محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
پایان نامه مدیریت اجرائی
پایان نامه کلیه گرایش ها
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / مـدیــریـت / پایان نامه مدیریت اجرائی
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسي مسائل و مشكلات خريدهاي داخلي صنعت برق و ارائه پيشنهاد براي بهبود آن .مطالعه موردي برق منطقه‌اي تهران


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 9)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۲۷,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 135 صفحه
نوع فایل ارسالی:
کد محصول : pn267

فهرست

فصل اول:‌ كليات پژوهش
پيشگفتار 1
1-1- طرح مسئله 2
2-1- اهميت و ضرورت پژوهش 2
3-1- سؤالات پژوهش 3
4-1- اهداف پژوهش 4
5-1- فرضيات پژوهش 4
6-1- تاريخچه 5

فصل دوم: مروري بر ادبيات موضوع
مقدمه 9
1-2- نقش و اهميت واحد تداركات 10
2-2- نتايج شيوه‌هاي صحيح 12
3-2- مديريت 14
4-2- جنبه‌هاي مختلف مديريت 16
5-2- مديريت تداركات و خريد 17
6-2- ماهيت و وظايف واحد تداركات و خريد 19
7-2- سازماندهي سيستم تداركات و خريد 24
8-2- اهميت و نقش واحد تداركات و خريد 28
9-2- مباحث رشته مديريت تداركات و خريد 30
10-2- اهميت و جايگاه مديريت تداركات و خريد از نگاه اقتصادي 31
11-2- ويژگيهاي خريد صحيح و اصولي 33
12-2- تهيه كالا و تأمين خدمات در داخل سازمان 39
13-2- استاندارد و ارتباط آن با واحد تداركات و خريد 48
14-2- برنامه‌‌ريزي خريد 59
15-2- خط مشيهاي تداركاتي 61
16-2- روشهاي خريد 63
17-2- ويژگيهاي خريد 65
18-2- طبقه‌بندي از نظر نوع و زمان اجراي خريد 69
19-2- چگونگي مراحل خريد،‌توزيع و تحويل كالا 72
20-2- شناسايي منابع خريد و تهيه فهرست فروشندگان 81
21-2- خريدهاي داخلي و خريدهاي خارجي 84
22-2- تفاوتهاي عمده خريدهاي خارجي با خريدهاي داخلي 85
23-2- محاسن خريد از داخل كشور 86
24-2- بررسي وضعيت موجود 87
25-2- برنامه‌ريزي تأمين تجهيزات 89

فصل سوم: روش پژوهش
1-3- روش پژوهش 93
2-3- جامعه آماري 93
3-3- روش نمونه‌گيري 93
4-3- ابزار جمع‌آوري داده‌ها 94
5-3- روايي و اعتبار پرسشنامه 95
6-3- روشهاي تجزيه و تحليل داده‌ها 96

فصل چهارم: تجزيه و تحليل اطلاعات
1-4- تجزيه و تحليل توصيفي داده‌ها 98
2-4- تجزيه و تحليل استنباطي 110

فصل پنجم: نتيجه‌گيري و ارائه پيشنهادات
1-5- نقاط ضعف 125
2-5- نقاط قوت 126
3-5- پيشنهادات و ارائه راهكارهاي اجرائي 127
4-5- محدوديت‌هاي پژوهش  129
منابع 128

فهرست جداول، اشكال و نمودار:
نمونه تشكيلات واحد تداركات 
شكل شماره 1-2- نظام غيرمتمركز تداركات 
شكل شماره 2-2- نظام نيمه متمركز تداركات 
شكل شماره 1-3- ارتباط بين قيمت و كيفيت مواد 
شكل شماره 2-3- ارتباط بين كيفيت محصول و ميزان فروش 
شكل شماره 3-3- ارتباط بين سطح كيفيت توليد و هزينه 
جداول مرتبط با تجزيه و تحليل توصيفي داده‌ها
جدول 1-4- و 2-4 
جدول 3-4- و 4-4 
جدول 5-4 و 6-4 
جدول 7-4 و 8-4 
جدول 9-4 و 10-4 
جدول 11-4 و 12-4 
جداول مرتبط با تجزيه و تحليل استنباطي داده‌ها
جدول 13-4 آيا برنامه‌ريزي قبلي براي خريدها وجود دارد. 
جدول 14-4 چند درصد خريدها به صورت فورس ماژور انجام مي‌شود 
جدول 15-4 خريدهاي داخلي شركت در چه فاصله زماني انجام مي‌شود 
جدول 16-4 در خريد كالا تا چه حد به كيفيت كالا توجه مي‌شود 
جدول 17-4 در خريد كالا تا چه حد به ارزانتر بودن توجه مي‌شود 
جدول 18-4 درخواستهاي خريد تا چه حد متناسب با نيازهاي شركت مي‌باشد 
جدول 19-4 آيا براي خريد يك كالا به يك يا چند فروشنده خاص مراجعه مي‌شود 
جدول 20-4 متوسط حقوق پرداختي به كارپردازان چه ميزان مي‌باشد 
جدول 21-4 ضايعات كالاهاي خريداري شده در هر نوبت خريد به چه ميزان مي‌باشد 
جدول 22-4 ضايعات كالاهاي خريداري شده در هر نوبت خريد به چه ميزان مي‌باشد 
جدول 23-4 آيا آئين‌نامه معاملات در استعلام‌هاي خريد رعايت مي‌شود 
جدول 24-4 آيا با توجه به سوالهاي فوق خريدهاي داخلي شركت مطلوب مي‌باشد 


چكيده :
مديريت تداركات و خريد و تهيه نيازهاي يك سازمان يكي از مهمترين وظايف سازمانها تلقي ميگردد كه عمليات مذكور ميتواند يكي ازبا ارزشترين وظايت مديريتي باشد.
باعنايت به اينكه حجم عظيمي از بودجه هاي جاري و سرمايه اي صرف خريدو تهيه مواد مورد نياز سازمانهاوشركتهامي‌گردد. مشكلات ونارسائي هاي موجود درسيستم مديريت تداركات و خريد باعث بروز ناهنجاريها يي در روند گردش عمليات و توليد ميگردد.
اجراي شيوه هاي سيستماتيك برنامه ريزي اجراء و كنترل براي خريد كالا مطابق با نيازها و قيمت مناسب در زمان مناسب و كيفيت مطلوب از اهميت ويژه اي بر خوردار است .
اين پژوهش در مورد مشكلات خريدهاي داخلي صنعت برق (شركت برق منطقه اي تهران)صورت گرفته است.
جامعه آماري اين پژوهش شامل 98 نفر از مديران ،روسا وكارمندان شركت برق منطقه اي تهران ميباشدكه درتعامل جدي بااستفاده ازكالاو مصرف آن ميباشند.ابزارگردآوري داده ها ،شامل مصاحبه بامديران برق تهران و پرسشنامه كه با نظر برخي از صاحبنظران دانشگاهي تهيه گرديده است.تجزيه تحليل داده ها در دو سطح توصيفي واستنباطي صورت گرفته و از تكنيكهاي آماري در استخراج نتايج استفاده شده است.
نتايج تحليل يافته هاي پژوهش نشان ميدهد :
 عليرغم داشتن برنامه ريزي درمورد خريد كالاها اصلاح و بهبود سيستم برنامه ريزي تداركات و خريد ضروري بنظر ميرسد.
 خريد هاي داخلي برق تهران در زمان مناسب صورت نگرفته كه حتي المقدور اين امر بايد در زمان مناسب انجام شود.
 به رعايت استاندارد و توجه به كيفيت كالا در خريدهاي برق تهران نمي توان ايراد جدي گرفت.
 تداركات و خريد در برق تهران وابسته به يك يا چند فروشنده بوده است كه اين امر ريسك خريد را افزايش مي دهد.
 حقوق و مزاياي پرسنل تداركات و خريد ،باتوجه به حساسيت شغلي اين افراد در حد مناسبي نبوده وبازنگري در اين امر ضروري است .
همچنين پيشنهادات لازم در راستاي بهبود سيستم تداركات و خريد برق منطقه اي تهران درانتهاي رساله ارائه شده است.

آیا در رابطه با بررسي مسائل و مشكلات خريدهاي داخلي صنعت برق و ارائه پيشنهاد براي بهبود آن .مطالعه موردي برق منطقه‌اي تهران سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسي مسائل و مشكلات خريدهاي داخلي صنعت برق و ارائه پيشنهاد براي بهبود آن .مطالعه موردي برق منطقه‌اي تهران:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"