محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
پایان نامه مدیریت اجرائی
پایان نامه کلیه گرایش ها
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09337343220

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روز رسانی: آبان ماه 1397


برای جستجو بین محصولات کلمات کلیدی پروژه مورد نظر خود را در قسمت جستجو بین موضوعات موجود در سمت چپ سایت نوشته و جستجو فرمایید.


جهت کسب درآمد از طریق تحقیق سرا این لینک را مشاهده فرمایید.



صفحه اصلی / مـدیــریـت / پایان نامه کلیه گرایش ها
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسي رويكردهائي نوين در مديريت شش سيگما، مهندسي ارزش و مهندسي مجدد


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 2)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 443صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: دارای جداول ونمودار

فهرست مطالب

 

عنوان.......................................................................................... صفحه

فصل اول: مقدمه

بخش اول) مقدمه      2

-          كيفيت چيست؟ .......................................................................... 3

-          مديريت كيفيت فراگير ................................................................... 7

-          اصول مديريت كيفيت فراگير ........................................................... 8

-          متدولوژي تحقيق حاضر ................................................................. 15

فصل دوم : شش سيگما

بخش اول) مقدمه ......................................................................... 18

-          چرا شش سيگما؟........................................................................ 18

-          پديده شش سيگما...................................................................... 21

بخش دوم) تاريخچه........................................................................ 25

-          تاريخچه...................................................................................... 25

-          بيل اسميت پدر شش سيگما......................................................... 29

بخش سوم) شش سيگما چيست؟................................................. 33

-          لزوم اجراي شش سيگما............................................................... 33

-          شش سيگما: فلسفه، ابزار يا استراتژي؟......................................... 37

-          اهداف نهايي شش سيگما............................................................ 38

-          برخي فوائد اجراي شش سيگما..................................................... 39

-          برخي فوائد مديريتي شش سيگما.................................................. 42

بخش چهارم) روند اجرائي شش سيگما         44

-          اجراي استراتژيك شش سيگما....................................................... 45

-          اجراي تاكتيكي شش سيگما.......................................................... 48

-          DMAIC چيست؟.......................................................................... 50

-          فاز اول: تعريف............................................................................. 50

-          فاز دوم: اندازه گيري..................................................................... 54

-          فاز سوم: تحليل........................................................................... 56

-          فاز چهارم: بهبود.......................................................................... 59

-          فاز پنجم: كنترل........................................................................... 60

-          ساير موارد.................................................................................. 62

-          DMADV چيست؟......................................................................... 65

-          اشكال مختلف اجراي شش سيگما.................................................. 68

بخش پنجم) مباني آماري شش سيگما............................................ 72

-          مقدمه........................................................................................ 72

-          توزيع نرمال.................................................................................. 75

-          توزيع نرمال استاندارد.................................................................... 76

-          توزيع نرمال در حالت كلي............................................................... 78

-          محاسبة سطح سيگما.................................................................. 83

بخش ششم) سخت افزار و نرم افزار شش سيگما.......................... 88

-          سخت افزار شش سيگما............................................................... 88

1)     ابزارهاي مقدماتي و سازماندهي اطلاعات......................................... 89

2)     ابزار جمع آوري اطلاعات................................................................. 94

3)     ابزارهاي تحليل داده ها و فرايندها................................................... 101

4)     ابزارهاي تحليل آماري.................................................................... 113

-          نرم افزار شش سيگما................................................................... 115

بخش هفتم) تعليم و آموزش شش سيگما....................................... 126

-          چه كساني؟ چه تعليماتي؟............................................................ 127

-          ياد‌گيري ساير مهارتها.................................................................... 132

بخش هشتم) ساختار سازماني شش سيگما.................................. 136

-          كمربند سياه............................................................................... 136

-          كمربند سياه ارشد....................................................................... 137

-          حامي يا قهرمان........................................................................... 138

-          كمربند سبز................................................................................ 140

-          رهبري اجرائي............................................................................. 141

-          صاحبان فرايند.............................................................................. 142

بخش نهم) شش سيگما و سايز سازماني....................................... 143

-          محور مديريت............................................................................... 144

-          محور كاركنان............................................................................... 148

بخش دهم) علل عملكرد موفق شش سيگما.................................. 150

-          علت اول: مشتري گرائي............................................................... 151

-          علت دوم: اصلاح عملكرد مديريت..................................................... 151

-          علت سوم: مديريت براساس حقايق................................................. 152

-          علت چهارم: علاج قبل از وقوع........................................................ 152

-          علت پنجم: تيم و مشاركت بي حد و مرز........................................... 153

-          علت ششم: بازيافت سرمايه......................................................... 153

-          ساير علل................................................................................... 154

فصل سوم : مهندسي ارزش

بخش اول ) مقدمه ........................................................................ 157

بخش دوم ) تاريخچه ......................................................................... 163

-         تاريخچه مهندسي ارزش................................................................ 163

-         تاريخچه مهندسي ارزش در ايران .................................................... 169

بخش سوم ) ارزش و پارامترهاي آن ..................................................... 172

-         تعريف ارزش و انواع آن .................................................................. 172

-          هزينه وانواع آن .......................................................................... 174

-        

آیا در رابطه با بررسي رويكردهائي نوين در مديريت شش سيگما، مهندسي ارزش و مهندسي مجدد سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسي رويكردهائي نوين در مديريت شش سيگما، مهندسي ارزش و مهندسي مجدد:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"