|
|
iT فـنـاوری اطـلاعـات
|
|
پروژه و پایان نامه
|
|
مقاله فارسی
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
|
فیزیک,ریاضی و آمار
|
|
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
|
مـدیــریـت
|
|
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
|
مهندسی آب , توسعه
|
|
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
|
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
|
|
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
|
|
نـفت , گـاز , پتروشیمی
|
|
هنـر,گرافیک,بازیگری
|
|
کامپیوتر , شبکه
|
|
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
|
پروژه مالی رشته حسابداری
|
|
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
|
|
پروژه آماده برنامه نویسی
|
|
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
|
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
|
|
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
|
حــقـــوق,فــقـه
|
|
حسابـداری,اقتـصـاد
|
|
خودرو سازی
|
|
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
|
|
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
|
رشته صنایع غذائی
|
|
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
|
زیست شناسی
|
|
زبـان,ادبیــات
|
|
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
|
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
|
عمران,معماری,شهرسازی
|
|
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
|
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(0 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
فهرست مطالب
مقدمه 4
مدیریتارتباطبامشتریالکترونیک 5
مدیریتدانش 6
چیستیمدیریتارتباطبامشتری 7
روندشکلگیریcrm 8
مزایایcrm 9
فناوریcrm 10
زمینههایقابلتوسعهدرالگوهایcrmوروشهایارزیابی 11
بانکداریامروزیوجایگاهcrmدرنظامبانکی 12
استفادهازمنطقراداربرایارزیابیia-crm 13
شناساییفاکتورهایریسکازادبیات 14
شرحفاکتورهایریسک 15
نتیجهگیریوپیشنهاد 16
منابعومآخذ 17
شکل1. روندشکلگیریcrm 9
چکيده
شرکت هاي موفق همواره به دنبال به کارگيري روش ها و ابزار هاي نوين به عنوان مزيت هاي رقابتي و جهت رسيدن به توسعه و بهبود مستمر هستند. يکي از اين ابزار ها مديريت ارتباط با مشتري است که با توسعه فن آوري و ارتباطات، امروز با عنوان مديريت ارتباط مشتري الکترونيک برشمرده مي شود. اين نوع مديريت، راهبردي است که از طريق آن، شرکتها ارتباطاتي سودمند بر پايه ارزش دريافتي و ادراکي مشتريان ايجاد ميکند. بي شک ميتوان گفت که مهمترين دارايي اغلب سازمان ها مشتريان آنها هستند. مشتريان به خاطر ارتباط مستقيمي كه با اقدامات يك سازمان دارند، منبع ارزشمندي براي فرصت ها، تهديدات و سوالات عملياتي مرتبط با صنعت مربوطه ميباشند .شناخت درست و ارزيابي عملکرد ناشي از به کارگيري اين ابزار، امروزه دقدقه محققان و مديران شرکت هاي جهاني است. CRM ابزاري کارآمد براي بدست آوردن، نگهداري و افزايش رضايت مندي مشتريان در صنايع رقابتي ميباشد. در اين مقاله به بررسي عوامل مؤثر وکليدي مفهوم مديريت ارتباط با مشتري و همچنين به شرح فاکتورهاي ريسک پياده سازي پروژه مديريت ارتباط با مشتري مي پردازيم.
واژه هاي کليدي: مديريت ارتباط با مشتري- سازمان ها- سيستم-CRM
|
|
آیا در رابطه با مديريت ارتباط با مشتري سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|
|
|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|