محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
پروژه و پایان نامه
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو / پروژه و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

پايان نامه كارشناسي ارشد مهندسي هوافضا گرايش مکانیک پرواز - بررسی اثرات تغيير شكل بال و بدنه بر روی معادلات حرکت هواپیما


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 1)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۸,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 112 صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: کار جامع و تخصصی - دارای فرمولها و محاسبات و جداول و نمودارها و شکل ها - دارای سورس کد برنامه کامپیوتری استفاده شده

فهرست مطالب 

1-  مقدمه2

1-1- مقدمه2

1-2- اثرات انعطاف پذیری سازه بر روی دینامیک و کنترل هواپیما4

1-2-1-  فلاتر5

1-2-2- اثر معکوس الران5

1-2-3-  کاهش توان الویتور و رادر6

1-2-4- خستگی سازه ای10

1-2-5- تغییر دینامیک و کنترل پذیری هواپیما10

2- تحلیل استاتیکی اثر انعطاف پذیری بدنه بر روی پایداری طولی و سمتی13

2-1- مقدمه13

2-2- اثرات خمش بدنه ناشی از نیروی الویتور بر روی توان الویتور و پایداری طولی هواپیما14

2-3- اثرات خمش بدنه ناشی از نیروی دم عمودی و رادر بر روی توان دم عمودی و پایداری سمتی هواپیما20

2-4- بررسی اثر انعطاف پذیری بدنه بر کاهش پایداری عرضی و طولی و نیز کاهش توان الویتور و رادر هواپیمای مسافربری ایران 14026

2-4-1- بررسی کاهش پایداری طولی و توان الویتور27

2-4-2- بررسی کاهش پایداری سمتی و توان رادر30

3- معادلات حرکت شش درجه آزادی هواپیمای الاستیک35

3-1- مقدمه35

3-2- بدست آوردن معادلات حرکت هواپیمای الاستیک36

3-2-1 دینامیک جسم الاستیک نامقید37

3-2-2- محورهای میانگین40

3-2-3- مودهای ارتعاشی آزاد43

3-2-4-  معادلات حرکت هواپیمای الاستیک46

3-2-5- نیروهای تعمیم یافته49

3-2-6- تعیین نیروهای آیرودینامیکی53

3-2-6-1 تعیین نیروی برا و گشتاور پیچ ناشی از ارتعاش خمشی و پیچشی بال53

3-2-6-2- تعیین تغییرات نیرو و گشتاور آیرودینامیکی دم افقی با در نظر گرفتن خمش بدنه خمش بدنه58

3-2-6-3- تعیین تغییرات نیرو و گشتاور آیرودینامیکی دم عمودی با در نظر گرفتن خمش بدنه59

4-    تعیین فرکانسهای طبیعی و شکل مودها به روش شکل مودهای فرضی63

4-1- مقدمه63

4-2- روش شکل مودهای فرضی64

4-2-1- بدست آوردن معالات حرکت جرمهای متمرکز64

4-2-2-  بدست آوردن شکل مودها و فرکانسهای طبیعی69

4-2-3- حل معادله ارتعاشی سیستم با استفاده از مختصات نرمال71

4-3- بدست آوردن فرکانسهای طبیعی بال و بدنه هواپیمای ایران 14072

4-3-1- بدست آوردن فرکانس طبیعی بال هواپیمای ایران 14072

4-3-2- بدست آوردن فرکانس طبیعی بدنه هواپیمای ایران 14075

5-    شبیه سازی پرواز هواپیمای الاستیک82

5-1 مقدمه82

5-2- معادلات و روابط لازم برای شبیه سازی پرواز82

5-2-2- محاسبه نیروهای آیرودینامیکی83

5-2-3- گسسته سازی معادلات و برنامه کامپیوتری85

5-3- نتایج شبیه سازی پرواز هواپیمای الاستیک86

5-3-1- پاسخ هواپیمای الاستیک به ورودی الویتور88

5-3-2- پاسخ هواپیمای الاستیک به ورودی رادر90

6-  نتیجه گیری و پیشنهادات94

6-1- نتایج حاصل از بررسی اثر انعطاف پذیری بدنه بر روی دینامیک هواپیما94

6-2- پیشنهادات95

مراجع98

پيوست 1 - مشخصات سازه ای و پروازی هواپیمای ایران 140100

پيوست 2-  برنامه های کامپیوتری مورد استفاده قرار گرفته104


فهرست علائم

علامت

 

کمیت

نیروی درگ

طول وتر متوسط دم افقی

ضریب برای دم افقی

ضریب گشتاور پیچ دم افقی

ضریب گشتاور گردشی دم عمودی

ضریب گشتاور پیچ الویتور حول مرکز آیرودینامیکی دم افقی

ضریب گشتاور پیچ دم افقی در زاویه حمله صفر درجه

ضریب گشتاور پیچ زاویه حمله دم افقی

ضریب گشتاور پیچ الویتور

ضریب گشتاور گردشی رادر حول مرکز آیرودینامیکی دم عمودی

ضریب گشتاور گردشی رادر

ضریب گشتاور پیچ زاویه سرش جانبی دم عمودی

طول وتر متوسط دم عمودی

طول وتر متوسط بال

ضریب نیروی جانبی زاویه سرش جانبی دم عمودی

میزان تغییر ضریب گشتاور پیچ الویتور ناشی از خمش بدنه

میزان تغییر ضریب گشتاور پیچ زاویه حمله ناشی از خمش بدنه

میزان تغییر ضریب گشتاور گردشی رادر ناشی از خمش بدنه

میزان تغییر ضریب گشتاور گردشی زاویه سرش جانبی حمله ناشی از خمش بدنه

نیروی برای تولید شده توسط الویتور

ضریب الاستیک

زاویه حمله دم افقی

زاویه سرش جانبی دم عمودی

آیا در رابطه با پايان نامه كارشناسي ارشد مهندسي هوافضا گرايش مکانیک پرواز - بررسی اثرات تغيير شكل بال و بدنه بر روی معادلات حرکت هواپیما سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید پايان نامه كارشناسي ارشد مهندسي هوافضا گرايش مکانیک پرواز - بررسی اثرات تغيير شكل بال و بدنه بر روی معادلات حرکت هواپیما:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"