محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
پروژه و پایان نامه
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09337343220

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روز رسانی: شهریورماه 1396


برای جستجو بین محصولات کلمات کلیدی پروژه مورد نظر خود را در قسمت جستجو بین موضوعات موجود در سمت چپ سایت نوشته و جستجو فرمایید.


جهت کسب درآمد از طریق تحقیق سرا این لینک را مشاهده فرمایید.



صفحه اصلی / عمران,معماری,شهرسازی / پروژه و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 227)

نظرات کاربران (1608 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۳۷,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 427 صفحه
نوع فایل ارسالی:

فهرست مطالب

فصل اول: (تعريف مساله
1-1تعریف کلی مساله 13
1-2 نیاز به مطا لعه در مورد مساله 15
1-3  اثرات مهم مطالعه بر مساله از نظر بهبود آن 16
1-4 اهداف و فرضیات 18
1-5دامنه اثر مساله در جامعه علمی و اجتماع 18
1-6   محدودیت هاوچهار چوب پروزه 19
1-7 مقدمه و تاريخچه 21

فصل دوم: (كاووش در متون)
2-1طبقه بندي و مقدمه و اظهار بكر بودن متون 26
2-2 بررسي مقالات 34
2-3 بررسي تزها و پایان نامه ها 41
2 -4 بررسي كتابها 140

فصل سوم: (روش تحقيق)
3-1- روش بكار گرفته شده و دلايل آن 141
3-2   دستورالعمل جمع آوري اطلاعات و روشهاي بكار رفته 148
3- 3 تعاريف ، اختصارات و نشانه هاي رياضي 150
3- 4منطق سيستم تصميم‌گيري 152
3-4-1پنج گام اساسي تا تصميم‌گيري نهايي 152
3- 5 ارائه مباحث ضروري علمي 154
3-6 سابقه و رژيم ترافيكي 154
3- 8 معيارهاي محدود كننده فني 155
3-  9معيارهاي آزمايش و كنترل 155
3-10 مطالعات و تحليل‌هاي تكميلي 156
3-  11تحكيم بستر علمي قضيه و بكارگيري سيستماتيك آن 156
3-  12 معيارهاي ارزيابي  مقايسه و مدل انتخاب نوع سيستم روسازي 157
3-12-1معيارهاي ارزيابي و مقايسه 157
3-13انواع خطوط با دال بتني 160
3-14  مدل ارزيابي 161
3-  15لايه داخلي مدل ، ابزار تحليل هزينه طول عمر روسازي 161
3-  16لايه مياني : تاثيرات بالقوه اعمالي از مسير 166

فصل چهارم: (گردآوري اطلاعات)
4معرفي خطوط  با دال بتني 170
4-1معرفي 170
4-2خطوط بابالاست دربرابرخط بادال 171
4-1-1خط با بالاست 172
4-1-2خط با دال 172
4-2طراحي روسازي‌هاي داراي خط بدون بالاست 174
4-3بلاكها يا تراورسهايي مدفون در بتن 176
4-4طراحي هاي روسازيهاي خطوط با دال 179
4-5توسعه كيفيت يكپارچگي سيستم 181
4-6خط زوبلين 190
4-7خط با بستر بتن آسفالتي 194
4-8دالهاي پيش ساخته 197
4-9-1خط با دال شينكانسن 198
4-9-2 خط با دال بوگل 205
4-10دالهاي يكپارچه و ابنيه فني 207
4-11ريل مدفون 210
4-11-1خصوصيات ريل مدفون 210
4-11-2ساخت خط ريل مدفون 211
4-11-3تجربيات اجرايي ريل مدفون 215
4-11-4خط عرشه‌اي 217
4-13سازه هاي ريل با تكيه گاه پيوسته و مهار شده 225
4-12-1خط كوكن 225
4-12-2ريل قاشقي با تكيه گاه پيوسته 229
4-12-3 ريلهاي مهار شده در جان 230
4-13 EPS به عنوان مصالح بستر در سازه خط با دال راه آهن 233
4-13-1معرفي 233
4-13-2سازه هاي خط با دال بتني با زير اساس EPS 234
4-13-3عملكرد استاتيكي 235
4-13-4ايفاي نقش ديناميكي 236
4-13-5كاربردها 238
4-14خاصيت ارتجاعي خط 239
4-15مقتضيات سيستم 240
4-15-1مقتضيات زيرسازي 241
4-16-2مقتضيات خط با دال بتني در تونلها 245
4-16-3مقتضيات خط با دال بتني روي پلها 246
4-17تجربيات عمومي با سيستمهاي خط با دال 249
4-18نتيجه‌گيري و پيشنهادات 252
4-19 المانهاي تشكيل‌دهنده خطوط با دال بتني 252
4-20ريل 255
4-21پابند 256
4-22تراورس 256
4-23تكنيك هاي ساخت ، توليد 258
4-24انواع ساخت 259
4-25نقاط تكيه گاهي مجزا ريل با تراورس ها 260
4-25-1روش ساخت مدفون 261
4-25-2روش ساخت رهدا 261
4-25-3روش ساخت رهدا  در خاك ريزي و خاك برداري ها 262
4-25-4روش ساخت رهدا  در تونل ها 263
4-25-5روش ساخت BERLIN 265
4-25-6روش ساخت HEITKAMP 261
4-25-7روش ساخت SBV 269
4-25-8روش ساخت ZÜBLIN. 269
4-27ساخت تراورس هاي غير مدفون 271
4-27-1روش ساخت SATO. 272
4-27-2نوع ساخت FFBS-ATS-SATO 276
4-27-3نوع ساخت ATD 276
4-27-4روش ساخت BTD 278
4-27-5روش ساخت . WALTER 279
4-27-6روش ساخت GETRAC 280
4-27-7نقاط تكيه گاهي گسسته ريل بدون تراورس ها 282
4-28انواع ساخت سازه خط يكپارچه 282
4-28-1روش ساخت GRASS TRACK 283
4-28-2روش ساخت HOCHTIEF / SCHRECK - MIEVES / LONGO 284
4-28-3روش ساخت FFC 285
4-28-4روش ساخت BES 286
4-28-5روش ساخت BTE 287
4-29انواع ساخت پيش ساخته 288
4-30تكيه گاه ريل پيوسته 289
4-30-1روش ساخت INFUNDO 289
4-31خطوط با پابند هاي گيره اي 291
4-31-1روش ساخت  SFF 291
4-31-2روش ساخت  SAARGUMMI 292
4-32پيشرفت هاي ديگر 292
4-33خطوط داراي تراورسهاي قابي 293
4-34خطوط نردباني 297
4-35نتيجه 298

فصل پنجم: (نتيجه گيري)
5-1-تحليل اطلاعات 302
5-2- سيستم هاي قطار سبك (LRT) 302
5-3- مترو 303
5-4محيط زيست و حفظ آن در حمل و نقل شهري 304
5-5- ويژگي هاي خطوط قطار شهري 306
5-5-1- ايمني كامل 307
5-5-2- حداقل تعميرات 307
5-5-3- زيبائي و پاكيزگي بستر خط و سهولت نظافت 307
5-5-4- حداقل لرزش و سر و صدا 308
5-6- شرائط محيطي شهرستان تبريز 308
5-7پارامترهاي مهم طراحي خطوط قطار شهري  309
5-7-1 عرض خطوط  309
5-7-2 حداقل شعاع قوس افقي  310
5-7-3 قوسهاي قائم Vertical curve  310
5-7-4 حداكثر شيب و فراز Max gradient 310
5-7-5 فواصل محوري خطوط Centre to centre track 310
5-7-6 دور خطوط Superelevation 311
5-7-7 سرعت 311
5-7-8 بار محوري Axle load 312
5-7-9 شيب عرضي ريلها 313
5-7-10 مشخصات ابعادي سكوها 313
5-7-10-1- طول سكوها 313
5-7-10-2- ارتفاع سكوها 313
5-7-10-4-عرض سكوها 314
5-11- اندازه قواره خطوط 314
5-11-1- اندازه قواره خطوط در مسير روباز Clearance gauge open 314
5-11-2- اندازه قواره خطوط در مسير تونل Clearance Gauge in Tonnel 315
5-12انواع تيپ خطوط قطار شهري 315
5-12-1- خطوط شهري همسطح AT GRADE TRAK 315
5-12-2- خطوط شهري زيرزميني( مترو )   UNDER GROUND 316
5-12-3 خطوط شهري در ارتفاع ELEVATED TRACK 316
5-12-4 خطوط با ترافيك مختلط MIXED TRAFFIC 317
5-12-5خطوط مستقل ‌ INDEPENDENT 317
5-12-6- گزينه پيشنهادي خطوط قطار شهري تبريز 318
5-13ساختمان خطوط قطار شهري 319
5-13-3- نقش روسازي خطوط 320
5-13-4- شرح خطوط با بستر بالاستي Ballasted Track 321
5-13-5- شرح خطوط با بستر مختلط بالاستي و بتني 321
5-13-6- شرح خطوط با بستر بتني SLAB-TRACK 321
5-13-7- تيپ هاي مختلف روسازي خطوط 322
5-13-7-1- خطوط با پانل هاي نردباني روي بستر تراكم يافته زيرسازي 322
5-13-7-2- خطوط با تراورس چوبي روي بستر بالاستي 323
5-13-7-3- خطوط با تراورس بتني روي بستر بالاستي 324
5-13-7-4- خطوط با بستر بتني 326
5-14- ريل 326
5-15- تراورس 332
5-15-1- تراورس چوبي 333
5-15-2- تراورس فلزي 334
5-15-3- تراورس بتني 335
5-16-سيستم اتصال ريل به تراورس (پابند ريل ) 336
5-16-1پابند صلب 337
5-16-2- پابند ارتجاعي 338
5-17- اتصال ريل ها 340
5-18-جوشكاري ريلها 341
5-19- ميراكننده ها 345
5-20- جذب انرژي ارتعاشي و صدا در خطوط بالاستي 351
5- 21 سوزنها و نقش آنها 353
5-22مقايسه فني و اقتصادي خطوط با بستر بتني و بالاستي 355
5-22-1- مزايا و معايب خطوط با بسترهاي بتني 357
5-22-2- مقايسه اقتصادي بسترهاي بتني و بالاستي 359
5-23- استانداردهاي حمل و نقل ريلي بين شهري 365
5-25- حداكثر سرعت 368
5-26- محاسبه مقطع ريل بر اساس بار محوري 369
.5-27- حجم ترافيك ساليانه (تناژ بار و مسافر ساليانه ) 370
5-28-هزينه تهيه و تدارك ريل براي هر كيلومتر خط 376
5-29تعريف و نقش تراورس در خط 377
5-30- فواصل تراورس ها 387
نتيجه گيري 392
معرفي موضوع به منظور تحقيقات بعدي 393
منابع و ماخذ 394

 
فهرست اشكال
شکل 1-1مقادير اندازه‌گيري شده Q در بخشي از خط بين دو مقطع بالاستي 17
نمودار درختي تصميم‌گيري (منبع پروژه استراتژي روسازي SMP-T) 151
شكل 3-1- خواص فني و مهندسي انواع خطوط با دال بتني مورد آزمايش 162
شکل4-1 خط بالاستي 171
شکل4-2  خط بدون بالاست 171
شکل4-3سيستم stedef  با تراورس دو قلو 176
شکل4-4تراورسهاي دوقلو در حال تنظيم درون شيار بتني – و درون بتن غرق مي‌شود 177
شکل4-5 محل ميخهاي سركج جهت تنظيم ارتفاعي تراورس 178
شکل4-6تراورس تكيه‌گاهي دو قلو سيستم رهدا (B 355 W60M-BS) 178
شکل4-7مقايسه سطح مقطع : سيستم رهدا 2000 در مقايسه با رهدا Sengeberg 181
شکل4-8سيستم رهدا 2000 روي خاكريز (بدون بربلندي) 183
سيستم رهدا 2000 روي پلهاي بزرگ (بدون بربلندي) 183
شکل4-9جزييات سيستم رهدا 2000 در تونل (بدون بربلندي) 184
شکل4-10تراورسهاي سوزن در سيستم رهدا 2000 185
شکل4-11مقطع يك سوزن با استفاده از سيستم رهدا 2000 185
شکل4-12انتقال بين خط بالاستي و خط بدون بالاست رهدا 2000 روي خاكريز 186
شکل4-13انتقال بين سيستم رهدا 2000 و يك سوزن 186
شکل4-14مجموعه خط – خط روي لايه فوقاني بستر بتني قرار گرفته است 187
شکل4-15تنظيم تراز هندسي پانلهاي خط در عمليات اجرايي سيستم رهدا 188
شکل4-16 ميله‌هاي تعريض عرض خط (مورد استفاده جهت تنظيم تراز افقي) 189
شکل4-17 خط نهايي پرداخت شده 190
شکل4-18مقطع نمونه روسازي خط با دال بتني زوبلين 191
شکل4-19المان‌هاي قاب خط مورد استفاده در دال بتني مانند ريل مورد استفاده ماشين خط گذار قرار مي‌گيرند 192
شکل4-20 بتن تازه دال پشت روسازه‌ساز لغزشي در حال اجرا مي‌باشد 192
شکل4-21پانلهاي حاوي 5 تراورس كه درون بتن تازه ويبره مي‌شوند. 193
شکل4-22تراورسهاي تازه نصب شده در بتن 193
شکل4-23سطح بتني در حال تنظيم تراز و مسطح سازه با ماله دستي 193
شکل4-24پس از سخت‌شدگي كافي بتن ، قاب‌ها از تراورس جدا مي‌شوند و جهت استفاده بعدي آماده مي‌شوند 193
شکل4-25تقويت‌كننده‌هاي فولادي دال بتني 194
شکل4-26مقطعي از يك روسازي داراي بستر سفالتي 195
شکل4-27روسازي بتن آسفالتي در دست ساخت 196
شکل4-28دال شناور نصب شده در خط متروي لندن 197
شکل4-29دال خط شينكانسن 199
شکل4-30دال عادي خط شينكانسن (A-55C)  مورد استفاده در خط شينكانسن هوكوريكو 200
شکل4-31دال خط مورد استفاده در تونل خط هوكوريكو شينكانسن 200
شکل4-32زير انداز الاستيك تكيه گاهي عادي دال خط 200
شکل4-33تنظيم زير انداز در زير دال بتني 200
شکل4-34جزييات پابند تيپ 8   كه براي خط شينكانسن پيش‌بيني شده است. 201
شکل4-35ماشين بارگذاري دو جهته مخصوص آزمايش سيستم و فنر پابند 201
شکل4-36اجراي خط در مسير شينكانسن 204
شکل4-37پر نمودن زير دال خط با استفاده از ملات بتن آسفالتي 204
شکل4-38دال خط Bogl‌با پوشش ضد صداي بتن 205
شکل4-39سيستم دال خط Bogl 205
شکل4-40اتصال ميله‌هاي طولي فولادي بين دو دال بتني 207
شکل4-41جزييات درز پر شده بين دو دال 207
شکل4-42پابند ريل وسلو DFF 300 208
شکل4-43پابند اتصال مستقيم روي دال بتني 209
شکل4-44مثالي از سازه خط با دال بتني با سيستم پابند اتصال مستقيم 209
شکل4-45جزييات سطح مقطع ريل مدفون اجرا شده درون يك شيار 211
شکل4-46ماشين روسازه ساز لغزشي 212
شکل4-47مقطعي از روسازي ريل مدفون مورد استفاده در هلند 213
شکل4-48نصب ريل‌هاي طويل 213
شکل4-49قرارگيري ريل‌ها توسط گوه‌هاي چوبي 213
شکل4-50حرارت دهي الكتريكي ريل‌ها (17 درجه سانتيگراد) 214
شکل4-51اجراي ماده مركب الاستيك درون شيار ريل 214
شکل4-52خط بتني پس از تكميل 215
شکل4-53دال پوشش داده شده با آسفالت ZOAB جهت كاهش ميزان صداي توليدي 215
شکل4-54  ريل ضد صداي SA 42 216
شکل4-55نصب تقاطع همسطح Harmelen 217
شکل4-56ميلگردهاي تقويتي درون دال مورد استفاده سيستم خط ريل مدفون تراموا 217
شکل4-57  نمايي هنري از سيستم خط عرشه‌اي 218
شکل4-58خط آزمايشي در روتردام 219
شکل4-59طراحي اصلاح شده خط با دال و طراحي اوليه 220
شکل4-60سطوح نمونه تنش هنگام بارگذاري ديناميك در فولاد‌هاي تقويتي 221
شکل4-61تنش قابل دسترس جهت خمش دال بتني 222
شکل4-62تغيير مكان قائم مجاز در برابر مدول بستر K 223
شکل4-63تصويري از سيستم خط قابي شكل Cocon 226
شکل4-64جزييات تراورس H‌شكل مورد استفاده در خط Cocon 227
شکل4-65جزييات ريل قاشقي ، تسمه دو لايه CDM‌، و پر كننده‌هاي جان ريل 228
شکل4-66ريل با تكيه‌گاه پيوسته مورد استفاده توسط Phoenix 229
شکل4-67نصب پر كننده‌هاي جان 229
شکل4-68 قاب خط مونتاژ شده آماده اجراي روسازي آسفالتي 230
4-69 تصويري از سيستم ونگارد پاندرول 231
شکل4-70سيستم ونگارد پاندرول نصب شده در خط با دال بتني 232
شکل4-71سيستم KES از حين آزمايشات آزمايشگاهي 233
شکل4-72 سازه خط مدفون با زير اساس EPS 234
شکل4-73پخش تنش در سازه ريل مدفون تحت بار استاتيكي 25/11 كيلو نيوتن 235
شکل4-74تابع پاسخ فركانس يك خط با ريل مدفون براي 3 زير اساس متفاوت ، x= 0.25 m 236
شکل4-75خط شامل پلاك‌هاي بتني 239
شکل4-76مقتضيات لايه‌هاي تكيه‌گاهي غير متصل (unbound) 244
شکل4-77صول تقويت خاك توسط آهك 245
شکل4-78 سطح مقطع تونل به همراه ابعاد فضاي آزاد مورد نياز 246
شکل4-79انتقال توسط لايه مياني الاستيك – پلاستيك  در سيستم رهدا 249
شکل4-80انتقال بين دو سازه با دال پيش‌ساخته 250
شکل4-81مقادير اندازه‌گيري شده Q در بخشي از خط بين دو مقطع بالاستي 251
شکل4-82سه نوع مختلف اجراي خط با دال بتني 253
مؤلفه‌هاي اجرايي خط بالاستي و با دال بتني 255
شکل4-83 كمينه عرض و زاويه توزيع بار براي ساخت خطوط بدون بالاست 258
شکل4-84دسته بندي انواع ساخت خطوط بدون بالاست ( ST ) 260
شکل4-85خطوط بدون بالاست Breddin-Glöwen ، روش ساخت رهدا 262
شکل4-86 روش ساخت رهدا   -Sengeberg   264
1-1-1 شکل4-87روش ساخت BERLIN كه از تراورس دو بلوكه استفاده مي شود 267
1-1-2 شکل4-88 روش ساخت HEITKAMP 268
1-1-3 شکل4-89 روش ساخت ZÜBLIN با تراورس هاي دو بلوكه 270
1-1-4 شکل4-90مقطع عرضي روش ساخت SATO 272
1-1-5 شکل4-91: تراورس Y 273
1-1-6 شکل4-92 نماي روبرو و بالاي تراورس Y 275
1-1-7 شکل4-93روش ساخت ATD 277
1-1-8 شکل4-94  روش ساخت BTD 279
1-1-9 شكل 4-95 روش ساخت Walter 280
1-1-10 شكل 4-96 روش ساخت GETRAC 281
1-1-11 شكل 4-97روش ساخت GRASS TRACK 284
1-1-12 شکل4-98 روش ساخت HOCHTIEF / SCHRECK – MIEVES / LONGO 285
1-1-13 شكل 4-99  روش ساخت FFC 286
1-1-14 شكل 4-100ش ساخت BES 287
1-1-15 شکل4-101روش ساخت BTE 288
1-1-16 شكل 4-102 روش ساخت INFUNDO 291
1-1-17 شکل4-103تراورس قابي 294
1-1-18 شکل4-104خطوط نردباني شکل 298

آیا در رابطه با بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"