|
|
iT فـنـاوری اطـلاعـات
|
|
فیزیک,ریاضی و آمار
|
|
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
|
مـدیــریـت
|
|
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
|
مهندسی آب , توسعه
|
|
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
|
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
|
|
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
|
|
نـفت , گـاز , پتروشیمی
|
|
هنـر,گرافیک,بازیگری
|
|
کامپیوتر , شبکه
|
|
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
|
پروژه مالی رشته حسابداری
|
|
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
|
|
پروژه آماده برنامه نویسی
|
|
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
|
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
|
|
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
|
حــقـــوق,فــقـه
|
|
حسابـداری,اقتـصـاد
|
|
خودرو سازی
|
|
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
|
|
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
|
روش تحقیق و پایان نامه
|
|
مقاله فارسی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
|
رشته صنایع غذائی
|
|
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
|
زیست شناسی
|
|
زبـان,ادبیــات
|
|
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
|
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
|
عمران,معماری,شهرسازی
|
|
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
|
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(0 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
فهرست مطالب
تقدیم
قدردانی
چکیده .... د
فصل اول : کلیات پژوهش
1-1- مقدمه و بیان مسئله پژوهش . 1
1-2- اهمیت و ضرورت پژوهش 3
1-3- اهداف پژوهش .. 4
1-3-1- هدف کلی تحقیق ... 4
1-3-2- اهداف ویژه ی تحقیق 4
1-4- فرضیه های پژوهش .... 5
1-5- تعاریف واژه ها .... 5
1-5-1- روابط ساختاری ... 5
1-5-2- خودپنداره .. 6
1-5-3- یادگیری خود تنظیمی .. 6
1-5-4- مؤفقیت تحصیلی 7
1-5-5- مقطع تحصیلی ... 7
1-5-6- گروه تحصیلی .... 7
1-6- محدودیت های پژوهش .. 8
فصل دوم : پیشینه ی پژوهش و مبانی نظری
مقدمه .... 9
2-1- خودپنداره .. 9
خود چیست .... 9
دیدگاه ویلیام جیمز .. 10
دیدگاه کنش متقابل نمادی جورج مید .. 12
دیدگاه پدیدار شناختی سوزان هارتر . 13
دیدگاه رفتار به عنوان منبع خودفهمی، دارلی بم . 15
دیدگاه شناختی- اجتماعی در زمینه خود .... 16
تاریخچه ی خودپنداره .... 17
تعریف خودپنداره .. 18
خودپنداره به عنوان یک وضعیت مرکزی . 19
ریشه های خودپنداره .. 20
ویژگی های خودپنداره 22
خودپنداره و موفقیت تحصیلی .... 24
2-2- یادگیری خودتنظیمی . 27
سه مفهوم مرتبط با یادگیری خودتنظیمی .. 28
پژوهش های گذشته در زمینه یادگیری خودتنظیمی 31
تعریف یادگیری خودتنظیمی ... 38
فرایندهای فراشناختی در یادگیری .... 40
مدل اجتماعی- شناختی برای یادگیری خودتنظیمی و مؤفقیت تحصیلی .... 43
حلقه ی کنترل راهبردی .... 44
تعیین کننده های یادگیری خودتنظیمی .. 45
تعریف نظام خود ... 49
رهنمودهایی برای آموزش خودتنظیمی .... 53
2-3- نقش خودپنداره در فرایندهای یادگیری خودتنظیمی .. 55
عاطفه و انگیزش ... 56
مدل علی نقش نظام خود در یادگیری خودتنظیمی ... 58
2-4- موفقیت تحصیلی .. 61
تعاریفی از مؤفقیت تحصیلی . 61
عوامل مؤثر بر مؤفقیت تحصیلی 62
معیارهای مؤفقیت تحصیلی 63
2-5- پیشینه تحقیقات پژوهش .... 65
تحقیقات خارجی 65
تحقیقات داخلی . 69
خلاصه و نتیجه گیری 72
فصل سوم : روش پژوهش
مقدمه 73
3-1- طرح پژوهش .. 73
3-2- جامعه ی آماری، نمونه و روش نمونه گیری .. 73
3-3- روش و ابزار گردآوری داده ها . 76
3-3-1- پرسشنامه خودپنداره تنسی . 76
روایی و پایایی پرسشنامه خودپنداره 77
3-3-2- پرسشنامه یادگیری خودتنظیم بوفارد 78
روایی و پایایی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم بوفارد .. 79
3-3-3- مؤفقیت تحصیلی .... 79
3-4- روش اجرای پژوهش ... 79
3-5- روش های آماری .... 79
خلاصه ... 80
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل نتایج
مقدمه .... 81
4-1- داده های توصیفی ... 81
4-2- داده های استنباطی .. 84
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها
مقدمه .. 107
5-1- تفسیر نتایج .. 107
5-1-1- نتایج حاصل از توصیف داده ها 107
5-1-2- تحلیل فرضیه های تحقیق ... 108
5-2- نتیجه گیری . 115
5-3- پیشنهادهای تحقیق .... 118
5-3-1- پیشنهادهای پژوهشی . 118
5-3-2- پیشنهادهای اجرائی 118
منابع
منابع فارسی ...120
منابع خارجی . 122
پیوست
پیوست1: پرسشنامه¬ی خودپنداره تنسی
پیوست2: پرسشنامه¬ی یادگیری خودتنظیم بوفارد
Abstract
Subject
فهرست جداول
جدول(1-2) تعیین کننده های یادگیری خودتنظیم ....45
جدول(1-3) توزیع جامعه ی آماری به تفکیک جنس و گروه تحصیلی ..73
جدول(2-3) توزیع جامعه ی آماری به تفکیک مقطع تحصیلی 74
جدول (3-3) توزیع نمونه ی آماری به تفکیک گروه تحصیلی 75
جدول (4-3) توزیع نمونه ی آماری به تفکیک مقطع تحصیلی ....76
جدول(1-1-4) توزیع فراوانی، درصد و درصد تراکمی آزمودنی ها به تفکیک جنسیت ..81
جدول(2-1-4) توزیع فراوانی، درصد و درصد تراکمی آزمودنی ها به تفکیک مقطع تحصیلی .... 82
جدول(3-1-4) توزیع فراوانی، درصد و درصد تراکمی آزمودنی ها به تفکیک گروه تحصیلی ..82
جدول(4-1-4) اطلاعات توصیفی مؤلفه ها 83
جدول(1-2-4) محاسبه ی اثرات مستقیم و غیر مستقیم جنسیت بر پیشرفت تحصیلی .85
جدول(2-2-4) محاسبه ی اثرات مستقیم و غیر مستقیم مقطع تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی .86
جدول(3-2-4) محاسبه ی اثرات مستقیم و غیر مستقیم گروه تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی .86
جدول(4-2-4) محاسبه ی اثرات مستقیم و غیر مستقیم خودپنداره بر پیشرفت تحصیلی ...87
جدول(5-2-4) محاسبه ی اثرات مستقیم یادگیری خودتنظیم بر پیشرفت تحصیلی .87
جدول(6-2-4) محاسبه ی اثرات مستقیم و غیر مستقیم متغیرهای مستقل بر وابسته ...87
جدول(7-2-4) نتایج آزمون t گروه های مستقل در مقایسه ی میزان خودپنداره بر حسب جنسیت ....93
جدول(8-2-4) توزیع فراوانی، میانگین و انحراف معیار خودپنداره به تفکیک مقطع تحصیلی....94
جدول(9-2-4) نتایج تحلیل واریانس یکراهه در مورد تفاوت میانگین خودپنداره به تفکیک مقطع تحصیلی.94
جدول(10-2-4) نتایج آزمون تعقیبی شفه جهت مقایسه تفاوت میانگین های میزان خودپنداره در مقاطع مختلف تحصیلی..95
جدول(11-2-4) توزیع فراوانی، میانگین و انحراف معیار خودپنداره به تفکیک گروه تحصیلی....96
جدول(12-2-4) نتایج تحلیل واریانس یکراهه در مورد تفاوت میانگین خودپنداره به تفکیک گروه تحصیلی.96
جدول(13-2-4) نتایج آزمون تعقیبی شفه جهت مقایسه تفاوت میانگین های میزان خودپنداره در گروه های مختلف تحصیلی .... 97
جدول(14-2-4) نتایج آزمون t گروه های مستقل در مقایسه ی میزان یادگیری خودتنظیمی بر حسب جنسیت ...98
جدول(15-2-4) توزیع فراوانی، میانگین و انحراف معیار خودتنظیمی به تفکیک مقطع تحصیلی....99
جدول(16-2-4) نتایج تحلیل واریانس یکراهه در مورد تفاوت میانگین خودتنظیمی به تفکیک مقطع تحصیلی .99
جدول(17-2-4) نتایج آزمون تعقیبی شفه جهت مقایسه تفاوت میانگین های میزان خودتنظیمی در مقاطع مختلف تحصیلی 100
جدول(18-2-4) توزیع فراوانی، میانگین و انحراف معیار یادگیری خودتنظیمی به تفکیک گروه تحصیلی...101
جدول(19-2-4) نتایج تحلیل واریانس یکراهه در مورد تفاوت میانگین یادگیری خودتنظیمی به تفکیک گروه تحصیلی .101
جدول(20-2-4) نتایج آزمون t گروه های مستقل در مقایسه ی میزان پیشرفت تحصیلی بر حسب جنسیت 102
جدول(21-2-4) توزیع فراوانی، میانگین و انحراف معیارپیشرفت تحصیلی به تفکیک مقطع تحصیلی.... 103
جدول(22-2-4) نتایج تحلیل واریانس یکراهه در مورد تفاوت میانگین پیشرفت تحصیلی به تفکیک مقطع تحصیلی.... 103
جدول(23-2-4) نتایج آزمون تعقیبی شفه جهت مقایسه تفاوت میانگین های میزان پیشرفت تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی 104
جدول(24-2-4) توزیع فراوانی، میانگین و انحراف معیار پیشرفت تحصیلی به تفکیک گروه تحصیلی 105
جدول(25-2-4) نتایج تحلیل واریانس یکراهه در مورد تفاوت میانگین پیشرفت تحصیلی به تفکیک گروه تحصیلی. 105
جدول(26-2-4) نتایج آزمون تعقیبی شفه جهت مقایسه تفاوت میانگین های میزان پیشرفت تحصیلی در گروه های مختلف تحصیلی... 106
فهرست نمودار
نمودار(1-3) توزیع جامعه ی آماری به تفکیک جنس . 74
نمودار(2-3) توزیع جامعه ی آماری به تفکیک گروه تحصیلی .. 74
نمودار(3-3) توزیع جامعه ی آماری به تفکیک مقطع تحصیلی 75
نمودار(1-1-4) توزیع فراوانی آزمودنی ها به تفکیک جنسیت .. 81
نمودار(2-1-4) توزیع فراوانی آزمودنی ها به تفکیک مقطع تحصیلی 82
نمودار(3-1-4) توزیع فراوانی آزمودنی ها به تفکیک گروه تحصیلی . 83
نمودار (1-2-4) نمودار فرضی تحلیل مسیر 84
نمودار(2-2-4) نمودار تفکیک شده ی مرحله ی اول 89
نمودار(3-2-4) نمودار تفکیک شده ی مرحله ی دوم 90
نمودار(4-2-4) نمودار تفکیک شده ی مرحله ی سوم .... 91
نمودار(5-2-4) نمودار تفکیک شده ی مرحله ی چهارم . 91
نمودار(6-2-4) نمودار نهایی تحلیل مسیر همراه با ضرایب بتا . 92
|
|
آیا در رابطه با بررسی روابط ساختاری خودپنداره، یادگیری خودتنظیمی و موفقیت تحصیلی دانشجویان سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|
|
|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|