 |
 |
iT Ùـنـاوری اطـلاعـات
|
 |
Ùیزیک,ریاضی Ùˆ آمار
|
 |
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
 |
مـدیــریـت
|
 |
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
 |
مهندسی آب , توسعه
|
 |
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
 |
مکانیک,هواÙضا,متالوژی,نانو
|
 |
Ù…Øیط زیست,نیروگاه,انـرژی
|
 |
نـÙت , گـاز , پتروشیمی
|
 |
هنـر,گراÙیک,بازیگری
|
 |
کامپیوتر , شبکه
|
 |
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
 |
پروژه مالی رشته Øسابداری
|
 |
پروژه کارآÙرینی ØŒ Ø·Ø±Ø ØªÙˆØ¬ÛŒÙ‡ÛŒ
|
 |
پروژه آماده برنامه نویسی
|
 |
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
 |
تــاریــخ,جــــغراÙـیـا
|
 |
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
 |
Øــقـــوق,Ùــقـه
|
 |
Øسابـداری,اقتـصـاد
|
 |
خودرو سازی
|
 |
دینـی,اخـلاق,ÙـلسÙـه
|
 |
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
|
روش تØقیق Ùˆ پایان نامه
|
|
مقاله Ùارسی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
 |
رشته صنایع غذائی
|
 |
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
 |
زیست شناسی
|
 |
زبـان,ادبیــات
|
 |
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
 |
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
 |
عمران,معماری,شهرسازی
|
 |
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
 |
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(0 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
Ùهرست مندرجات
Ùضاي سبز: عامل تعادل زيست Ù…Øيطي 12
Ùضايي براي دوران Ø·Ùوليت 12
ارتباط كودكان با طبيعت 14
اهميت آن براي رشد بچه ها 14
تاريخچه بچه ها در تماس با طبيعت 14
نابودي تجربه كودكان 15
تجربيات تبديل شده 15
عدم تماس با طبيعت از دست دادن طبيعت است 15
كودك و ضرورت تماس با طبيعت 16
جذابيت Ùضاي طبيعي 17
پارك كودكان 17
روانشناسي كودك 19
Ù…Ùاهيم بنيادي در روانشناسي رشد 20
(تعري٠مÙاهيمي كه در روانشناسي ازآنها استÙاده مي شود) 20
تعري٠رشد 20
Ù…Ùهوم پختگي 20
Ùرآيند رشد Ùˆ پرورش 20
گونه هاي تغيير در Ùرآيند رشد 21
مباني زيستي Ùˆ Ù…Øيطي رشد 22
عوامل موثر بر رشد 22
1ـ راهكارها 22
نظريه ها 24
نظريه رشد شناختي برونر 24
مراØÙ„ رشد از نظر ژان پياژه 25
الÙ- مرØله Øسي – Øركتي از تولد تا 3 سالگي 25
ب- مرØله پيش عملياتي (از 3 تا 6 سالگي) 25
ج- مرØله عمليات عيني ( 7-13 سالگي) 26
چگونگي رشد زبان 26
عوامل زير در رشد زبان مؤثرند: 26
د- مرØله عمليات صوري (18-13 سالگي) 26
مراØÙ„ رشد از نظر برونر 26
زمينه هاي رشد 27
تقسيم بندي دوران كودكي 28
ويژگي هاي دوره هاي مختل٠كودكي 28
ويژگي هاي دوران دوم كودكي (از 3 تا 6 سالگي) 28
ـ رشد جسماني 28
ـ رشد شناختي و ذهني 29
ـ رشد گويايي در دوره دوم كودكي 29
ـ تكامل مهارتهاي ادراكي 30
ـ رشد تكامل شخصيت 30
1ـ ويژگيهاي هيجاني 30
2ـ تمايلات اتكائي و رشد استقلال 31
3ـ رشد اجتماعي 31
ـ همانند سازي 31
4ـ رشد اخلاقي 32
5Ù€ انگيزه كسب موÙقيت 32
تأثير عوامل خارج از Ù…Øيط خانواده بركودك 32
خصوصيات دورة دبستاني دوره سوم كودكي (از 6 تا 12 سالگي) 33
دوره اول دبستان (از 6 تا 9 سالگي ) 33
ـ رشد جسماني 33
ـ ويژگيهاي بدني 33
Ù€ پيدايش Ùˆ تØول مهارتهاي Øركتي 34
ـ رشد شناختي براساس نظريه پياژه 34
رشد گويايي 34
رشد اجتماعي و تكامل شخصيت 35
ويژگيهاي عاطÙÙŠ 35
ـ دوره دوم دبستان (از 9 تا 12 سالگي) 37
ـ ويژگي هاي بدني 37
ـ ويژگي هاي هيجاني 37
ـ ويژگي هاي اجتماعي 37
ـ رشد معيارهاي نقشهاي جنسي 38
Ù€ رشد عاطÙÙŠ 38
ـ ويژگي هاي عقلي و رواني 38
نگرش Ùˆ رÙتار اخلاقي 39
تأثيرات گروه بر كودك 39
نيازهاي اساسي كودكان 40
بازي 41
تعري٠بازي 41
ديدگاه هاي نظري 1 42
نظريه هاي كلاسيك 42
نظريه مازاد انرژي2 43
نتيجه 42
نظريه تجديد انرژي1 43
نظريه تÙØ±ÙŠØ Ùˆ باز Ø¢Ùريني2 43
نظريه باز پيدايي خصوصيات اجدادي؛ تكرار سير تكامل 3 43
نظريه آماده شدن براي دوران بزرگسالي4 43
نظريه هاي مدرن 44
نظريه هاي روانكاوانه1 44
نظريه شناختي 3 44
نظريه تعديل انگيزه هاو Ù…Øركها 4 45
نظريه ارتباطات و تغيير ارتباطات1 45
نظريه شناخت ازخود4 45
نظريه اجتماعي Ù€ Ùرهنگي 5 46
خصوصيات بازي 46
1Ù€ تØرك 46
2ـ لذت 46
3ـ نتيجه بخش و هد٠دار بودن 47
Ùرآيند بازي 46
4Ù€ Ùردي يا گروهي بودن 47
5ـ زمان و مكان بازي 47
6ـ متناسب با رشد 47
Ù…Øتواي بازي 48
خصوصيات اجرايي بازي 47
انواع بازي 48
1ـ انواع بازيها از نظر شكل اجرا 48
الÙ) تقسيم بندي اول 48
ب) تقسيم بندي دوم 49
ج) تقسيم بندي سوم 49
2Ù€ بازي از جهت Ù…Øتوا Ùˆ كاربرد. 49
الÙ) بازيهاي جسماني 49
ب) بازيهاي تقليدي 50
ج) بازيهاي نمايشي 50
د) بازيهاي نمادي1 51
ه) بازيهاي تخيلي 51
و) بازي هاي آموزشي 52
3ـ طبقه بندي بازيها براساس پيچيدگي و تنوع 52
1ـ تعري٠پيچيدگي 52
واØد بازي ساده 53
واØد بازي پيچيده 53
واØد بازي Ùوق العاده (بسيار پيچيده) 53
تبديل واØدهاي بازي 54
2ـ تنوع 54
تغيير تنوع 54
بازي خلاقانه 55
3ـ دخالت و دستكاري 55
نقش بازي در رشد و پرورش كودك 56
1ـ بازي و رشد جسمي 56
2ـ بازي و رشد و توسعه سيستم هاي ارگانيك بدن 56
3ـ بازي و رشد ذهني 56
4ـ بازي و تأثير آن بر روي هوش 57
5ـ بازي و تأثيرات رواني 57
6ـ بازي و استقلال كودك 58
7ـ بازي و رشد شخصيت 58
8ـ بازي و رشد اجتماعي 58
همانند سازي 59
روابط دوستي ها 59
بازي Ùˆ رشد Øس رقابت Ùˆ پيروزي در كار 59
9Ù€ بازي Ùˆ رشد عاطÙÙŠ 59
عدم بروز رÙتارهاي اضطرابي 60
10ـ بازي و ارزش درماني 60
11ـ تأثيرات پرورشي بازي 61
بازي زبان كودك است 60
بازي و شيوه اي براي آموزش 62
روشهاي آموزش 62
ـ روشهاي آموزش مستقيم 62
ـ روشهاي آموزش غيرمستقيم 63
تأثير بازي در آموزش كودكان 63
نتايج 64
عوامل مؤثر در بازي 65
1Ù€ نقش Ù…Øيط در بازي 65
2ـ نقش سن در بازي 65
Ù€ بازي در مرØله دوم كودكي (3- 6 سالگي) 66
Ù€ بازي در مرØله سوم كودكي (6-12 سالگي) 67
نقش عامل جنسيت در بازي 67
نقش هوش كودك در بازي 69
الÙ) هوش 69
ب) خلاقيت 70
زمان استÙاده از ابزار بازي 70
مراØÙ„ رشد Ùˆ استÙاده از اسباب بازي 71
ابزار بازي 71
وسايل بازي 71
ملاØظات مربوط به طراØÙŠ Ùˆ انتخاب وسايل بازي 72
1Ù€ عوامل Ù…Øيطي مؤثر بر وسايل بازي 72
ال٠) 72
ب) تابش Ø¢Ùتاب 72
ج) باد 73
2ـ تنوع و جاذبه بصري 73
ـ رنگ 73
3ـ ايمني وسايل و سهولت نگهداري 74
4Ù€ ملاØظات مربوط به Ø³Ø·Ø Ù¾ÙˆØ´Ø´ زمين بازي 75
ضربه گيري Ùˆ ارتÙاع بØراني 75
عملكرد 75
صرÙÙ‡ اقتصادي 76
ارزيابي انواع جنس پوشش Ø³Ø·Ø Ù…Øوطه بازي 77
ال٠) مواد پركننده نرم 77
1ـ خرده چوب 77
2ـ ماسه 77
3ـ شن و سنگريزه ( باقطر 18-12 ميلي متر) 77
ب ) ك٠پوش هاي گياهي مقاوم 77
ج) مواد مصنوعي با خاصيت ارتجاعي 78
جنسيت وسايل بازي 78
رنگ در زمين بازي 80
كودكان و هنر 81
نقاشي كودكان 81
مراØÙ„ نقاشي كودكان 81
مراØÙ„ نقاشي كودكان از 2- 7 سالگي 82
1Ù€ مرØله خط خطي كردن (از 2 تا 4 سالگي) 82
2-مرØله Ø·Ø±Ø Ø±ÙŠØ²ÙŠ (4تا5 سالگي) 82
3-مرØله شكل سازي Ùˆ تصويرگري (5 تا 7 سالگي) 82
ويژگي نقاشي كودكان 82
4- از 7 سالگي تا نوجواني 83
Ùرآيند نقاشي 83
توجه به نقاشي به صورت گروهي 83
قصه گويي 83
اهميت قصه و قصه گويي 84
قصه گويي و رشد 85
موسيقي و كودك 86
آواز 87
روند تكامل آواز خواني 88
تشويق به جنبش Ùˆ Øركات موزون 88
ملاØظات معماري 88
تئاتر و هنرهاي نمايشي 89
تئاتر براي بچه ها 89
تئاتر به وسيله بچه ها 90
تئاتر سازنده 91
مقدمه اي بر معماري كودكان 92
Ù…Øيطهاي مناسب براي كودكان 92
مباني ادراك Ùضا 93
ظرÙيت ادراك 94
2_ نظريه گشتالت 96
1Ù€2 Ù†Øوه ادراك كل Ùˆ اجزاء 96
2ـ2 هويت كل 96
3ـ يكمرتبگي يا غير مترقبه بودن 96
4_ اصل تشابه 97
5_ عناصر تكراري و مجرد 97
ادراك Ù…Øيط 97
نظريه پياژه 98
1- شيء دائم 98
2-Ùضا Ùˆ زمان 98
3-عليت 99
نظم اشياء دائم و جابجائي آنها. 99
كش٠روابط Ùضايي 102
(تصور از هندسه، Ùضا، زمان) 102
هندسه توپولوژيك 102
هندسه Ùراتابي 103
هندسه اقليدسي 103
درك كودك از Ù…Ùاهيم طول، عرض، ارتÙاع 103
درك كودك از Ù…Ùاهيم زمان Ùˆ مكان 104
زمان و عمل 104
زمان توالي و تداوم 104
تÙاوت درك Ù…Øيط Ùˆ Ù…Ùاهيم 105
خلاصه و نتايج 105
معيارهاي كيÙيت Ùضا 106
1ـ سازماندهي 106
2ـ زمان و مسير 106
3- جزء و كل 107
4- هماهنگي 107
مقياس و تناسب 108
5-Ùرم 108
6ـ نور 109
7ـ علائم 109
8ـ اثرات رواني رنگ 109
سازماندهي مسيرها و مراكز 112
1ـ خوانايي 112
2Ù€ ÙˆØ¶ÙˆØ 112
3ـ تضاد يا زمينه 113
4ـ تراكم 113
5_ دسترسي 113
كودكان Ú†Ù‡ Ùضاهايي را بيشتر دوست دارند 114
Ùضاهاي مورد علاقه Ùˆ جاهاي جالب از نظر كودكان 114
گوشه هاي دنج ، گوشه هاي پنهان 114
سكو، پل 114
جلگه هاي چوبي ، ابزار چوبي 115
برج ها، خانه هاي درختي و مكانهاي بالا 115
درختان انبوه، باغ بزرگ و پرداخت 115
اشياء بزرگترها 115
اشكال هندسي خاص 115
نمايشگاه ها و نگارخانه ها 116
سق٠هاي هيجان انگيز 116
ماشين پليس، ماشين آتش نشاني و ... 116
ديوارهاي نقاشي چون مي توانند چيزهاي بزرگ را نقاشي كنند. 116
جاهاي زشت به نظر كودكان 116
ويژگيهاي كالبدي Ù…Øيط در پارك كودكان 118
Ùضا Ùˆ رÙتارهاي گوناگون كودكان 120
تماشا 121
پيوند دوستي 121
كناره گيري 121
تØريك Øسي 122
خيالپردازي – تخيل 123
مقياس و اندازه 124
تغييرات مقياس و تخيل كودكان 124
1_ اندازه هاي مينياتوري 125
2_ اندازه بچه ها 125
3_ اندازه هاي بزرگ 126
1Ù€ شرايط Ù…Øيطي 127
آب و هوا 127
نور 128
2) ميزان انعكاس Ø³Ø·ÙˆØ Ø¯Ø± ابزار بازي 129
3) كنتراست Ø³Ø·ÙˆØ 129
سروصدا 131
نوÙÙ‡ ها Ùˆ صداهاي مزاØÙ… 132
ايمني ØŒ ØÙاظت جسمي 132
ايمني 133
نكات ايمني ابزار و وسايل در پارك 133
نرده هاي ايمني 134
ايمني در مسيرهاي Øركت 134
ايمني در مسير پله ها 135
شرايط ايمني در Ùضاهاي بهداشتي 135
امنيت 136
1_ امنيت و مقياس 136
2_ وجود والدين Ùˆ اØساس امنيت در كودك 136
3_ امنيت اجتماعي ØŒ ØÙاظت 136
منابع تÙرجگاهي 138
Ù…Ùهوم پارك 138
طبقه بندي پاركها 139
الÙ- پارك Ù…Øله اي 141
ب- پارك منطقه اي 141
ج- پاركهاي بسيار بزرگ 141
د_ پاركهاي Øاشيه اي 142
طبقه بندي پاركهاي شهري 142
پارك شهري در مقياس همسايگي 142
پارك شهري در مقياس Ù…Øله 142
پارك شهري در مقياس ناØيه 143
پارك شهري در مقياس منطقه 143
تقسيم بندي Ùضاي سبز شهري 143
Ùضاي سبز، Ùضاهايي براي ØÙظ كيÙيت زندگي 144
Ùضايي براي دوران Ø·Ùوليت 145
ارزيابي واØدهاي تÙرجگاهي از نظر اقتصادي 146
تاثير عوامل مختل٠بر روي تقاضاي تÙرجگاهي 147
استانداردها 148
تعري٠استاندارد 148
ميزان نياز به Ùضاي سبز 148
ميزان نياز به Ùضاي سبز: 152
استانداردهاي موجود در مورد زمينهاي بازي به 153
تÙكيك گروه سني 153
1 ) مآخذ : بخشنامة مورخ 22 Ùوريه 1973ØŒ متخصصين Ùضاهاي سبز شهري 154
ابزار طراØÙŠ Ùضاي باز (در رابطه با كودك) 157
ماسه و خاك و شن 157
توصيه هايي در اين زمينه: 158
وضعيت Ùˆ موقعيت طبيعي زمين (توپوگراÙÙŠ) 158
آب 159
1Ù€ ارزش Øسي آب 159
2Ù€ گونه هاي استÙاده از آب 160
كاشت (گياهان و درختان) 161
1Ù€ گياهان Ùˆ تØريك Øسي 162
2Ù€ تØريك Ùˆ تهييج 162
3ـ تعيين و جداسازي 162
4ـ كنترل آب و هوا 162
5ـ يادگيري 163
6ـ ايجاد مسئوليت پذيري 163
7ـ انتخاب گياهان 163
Øيوانات 166
عناصر و تجهيزات 168
1ـ اسباب بازي هاي چرخ دار 168
2ـ وسايل نقليه واقعي 168
3Ù€ بالا رÙتن ØŒ سرخوردن، تاب خوردن 168
4ـ وسايل بازي براي برقراري تعادل 169
5Ù€ پرتاب كردن Ùˆ گرÙتن چوب واشياء 170
6ـ قطعات و لوازم در دسترس 170
7ـ انبار 170
8ـ تجهيزات و وسايل تعمير و نگهداري 171
9Ù€ ØÙاظت Ùˆ Øصار 171
چيزهايي كه بچه ها در Ùضاي باز دوست دارند شامل: 173
پارك ديانا (لندن ) 174
مناطق Ùˆ اجزاي مختل٠تÙكيك آنها 174
باغ تØرك 177
باغ موسيقي 178
پارك دلاويلت 184
ساختار پارك 185
Ùلي ها 186
پارك دلاويلت از ديدگاه مخاطب آن 190
پارك Ùرهنگي كودكان 195
خوانايي Ùˆ سازماندهي Ùضا 196
استÙاده از پرو خالي (در Ø³Ø·Ø Ø§Ùقي Ùˆ عمودي) 196
برجها و سكوها 196
تÙكر Ùˆ خيال 197
استÙاده از اشكال ساده 197
ورودي 197
عناصر تكراري و مجرد 197
لؤ لؤ عروس دريا 203
تناسبات انساني 209
اندازه هاي ساختاري بدن كودكان 209
ـ چشمگير بودن موقعيت زمين 224
مطالعات كالبدي 226
موقعيت جغراÙيايي 226
مطالعات تاريخي : 226
توسعه شهر مشهد در دوره پهلوي اول : 228
الÙ) Ù…Øورهاي شاخص به Ù„Øاظ نقش ارتباطي يا سيماي شهري 234
ب) Ù…Øورهاي شاخص درجه يك : 235
Ùهرست عناصر شاخص شهر 236
دما و رطوبت هوا : 238
وزش باد 241
تابش Ø¢Ùتاب 242
بررسي وضعيت Øرارتي هوا در شب Ùˆ روز 243
مواقع گرم و مواقع سرد سال : 245
خلاصه و نتيجه گيري : 249
سيماي اقتصادي شهر مشهد 250
دما و رطوبت هوا : 254
وزش باد 256
تابش Ø¢Ùتاب 257
بررسي وضعيت Øرارتي هوا در شب Ùˆ روز 259
مواقع گرم و مواقع سرد سال : 260
جدول 4 : انرژي خورشيدي تابيده شده بر Ø³Ø·ÙˆØ Ù‚Ø§Ø¦Ù… بر Øسب BTU/h/A2 262
خلاصه و نتيجه گيري :
|
|
|
آیا در رابطه با Ùضاي سبز، Ùضاهايي براي ØÙظ كيÙيت زندگي سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|

|

|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|