|
|
iT فـنـاوری اطـلاعـات
|
|
فیزیک,ریاضی و آمار
|
|
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
|
مـدیــریـت
|
|
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
|
مهندسی آب , توسعه
|
|
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
|
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
|
|
پروژه و پایان نامه
|
|
مقاله فارسی
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
|
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
|
|
نـفت , گـاز , پتروشیمی
|
|
هنـر,گرافیک,بازیگری
|
|
کامپیوتر , شبکه
|
|
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
|
پروژه مالی رشته حسابداری
|
|
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
|
|
پروژه آماده برنامه نویسی
|
|
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
|
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
|
|
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
|
حــقـــوق,فــقـه
|
|
حسابـداری,اقتـصـاد
|
|
خودرو سازی
|
|
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
|
|
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
|
رشته صنایع غذائی
|
|
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
|
زیست شناسی
|
|
زبـان,ادبیــات
|
|
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
|
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
|
عمران,معماری,شهرسازی
|
|
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
|
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(0 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۱۳,۰۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
فهرست مطالب
1- فصل اول تاریخچه جعبه دنده 5 1-1- تاریخچه جعبه دنده 6
2-1- گیربکس های CVT 8
2- فصل دوم انواع CVT 11
1-2- انواع CVT 12
2-2- چرخ وصفحه(Disc and Wheel ) 13
3-2- مخروط وچرخ (Cone and Wheel) 14
4-2- مخروط چرخ مخروط ( (Cone &Wheel&Cone 14
5-2- تورونیدال یا چنبره ای((Toronidal 15
6-2- اکسترود( (Extroid 16
7-2-Van Doorne CVT 17
8-2- CVT های هیدرواستاتیکی 19
3- فصل سوم توصیف عملکردCVT 21
1-3- توصیف عملکرد CVT 22
2-3- توصیف کلی CVT 23
3-3- انتقال قدرت اتوماتیکAT-انتقال قدرت پیوستهCVT 24
4-3- قوانین اساسی وکلی در CVT 25
5-3- تغییرحالت 26
6-3- کاربری درحالت پارک یا خنثی 28
7-3- عملکرد معمولی Normal operation 29
8-3- ضربه گیر پیچشی Torsional damper 30
9-3- یدک کش کردن وسیله نقلیه 30 10-3- تعویض روغن در CVT 31
11- 3- طرح پیاده شده دریک جعبه دنده 31
12-3- اجزاء تشکیل دهنده 31
13-3- گروه اول –جریان گشتاور پیچشی مکانیکی Mechanical Torque Flow 32
14-3- مجموعه چرخدنده های سیاره ای Planetary gear set 32
15 -3-کلاچ های چندصفحه ایMulti plate clutches 34
16-3- قرقره وتسمه فولادیPulley and Steel Belt 35
17-3- محور پنیون Pinion Shaft 37
18 -3- دیفرانسیل Diffrential 38
19-3- عملکرد مکانیکی Mechanical operation 38
20-3- اهرم ماهک دیفرانسیل در توقف یاخلاصی باشد 39
21-3- اهرم ماهک دیفرانسیل درحالت Drive 40
22-3- اهرم ماهک دیفرانسیل درحالت حرکت به عقب قرار دارد 41
23-3-گروه دوم- کنترل سیستم Control system 42
24-3- پمپ روغن Oil Pump 42
25-3- شیرالات Valves 43
26-3- سیستم Pitot 44
27-3-کفشک حسگر sensing shoe 45
28-3- سنسورحرارتی روغنOil temperature sensor 46
29-3-گروه سوم- اتصالات خروجی External Connection 47
30-3-Park/Neutrial switch 47
31-3- موقعیتهای روغن خنک کنندهOil cooler locations 48
32-3- سنسور سرعت انتقال ثانویه Transmission Secondary speed sensor49
33-3- محورهای انتخاب کنندهSelector Shaft 50
34-3- متصل کننده Connector 51
35-3- راهکارها 53
36-3- رفتاروعملکرد درحالات خاص 53
37-3- اهسته رانندگی کردن 53
38-3- حالت Take off/Pulling Away 53
39-3- شتاب دریچه گازدرحالت Sportیا Drive 54
40-3- پس زدن به سمت پایین در حالت SportیاDrive 55
41-3- توقف اضطراری 55
42-3- عقب رفتن 56
43-3- نرم افزار CVT 56
4- فصل چهارم مقایسه CVTوAT 57
1-4- تحلیل داده ها 58
2-4- رفتاروسیله نقلیه برای Launch Feel61
3-4-کیفیت اطلاعات علمی 63
4-4- اطلاعات علمی مرتط با پارامتر اول قابلیت رانندگی 64
5-4-اطلاعات علمی مرتبط با پارامتر دوم قابلیت رانندگی 68
6-4-توسعه یک استراتژی کنترل کننده زودگذر جدید 70
5- فصل پنجم طراحی CVT 75
1-5- طراحی CVT 76
2-5- خلاصه 76
3-5- یادداشت 77
4-5- مقدمه 80
5-5- انتقال 81
6-5-کارهای قبلی 82
7-5- مکانیسم خسارت تسمه 86
8-5- هندسه تسمه 86
9-5- شناسایی مکانهای خسارت ها 88
10-5- سرعتهای وابسته بین اجزاء ترکیب کننده 88
11-5- نیروهایی که درگروه باند واجزاء فعالیت می کنند 92
12-5- نیروهایی که دریک بخش فعالیت می کنند 92
13-5- انالیزکردن زاویه پیچش کامل 94
14-5- نیروی نرمال فعال بین باندها 98
15-5- نیروی اصطکاکی که بین باندها فعالیت می کند 99
16-5- حسارت های طوق چنبره ای به خاطر لغزندگی باند 101
17-5- تاثیر تفاوت های کشش 101
18-5- توزیع های نیروی فشاروکشش 101
19-5- پیش گویی های خسارت باند 104
20-5- نتیجه گیری 106
21-5- کار آینده 106
منابع ومراجع 107
منابع اینترنتی 108
مقالات لاتین 109
|
|
آیا در رابطه با سیستم انتقال قدرت(گیربکس)پیوستهCVT سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|
|
|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|