Ùهرست
مندرجات
Ùصل اول : کلیات
- مقدمه 2
- بیان مسأله 3
- اهمیت تØقیق 4
- Ùرضیه های پژوهش 5
- تعاری٠عملیاتی 6
Ùصل دوم: مروری برادبیات پیشینه
تØقیق
- مقدمه
1- بخش اول: ادبیات ومعانی نظری 10
- تعاری٠جو سازمانی 11
- انواع جو سازمانی 15
2- بخش دوم: پیشینه پژوهش 21
- پژوهش های خارجی 21
- پژوهش های داخلی 21
Ùصل سوم: روش اجرای تØقیق
- نوع تØقیق 24
- جامعه آماری 24
- نمونه آماری 24
- Ù†Øوه جمع آوری داده ها وکسب اطلاعات 25
- ابزار اندازه گیری 25
- روایی وپایانی ابزار اندازه گیری 25
- روش نمره گذاری پرسشنامه یاÙته های مربوط به آن 27
Ùصل چهارم: تجزیه وتØلیل داده ها
- مقدمه 29
- تجزیه وتØلیل توصیÙÛŒ 30
Ùصل پنجم: خلاصه ونتیجه گیری داده ها
- مقدمه 63
- خلاصه ونتیجه گیری 77
- پیشنهادها 78
- Ù…Øدودیت ها 78
- منابع ومآخذ 80
ضمائم: پرسشنامه توصی٠جو سازمانی 82
چكيده پايان نامه
رشته علوم تربیتی- جو سازماني
اين تØقيق با عنوان ‹‹ بررسي مقايسه اي جو
سازماني دانشكده هاي ادبيات وعلوم انساني دانشگاه بيرجند درسال تØصيلي
84-1383 ›› به بررسي جوهاي Øاكم بر دو دانشكده مذكور براساس انواع جوهاي
پيشنهادي هالپين وكراÙت مي پردازد كه عبارتند از: جو باز، خودگردان، كنترل
شده، دوستانه، پدرانه وبسته وداراي ابعاد هشتگانه : روØيه، صميميت،
بازدارندگي، عدم تعهد شغلي، Ù†Ùوذ، مراعات، تأكيد برتوليد ÙˆÙاصله گيري است.
دراين پژوهش هست سئوال براساس ابعاد هشتگانه جو
پيشنهادي هالپين وكراÙت Ù…Ø·Ø±Ø Ú¯Ø±Ø¯ÙŠØ¯ÙƒÙ‡ درنهايت Ùرضيات 1Ùˆ2Ùˆ3Ùˆ5 رد نمي شوند
ÙˆÙرضيات 4Ùˆ6Ùˆ7Ùˆ8 رد مي شوند.
دراين سوألات به ترتيب Ù…Ø·Ø±Ø Ø´Ø¯Ù‡ بود:
سوأل 1- آيا روØيه سازماني دردانشكده ادبيات
نسبت به علوم بالاتر است؟
سوأل 2- آيا صميميت سازماني دردانشكده ادبيات
نسبت به علوم بالاتر است؟
سوأل 3- آيا بازدارندگي سازماني دردانشكده
ادبيات نسبت به علوم پايين تراست؟
سوأل 4- آيا عدم تعهد شغلي دردانشكده ادبيات
نسبت به علوم پايين تر است؟
سوأل 5- آيا مراعات دردانشكده ادبيات نسبت به
علوم بالاتر است؟
سوأل 6- آيا Ù†Ùوذ دردانشكده ادبيات نسبت به علوم
بالاتر است؟
سوأل 7- آيا تأكيد برتوليد دردانشكده ادبيات
نسبت به علوم پايين تر است؟
سوأل 8- آيا Ùاصله گيري دردانشكده ادبيات نسبت
به علوم پايين تر است؟
درنهايت Ù…Øققين پس از بررسي داده هاي بدست آمده
به اين نتيجه گيري مي رسند كه هيچ كدام از دو دانشكده بطور مطلق دريكي از
انواع جوهاي پيشنهادي هالپين وكراÙت قرار نمي گيرند اما Ù…Øققين Øدوداً مشخص
مي سازند كه دانشكده ادبيات داراي جوي دوستانه ودانشكده علوم جوي مابين
باز، دوستانه وپدرانه دارد.
|