محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
پایان نامه مدیریت اجرائی
پایان نامه کلیه گرایش ها
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09337343220

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روز رسانی: آبان ماه 1397


برای جستجو بین محصولات کلمات کلیدی پروژه مورد نظر خود را در قسمت جستجو بین موضوعات موجود در سمت چپ سایت نوشته و جستجو فرمایید.


جهت کسب درآمد از طریق تحقیق سرا این لینک را مشاهده فرمایید.



صفحه اصلی / مـدیــریـت / پایان نامه کلیه گرایش ها
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

اثرات استقرار نظام تضمين كيفيت ايزو 9000 بر عملكرد شركت توزيع نيروي برق جنوبغرب تهران


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 3)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۱۸,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 155صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: دارای جداول ونمودار

فهرست مطالب

عنوان ........................................................................................... صفحه

فصل اول

مقدمه ............................................................................................ 2

1-1- بيان مساله .............................................................................. 4

1-2- اهميت و ضرورت موضوع تحقيق .................................................... 6

1-3- اهداف تحقيق ........................................................................... 7

1-4- فرضيه هاي تحقيق .................................................................... 9

1-5- تعريف عملياتي متغيرهاي تحقيق ................................................. 9

1-6- روش تحقيق ............................................................................. 12

1-7- ابزارها و روش گردآوري اطلاعات ................................................... 12

1-8- جامعه آماري ............................................................................ 13

1-9- نمونه آماري ............................................................................. 13

1-10- قلمرو موضوعي ....................................................................... 13

1-11- قلمرو مكاني .......................................................................... 13

1-12- قلمرو زماني ........................................................................... 14

1-13- تعريف واژگان و مفاهيم ............................................................. 14

فهرست منابع فصل اول ..................................................................... 15

 

فصل دوم

مقدمه ............................................................................................ 18

بخش اول : ايزو 9000........................................................................ 20

2-1- كيفيت .................................................................................... 21

2-1-1- تعريف كيفيت از نظر استاندارد ايزو ............................................. 21

2-1-2- تعريف كيفيت از نظر تعدادي از محققان ....................................... 23

2-1-3- عوامل اساسي مؤثر بر كيفيت .................................................. 23

2-1-4- رابطه بين مفاهيم كيفيت ......................................................... 25

2-1-5- متفكران كيفيت ...................................................................... 26

2-1-5-1- ادوارد مينگ ....................................................................... 27

2-1-5-2- جوزف جولان ( نظريه بهبود كيفيت) ......................................... 28

2-1-5-3- آرماندفيگنباوم ( نظريه مسؤوليت همگاني در برابر كيفيت ) .......... 28

2-1-5-4- فيليپ كرازبي ( نگرش ساختار گونه به موقعيت مديريت جامع) ..... 29

2-2- تاريخچه سري استانداردهاي ايزو 9000.......................................... 30

2-3- مقايسه ساختار ويرايشهاي 1994 و2000....................................... 35

2-4- درك استاندارد بين المللي تضمين كيفيت ايزو 9000.......................... 36

2-5- تشريح الزامات استاندارد ISO 9001:2000...................................... 38

2-5-1- سيستم مديريت كيفيت .......................................................... 38

2-5-1-1- نيازمنديهاي عمومي ............................................................ 38

2-5-1-2- نيازمنديهاي مستندسازي...................................................... 39

2-5-2- مسئووليت مديريت ................................................................. 39

2-5-3- شكل دهي محصول ................................................................ 40

2-5-4- اندازه گيي تحليل و بهبود ........................................................ 41

2-5-5- مديريت منابع ......................................................................... 41

2-6- روش اجراي ايزو 9000................................................................. 42

2-6-1- تصميم و مديريت .................................................................... 43

2-6-2- خط مشي كيفيت ................................................................... 44

2-6-3- انتخاب استاندارد .................................................................... 44

2-6-4- انتخاب محدوده ...................................................................... 44

2-6-5- طرحريزي پروژه ...................................................................... 44

2-6-6- تجزيه وتحليل شركت .............................................................. 45

2-6-7- ارزشيابي مقدماتي ................................................................ 45

2-6-8- ايجاد ارتباط و انتخاب مميز ........................................................ 45

2-6-9- تهيه روشهاي اجرايي.............................................................. 45

2-6-10- انتخاب و آموزش مميزان داخلي................................................ 46

2-6-11- مستندسازي........................................................................ 46

2-6-12- استقرار سيستم................................................................... 46

2-6-13- مميزي براي گواهينامه........................................................... 47

2-6-14- بازاريابي ............................................................................. 47

2-7- انواع مميزي در سري‌ استانداردهاي ايزو 9000................................ 47

2-8- مميزي داخلي كيفيت ................................................................ 48

2-8-1- چهار اصل براي كارآيي ؟؟؟ داخلي كيفيت.................................... 48

2-9- نقش آموزش در اجرا و نگهداري ايزو 9000....................................... 50

2-10- متن كامل استاندارد ISO 9001:2000........................................... 52

2-10-1- سيستم مديريت كيفيت ......................................................... 52

2-10-1-1- نيازمنديهاي عمومي........................................................... 52

2-10-1-1- نيازمنديهاي مستند سازي .................................................. 53

2-10-2- مسئوليت مديريت ................................................................. 55

2-10-2-1- تعهد مديريت .................................................................... 55

2-10-2-2- تمركز بر روي مشتري ......................................................... 55

2-10-2-3- خط مشي كيفيت .............................................................. 56

2-10-2-4- طرحريزي ......................................................................... 56

2-10-2-5- مسؤوليت ، اختيار و ارتباطات ............................................... 57

2-10-2-6- بازنگري مديريت ................................................................ 58

2-10-3- مديريت منابع ....................................................................... 59

2-10-3-1- تأمين منابع ...................................................................... 59

2-10-3-2- منابع انساني ................................................................... 59

2-10-3-3- زيرساختها ....................................................................... 60

2-10-3-4- شكل دهي محصول ........................................................... 60

2-10-4- شكل دهي محصول .............................................................. 60

2-10-4-1- برنامه ريزي شكل دهي محصول ........................................... 60

2-10-4-2- فرايندهاي مرتبط با مشتري ................................................. 61

2-10-4-3- طراحي و توسعه ............................................................... 63

2-10-4-4- خريد ............................................................................... 65

2-10-4-5- تدارك توليد و خدمات .......................................................... 66

2-10-4-6- كنترل تجهيزات پايش و اندازه گيري ....................................... 69

2-10-5- اندازه گيري، تجزيه و تحليل و بهبود .......................................... 70

2-10-5-1- كليات .............................................................................. 70

2-10-5-2- پايش و اندازه گيري ........................................................... 70

2-10-5-3- كنترل محصول نامنطبق ....................................................... 72

2-10-5-4- تجزيه و تحليل داده ها ........................................................ 73

2-10-5-5- بهبود .............................................................................. 73

2-11- تأثير ايزو 9000 بربهبود فرايندهاي سازمان .................................... 75

2-11-1- مستندسازي فرايندهاي موثر بر كيفيت ..................................... 75         

2-11-2- حفظ سوابق و اطلاعات .......................................................... 75

2-11-3- بهسازي مستمر .................................................................. 76

2-12- مشكلات اجرايي دريافت گواهينامه ايزو 9000................................ 77

2-12-1- تهيه رويه ها و مستندسازي ................................................... 77

2-12-2- عدم پشتيباني مديريت .......................................................... 77

2-12-3- عدم رويه ها ........................................................................ 78

2-12-4- مقاومت كاركنان ................................................................... 78

2-12-5- برداشتهاي متضاد ................................................................. 78

2-12-6- آموزش ............................................................................... 79

2-12-7- محدوديت و فشار زمان .......................................................... 79

2-12-8- فقدان اطلاعات ..................................................................... 79

2-12-9- سياستهاي قديمي شركت .................................................... 80

2-12-10- اجراي اقدامات اصلاحي ........................................................ 80

2-12-11- كالببراسيون ...................................................................... 80

2-12-12- فرايند تصويب مدارك وهزينه هاي تهيه مدارك ............................ 81

2-13- هدف از استقرار نظام تضمين كيفيت ايزو 9000............................... 82

2-14- فوايد و مزاياي استقرار نظام تضمين كيفيت ايزو 9000...................... 84

2-14-1- كاهش منابع و زمان صرف شده ............................................... 84

2-14-2- صرفه جويي اقتصادي در توليد ................................................. 84

2-14-3- حداقل نمودن ضرر و زيانهاي آتي ............................................. 84

2-14-4- تقليل هزينه هاي خدمات پس از فروش ..................................... 84

2-14-5- سهم بازار ........................................................................... 84

2-14-6- فشار زماني ........................................................................ 85

2-14-7- دوروي يك سكه ................................................................... 85

2-14-8- افزايش سطح كيفي ............................................................. 85

2-14-9- مزيت صادرات ....................................................................... 85

2-15- معايب سيستم تضمين كيفيت ايزو 9000...................................... 86

2-15-1- هزينه هاي اجراي ايزو 9000.................................................... 86

2-15-2- بروكراسي .......................................................................... 87

2-15-3- سلب ابتكار ......................................................................... 87

2-16- نقش دولتها و استانداردهاي ايزو 9000......................................... 87

بخش دوم : عملكرد و ارزيابي عملكرد .................................................. 88

2-1- تعريف عملكرد .......................................................................... 89

2-2- سطوح تجزيه و تحليل عملكرد ..................................................... 90

2-3- تعاريف ارزشيابي ...................................................................... 90

2-3-1- معيارهاي ارزشيابي عملكرد ..................................................... 90

2-4- سير تكامل مدل امتيازات متوازن ................................................... 92

2-5- سنجش متوازن عملكرد شركت .................................................... 94

2-5-1- چارچوب BSC.......................................................................... 95

2-5-1-1- جنبه مالي ......................................................................... 97

2-5-1-2- جنبه مشتري ..................................................................... 97

2-5-1-3- جنبه فرايندهاي داخلي ........................................................ 98

2-5-1-4- جنبه آموزش و رشد ............................................................. 99

2-5-2- نقش و كاركرد BSC.................................................................. 99

2-6- مفاهيم عمده در BSC................................................................. 100

2-6-1- عملكرد در سطح واحد تجاري ................................................... 100

2-6-2- رابطه هاي علت ومعلولي ........................................................ 100

2-6-3- اندازه هاي مالي و غير مالي .................................................... 101

2-6-4- اعلام استراتژيهاي بنگاه به كاركنان ............................................ 101

2-7- BSC در ديدگاه نيروي انساني ...................................................... 102

2-8- تعيين اهداف BSC به عنوان يك تصميم مشترك ................................ 102

2-9- روش شناسي BSC.................................................................... 104

2-10- كارت امتيازي شاخص عملكرد كليدي .......................................... 105

2-11- معيارهاي متوازن، چرا آنرا به كار مي بريم ..................................... 105

2-12- قدمهاي بعدي در معيارهاي متوازن .............................................. 106

2-13- ارزشيابي مالي سنتي در مقابل BSC........................................... 107

2-14- مزاياي مدل كارت امتيازي متوازن ................................................. 109

2-15- معايب مدل كارت امتيازي متوازن ................................................. 109

2-16- تفاوت مدل كارت امتيازي متوازن در شركتهاي دولتي و خصوصي ....... 110

بخش سوم : پيشينه تحقيق .............................................................. 111

2-1- رابطه بين ايزو 9000 و عملكرد

آیا در رابطه با اثرات استقرار نظام تضمين كيفيت ايزو 9000 بر عملكرد شركت توزيع نيروي برق جنوبغرب تهران سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید اثرات استقرار نظام تضمين كيفيت ايزو 9000 بر عملكرد شركت توزيع نيروي برق جنوبغرب تهران:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"