محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
پایان نامه
مقاله فارسی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / زبـان,ادبیــات / پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

پایان نامه رشته آموزش زبان انگلیسی - تأثیر آگاهی از امتحان پایان دوره بر یادگیری


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 19)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۳۷,۸۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 126 صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: پایان نامه کاملا به زبان انگلیسی میباشد
کد محصول : pn69

Table of Contents

Chapter One: Introduction 
1.1. Overview
1.2. Statement of the Problem
1.3. Significance of the Study
1.4. Research Questions
1.5. Research Hypotheses

Chapter Two: Literature Review 
2.1. Introduction
2.2. Definition of a Test
2.3. The importance of a test
2.4. Competence and Performance

 2.5. Kinds of Tests
2.6. The achievement tests
2.7. Learning
2.8. Mechanisms of Learning
2.9. Autonomic Nervous System (ANS)

2.9.1. Hypothalamus
2.9.2. Sympathetic Nervous system (SNS)
2.9.3. Parasympathetic Nervous System
2.9.4. The stress response
2.9.5. The Limbic System
2.9.6. Attention
2.10. Incidental learning versus intentional learning
2.10.1. Incidental learning in behaviorist psychology
2.10.2. Incidental learning in cognitive psychology
2.11. Personality assessment
2.12. Achievement tests in contrast to incidental learning
2.13. Achievement tests in contrast to intrinsic motivation
2.14. The disadvantages of achievement tests
2.14.1. Quantification of knowledge
2.14.2. Measuring different things with the same measure
2.14.3. Objective evaluation and Rigidity
2.14.4. Portfolio Assessments
2.14.5. Achievement tests from humanistic point of view
2.14.6. Lowering self-efficacy
2.14.7. Failure
2.14.8. Failure in ADD children
2.14.9. Learned helplessness
2.14.10. Aggression as a result of failure

Chapter Three: Methodology
3.1. Introduction
3.2. Participants
3.3. Materials
3.4. Procedures
3.5. Analysis

Chapter Four: Results
4.1. Introduction
4.2. Descriptive analysis
4.3. Research Question 1
4.4. Research Question 2

Chapter Five: Conclusion
5.1. Introduction
5.2. Summary of Findings
5.3. Detailed Findings
5.4. Strategies for Student Evaluation
5.5. The Importance of Intrinsic Motivation
5.6. How to measure Students’ Knowledge More Incidentally
5.7. Pedagogical Implications
5.8. Limitations of This Study and Suggestions for Further Research
References
Appendix
List of Tables and Pictures
Picture 1: Autonomic Nervous System
Picture 2: Hypothalamus
Table 1: The Results of the Pre-test
Table 2: The Results of the Even Students’ Post test 1
Table 3: The Results of the Odd Students’ Post test 1
Table 4: T-Test 1
Table 5: T-Test 2
Table 6: Odd Students’ Post test 2
Table 7: Even Students’ Post test 2
Table 8: T-Test 3
Table 9: T-Test 4
Table 10: T-Test 5


چکیده
معمولاً چنین پنداشته می‌شود که وجود امتحان در پایان دورة آموزشی دانش آموزان را وادار می‌کند بیشتر درس بخوانند. مؤسسات آموزشی با گنجاندن آزمون‌های بیشتر در برنامه‌های درسی خود می‌کوشند که احتمال موفقیت دانش آموزان خود را افزایش دهند.
پژوهش حاضر کوشیده است ببیند که این تصویر تا چه حد صحیح است. آیا وجود آزمون در همه نظام‌های آموزشی دانش آموزان را وادار یا تشویق به درس خواندن می‌کند؟ آیا واقعاً اگر امتحانی نباشد دانش آموزان کمتر درس می‌خوانند؟ این پژوهش در یک مؤسسة آموزش زبان انگلیسی خصوصی انجام شده است. خصوصی به این معنا که قبول شدن در امتحان پایان دوره در این مؤسسه هیچ امتیازی مانند گرفتن مدرک برای دانش آموزان ندارد. بنابراین، دانش آموزان هیچ انگیزة بیرونی برای یادگیری زبان انگلیسی ندارند و تنها انگیزة درونی آنها علاقه به یادگیری است.
ابتدا، امتحانی که قرار بود در پایان دوره برگزار شود، در روز اول دوره از همه دانش آموزان گرفته شده. سپس دانش آموزان به طور تصادفی و بر اساس شماره آنها در لیست کلاس به دو گروه زوج و فرد تقسیم شدند. به دانش آموزان فرد گفته شد که آنها نیازی به امتحان دادن ندارند و مادامی که در کلاس حاضر باشند قبول محسوب خواهند شد، ولی گروه دوم طبق معمول مجبور بودند که در امتحان پایان دوره شرکت کنند و نمره قبولی را کسب نمایند تا قبول محسوب شوند. ولی در پایان دوره از هر دو گروه امتحان گرفته شد تا معلوم شود که سطح یادگیری آنهایی که برای امتحان خوانده اند چه تفاوتی دارد با سطح یادگیری آنهایی که برای امتحان نخوانده اند. نتایج این دو آزمون طی دو T-test مقایسه شد.
T-test اول نتایج آزمون اول و آزمون دوم کلیه دانش آموزان را مقایسه کرد تا معلوم شود که آیا آنها اصلاً چیزی آموخته اند یا نه. جواب مثبت بود که نشان می داد آنها به طور معناداری آموخته اند.
 T-test دوم نتایج آزمون دوم این دو گروه را مقایسه کرد و بر خلاف انتظار، جواب منفی بود. به این معنا که نتایج این دو گروه اختلاف معناداری با هم نداشت و هر دو گروه به یک اندازه یاد گرفته بودند.
سه هفته بعد، بدون اطلاع به دانش آموزان و به طور غیر منتظره همان امتحان از هر دو گروه گرفته شد تا میزان به خاطر سپاری آنها مشخص شود.
T-test سوم این نتایج را مقایسه کرد و باز هم اختلاف معناداری مشاهده نشد.
T-test های چهارم و پنجم نتایج آزمون دوم و سوم را در هر گروه مقایسه کرد.
نتایج بدست آمده در این پژوهش نشان داد که چنانچه دانش آموزان انگیزه درونی برای یادگیری داشته باشند، بود و نبود امتحان تأثیر معناداری در یادگیری و به خاطر سپاری آنها ندارد و می‌توان نتیجه گیری کرد که در موسسات آموزشی رسمی که دانش آموزان انگیزة بیرونی، یعنی گرفتن مدرک، دارند، احتمالاً نتایج دیگری حاصل شود.

آیا در رابطه با پایان نامه رشته آموزش زبان انگلیسی - تأثیر آگاهی از امتحان پایان دوره بر یادگیری سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید پایان نامه رشته آموزش زبان انگلیسی - تأثیر آگاهی از امتحان پایان دوره بر یادگیری:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"