نمودار (7ـ4). توزيع ميزان تحصيلات سرپرست خانوار 124
نمودار (8ـ4). توزيع وضع فعاليت سرپرست خانوار 124
جدول (1ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره تسهيلات بانكي براي پرداخت حق انشعاب 126
جدول (2ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره افزايش مصرف آب با افزايش هزينه هاي دفع 127
جدول (3ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان دربارة ميزان هزينه تخليه چاههاي جذبي 128
جدول (4ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره پرداخت حق انشعاب بصورت درج در قبوض آب بها 129
جدول (5ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره ميزان هزينه هاي خدمات فاضلاب در مقايسه با ساير هزينه ها 130
جدول(6ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان دربارة آگاهي از ميزان مبلغ حق انشعاب فاضلاب 131
جدول (7ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره آگاهي از ميزان هزينه هاي نصب انشعاب فاضلاب 132
جدول (8ـ4). توزيع نظرات پاسخ دهندگان درباره ميزان كيفيت دفع فاضلاب پس از اتصال به شبكه 133
جدول (9ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره تخريب منازل مسكوني بعلت بالا آمدن آبهاي زيرزميني 134
جدول (10ـ4). خلاصه توزيع فراواني و ميانگين پاسخها نسبت به متغير اقتصادي 135
جدول (11ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره استقبال عمومي 137
جدول (12ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره ارتقاء بهداشت عمومي 138
جدول (13ـ4) توزيع نظرات پاسخگويان دربارة اطمينان شهروندان از شبكه احداث شده 139
جدول (14ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان دربارة ميزان آگاهي شهروندان از شبكه فاضلاب 140
جدول (15ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان دربارة ميزان تبليغات در ترغيب مردم براي خريد اشتراك 141
جدول (16ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان دربارة ميزان رضايتمندي مردم 142
جدول (17ـ4). ميزان علاقمندي شهروندان به اجراي طرح جمع آوري و دفع فاضلاب 143
جدول (18ـ4). توزيع پاسخگويان دربارة عوامل شرعي در  جمع آوري فاضلاب 144
جدول (19ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره تخريب معابر عمومي 145
جدول (20ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان در بارة طولاني شدن زمان ترميم 146
جدول (21ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان دربارة ميزان تسريع در حل مشكلات مشتركين 147
جدول 22ـ4 خلاصه توزيع فراواني و ميانگين پاسخها نسبت به متغير فرهنگي ـ اجتماعي 148
جدول (23ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره اطلاع رساني و راهنمايي لازم بصورت شفاف براي درخواست خدمات 149
جدول (24ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان دربارة سرعت پاكسازي معابر 150
جدول (25ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان دربارة مدت زمان رفع اتفاقات 151
جدول (26ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره سرعت انجام خدمات نصب انشعاب فاضلاب 152
جدول (27ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره کييفيت نصب انشعاب فاضلاب 153
جدول (28ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره رضايت از نحوه اجراي پروژه هاي فاضلاب 154
جدول (29ـ4). توزيع نظران پاسخگويان درباره ضرورت اجراي طرح فاضلاب 155
جدول (30ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره اطلاع از برنامه هاي دولت در زمينه بهداشت عمومي 156
جدول(31ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره حفظ محيط زيست و ايجاد محيط سالم 157
جدول (32ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره مرمت مسيرهاي حفاري شده 158
جدول (33ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره طولاني شدن زمان اجراي پروژه 159
جدول (34ـ4). توزيع نظرات پاسخگويان درباره پائين رفتن سطح آبهاي زير زميني 160
جدول (35ـ4). خلاصه توزيع فراواني و ميانگين پاسخها نسبت به متغير ساختاري 161
جدول (1ـ5). نتيجه گيري در مورد نقش متغير اقتصادي بر روي استقبال مردم از اخذ اشتراک شبکة فاضلاب 176
جدول (2ـ5). نتيجه گيري در مورد نقش متغيرهاي فرهنگي ـ اجتماعي بر روي استقبال مردم از اخذ اشتراک شبکة فاضلاب 177
جدول (3ـ5). نتيجه گيري در مورد نقش متغيرهاي ساختاري بر روي استقبال مردم از اخذ اشتراک شکبة فاضلاب 178
جدول (4ـ5). نتيجه گيري در مورد فرضيات تحقيق 179

مقدمه:
از آنجا که بشر در ابتدا در جوامع کوچکي مي زيسته که در آن کشاورزي و صنعت شاهد رشد زيادي نبوده است، جمع آوري پسابهاي حاصل از مصرف آب در اين جوامع مشکل عمده اي بشمار نمي رفت. امّا با گذشت زمان، توسعه شهرنشيني و تشکيل اجتماعات و منابع بزرگ انسانها با مشکلات آلودگي محيط زيست و آبهاي سالم روبرو شدند. در اين هنگام يکي از عوامل مهمي که نقش برجسته اي در اين آلودگي ايفا ميکند، مسألة آلودگي ناشي از تخليه پسابهاي مايعي (فاضلاب) است که مصرف کنندگان ناچاراً آن را از طريق چاههاي جذبي و يا تخليه در کوچه و خيابانها دفع مي کنند، که اين امر موجب آلودگي شديد محيط زيست و به مخاطره افتادن بهداشت عمومي مي شود. بهترين مثال در اين مورد شهر بوشهر مي باشد که در گذشته بعلت بالا آمدن سطح آبهاي زير زميني و ايجاد تأثيرات سوء ناشي از دفع فاضلاب خانگي به روش چاههاي جذبي مسئولان را بر آن داشت که بودجه اي را براي احداث جمع آوري فاضلاب و تصفيه خانه، تخصيص دهند. بنابراين عمليات اجرائي اين پروژه عملاً از سال 1376 شروع و در سال 1378 اولين مرحله بهره برداري از اين پروژه آغاز گرديد. امّا در زمان کنوني مصادف با به بهره برداري رسيدن بخشي از اين پروژه، مديران آب و فاضلاب بوشهر با مشکل عدم استقبال شهروندان از اين طرح مراجعه شده اند. بنابراين، اين پژوهش بدنبال بررسي عواملي است که موجب عدم استقبال مردم بوشهر از اين طرح شده است تا با ارائة راهکارها و پيشنهاداتي هر چند کوچک، آنان را در انجام اين مهم کمک کند.

آیا در رابطه با بررسي عوامل عدم استقبال شهروندان از اخذ اشتراک فاضلاب سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسي عوامل عدم استقبال شهروندان از اخذ اشتراک فاضلاب:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"