 |
 |
iT Ùـنـاوری اطـلاعـات
|
 |
Ùیزیک,ریاضی Ùˆ آمار
|
 |
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
 |
مـدیــریـت
|
 |
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
 |
مهندسی آب , توسعه
|
 |
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
 |
مکانیک,هواÙضا,متالوژی,نانو
|
 |
Ù…Øیط زیست,نیروگاه,انـرژی
|
 |
نـÙت , گـاز , پتروشیمی
|
 |
هنـر,گراÙیک,بازیگری
|
 |
کامپیوتر , شبکه
|
 |
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
 |
پروژه مالی رشته Øسابداری
|
 |
پروژه کارآÙرینی ØŒ Ø·Ø±Ø ØªÙˆØ¬ÛŒÙ‡ÛŒ
|
 |
پروژه آماده برنامه نویسی
|
 |
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
 |
تــاریــخ,جــــغراÙـیـا
|
 |
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
 |
Øــقـــوق,Ùــقـه
|
 |
Øسابـداری,اقتـصـاد
|
 |
خودرو سازی
|
 |
دینـی,اخـلاق,ÙـلسÙـه
|
 |
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
 |
رشته صنایع غذائی
|
 |
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
 |
زیست شناسی
|
 |
زبـان,ادبیــات
|
 |
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
 |
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
 |
عمران,معماری,شهرسازی
|
|
پروژه و پایان نامه
|
|
مقاله Ùارسی
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
 |
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
 |
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(1608 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
Ùهرست مطالب
Ùصل اول: (تعري٠مساله
1-1تعری٠کلی مساله 13
1-2 نیاز به مطا لعه در مورد مساله 15
1-3 اثرات مهم مطالعه بر مساله از نظر بهبود آن 16
1-4 اهدا٠و Ùرضیات 18
1-5دامنه اثر مساله در جامعه علمی و اجتماع 18
1-6 Ù…Øدودیت هاوچهار چوب پروزه 19
1-7 مقدمه و تاريخچه 21
Ùصل دوم: (كاووش در متون)
2-1طبقه بندي و مقدمه و اظهار بكر بودن متون 26
2-2 بررسي مقالات 34
2-3 بررسي تزها و پایان نامه ها 41
2 -4 بررسي كتابها 140
Ùصل سوم: (روش تØقيق)
3-1- روش بكار گرÙته شده Ùˆ دلايل آن 141
3-2 دستورالعمل جمع آوري اطلاعات Ùˆ روشهاي بكار رÙته 148
3- 3 تعاري٠، اختصارات و نشانه هاي رياضي 150
3- 4منطق سيستم تصميمگيري 152
3-4-1پنج گام اساسي تا تصميمگيري نهايي 152
3- 5 ارائه مباØØ« ضروري علمي 154
3-6 سابقه Ùˆ رژيم تراÙيكي 154
3- 8 معيارهاي Ù…Øدود كننده Ùني 155
3- 9معيارهاي آزمايش و كنترل 155
3-10 مطالعات Ùˆ تØليلهاي تكميلي 156
3- 11تØكيم بستر علمي قضيه Ùˆ بكارگيري سيستماتيك آن 156
3- 12 معيارهاي ارزيابي مقايسه و مدل انتخاب نوع سيستم روسازي 157
3-12-1معيارهاي ارزيابي و مقايسه 157
3-13انواع خطوط با دال بتني 160
3-14 مدل ارزيابي 161
3- 15لايه داخلي مدل ØŒ ابزار تØليل هزينه طول عمر روسازي 161
3- 16لايه مياني : تاثيرات بالقوه اعمالي از مسير 166
Ùصل چهارم: (گردآوري اطلاعات)
4معرÙÙŠ خطوط با دال بتني 170
4-1معرÙÙŠ 170
4-2خطوط بابالاست دربرابرخط بادال 171
4-1-1خط با بالاست 172
4-1-2خط با دال 172
4-2طراØÙŠ روسازيهاي داراي خط بدون بالاست 174
4-3بلاكها يا تراورسهايي مدÙون در بتن 176
4-4طراØÙŠ هاي روسازيهاي خطوط با دال 179
4-5توسعه كيÙيت يكپارچگي سيستم 181
4-6خط زوبلين 190
4-7خط با بستر بتن آسÙالتي 194
4-8دالهاي پيش ساخته 197
4-9-1خط با دال شينكانسن 198
4-9-2 خط با دال بوگل 205
4-10دالهاي يكپارچه Ùˆ ابنيه Ùني 207
4-11ريل مدÙون 210
4-11-1خصوصيات ريل مدÙون 210
4-11-2ساخت خط ريل مدÙون 211
4-11-3تجربيات اجرايي ريل مدÙون 215
4-11-4خط عرشهاي 217
4-13سازه هاي ريل با تكيه گاه پيوسته و مهار شده 225
4-12-1خط كوكن 225
4-12-2ريل قاشقي با تكيه گاه پيوسته 229
4-12-3 ريلهاي مهار شده در جان 230
4-13 EPS به عنوان Ù…ØµØ§Ù„Ø Ø¨Ø³ØªØ± در سازه خط با دال راه آهن 233
4-13-1معرÙÙŠ 233
4-13-2سازه هاي خط با دال بتني با زير اساس EPS 234
4-13-3عملكرد استاتيكي 235
4-13-4ايÙاي نقش ديناميكي 236
4-13-5كاربردها 238
4-14خاصيت ارتجاعي خط 239
4-15مقتضيات سيستم 240
4-15-1مقتضيات زيرسازي 241
4-16-2مقتضيات خط با دال بتني در تونلها 245
4-16-3مقتضيات خط با دال بتني روي پلها 246
4-17تجربيات عمومي با سيستمهاي خط با دال 249
4-18نتيجهگيري و پيشنهادات 252
4-19 المانهاي تشكيلدهنده خطوط با دال بتني 252
4-20ريل 255
4-21پابند 256
4-22تراورس 256
4-23تكنيك هاي ساخت ، توليد 258
4-24انواع ساخت 259
4-25نقاط تكيه گاهي مجزا ريل با تراورس ها 260
4-25-1روش ساخت مدÙون 261
4-25-2روش ساخت رهدا 261
4-25-3روش ساخت رهدا در خاك ريزي و خاك برداري ها 262
4-25-4روش ساخت رهدا در تونل ها 263
4-25-5روش ساخت BERLIN 265
4-25-6روش ساخت HEITKAMP 261
4-25-7روش ساخت SBV 269
4-25-8روش ساخت ZÜBLIN. 269
4-27ساخت تراورس هاي غير مدÙون 271
4-27-1روش ساخت SATO. 272
4-27-2نوع ساخت FFBS-ATS-SATO 276
4-27-3نوع ساخت ATD 276
4-27-4روش ساخت BTD 278
4-27-5روش ساخت . WALTER 279
4-27-6روش ساخت GETRAC 280
4-27-7نقاط تكيه گاهي گسسته ريل بدون تراورس ها 282
4-28انواع ساخت سازه خط يكپارچه 282
4-28-1روش ساخت GRASS TRACK 283
4-28-2روش ساخت HOCHTIEF / SCHRECK - MIEVES / LONGO 284
4-28-3روش ساخت FFC 285
4-28-4روش ساخت BES 286
4-28-5روش ساخت BTE 287
4-29انواع ساخت پيش ساخته 288
4-30تكيه گاه ريل پيوسته 289
4-30-1روش ساخت INFUNDO 289
4-31خطوط با پابند هاي گيره اي 291
4-31-1روش ساخت SFF 291
4-31-2روش ساخت SAARGUMMI 292
4-32پيشرÙت هاي ديگر 292
4-33خطوط داراي تراورسهاي قابي 293
4-34خطوط نردباني 297
4-35نتيجه 298
Ùصل پنجم: (نتيجه گيري)
5-1-تØليل اطلاعات 302
5-2- سيستم هاي قطار سبك (LRT) 302
5-3- مترو 303
5-4Ù…Øيط زيست Ùˆ ØÙظ آن در Øمل Ùˆ نقل شهري 304
5-5- ويژگي هاي خطوط قطار شهري 306
5-5-1- ايمني كامل 307
5-5-2- Øداقل تعميرات 307
5-5-3- زيبائي Ùˆ پاكيزگي بستر خط Ùˆ سهولت نظاÙت 307
5-5-4- Øداقل لرزش Ùˆ سر Ùˆ صدا 308
5-6- شرائط Ù…Øيطي شهرستان تبريز 308
5-7پارامترهاي مهم طراØÙŠ خطوط قطار شهري 309
5-7-1 عرض خطوط 309
5-7-2 Øداقل شعاع قوس اÙقي 310
5-7-3 قوسهاي قائم Vertical curve 310
5-7-4 Øداكثر شيب Ùˆ Ùراز Max gradient 310
5-7-5 Ùواصل Ù…Øوري خطوط Centre to centre track 310
5-7-6 دور خطوط Superelevation 311
5-7-7 سرعت 311
5-7-8 بار Ù…Øوري Axle load 312
5-7-9 شيب عرضي ريلها 313
5-7-10 مشخصات ابعادي سكوها 313
5-7-10-1- طول سكوها 313
5-7-10-2- ارتÙاع سكوها 313
5-7-10-4-عرض سكوها 314
5-11- اندازه قواره خطوط 314
5-11-1- اندازه قواره خطوط در مسير روباز Clearance gauge open 314
5-11-2- اندازه قواره خطوط در مسير تونل Clearance Gauge in Tonnel 315
5-12انواع تيپ خطوط قطار شهري 315
5-12-1- خطوط شهري Ù‡Ù…Ø³Ø·Ø AT GRADE TRAK 315
5-12-2- خطوط شهري زيرزميني( مترو ) UNDER GROUND 316
5-12-3 خطوط شهري در ارتÙاع ELEVATED TRACK 316
5-12-4 خطوط با تراÙيك مختلط MIXED TRAFFIC 317
5-12-5خطوط مستقل INDEPENDENT 317
5-12-6- گزينه پيشنهادي خطوط قطار شهري تبريز 318
5-13ساختمان خطوط قطار شهري 319
5-13-3- نقش روسازي خطوط 320
5-13-4- Ø´Ø±Ø Ø®Ø·ÙˆØ· با بستر بالاستي Ballasted Track 321
5-13-5- Ø´Ø±Ø Ø®Ø·ÙˆØ· با بستر مختلط بالاستي Ùˆ بتني 321
5-13-6- Ø´Ø±Ø Ø®Ø·ÙˆØ· با بستر بتني SLAB-TRACK 321
5-13-7- تيپ هاي مختل٠روسازي خطوط 322
5-13-7-1- خطوط با پانل هاي نردباني روي بستر تراكم ياÙته زيرسازي 322
5-13-7-2- خطوط با تراورس چوبي روي بستر بالاستي 323
5-13-7-3- خطوط با تراورس بتني روي بستر بالاستي 324
5-13-7-4- خطوط با بستر بتني 326
5-14- ريل 326
5-15- تراورس 332
5-15-1- تراورس چوبي 333
5-15-2- تراورس Ùلزي 334
5-15-3- تراورس بتني 335
5-16-سيستم اتصال ريل به تراورس (پابند ريل ) 336
5-16-1پابند صلب 337
5-16-2- پابند ارتجاعي 338
5-17- اتصال ريل ها 340
5-18-جوشكاري ريلها 341
5-19- ميراكننده ها 345
5-20- جذب انرژي ارتعاشي و صدا در خطوط بالاستي 351
5- 21 سوزنها و نقش آنها 353
5-22مقايسه Ùني Ùˆ اقتصادي خطوط با بستر بتني Ùˆ بالاستي 355
5-22-1- مزايا و معايب خطوط با بسترهاي بتني 357
5-22-2- مقايسه اقتصادي بسترهاي بتني و بالاستي 359
5-23- استانداردهاي Øمل Ùˆ نقل ريلي بين شهري 365
5-25- Øداكثر سرعت 368
5-26- Ù…Øاسبه مقطع ريل بر اساس بار Ù…Øوري 369
.5-27- Øجم تراÙيك ساليانه (تناژ بار Ùˆ مساÙر ساليانه ) 370
5-28-هزينه تهيه و تدارك ريل براي هر كيلومتر خط 376
5-29تعري٠و نقش تراورس در خط 377
5-30- Ùواصل تراورس ها 387
نتيجه گيري 392
معرÙÙŠ موضوع به منظور تØقيقات بعدي 393
منابع و ماخذ 394
Ùهرست اشكالشکل 1-1مقادير اندازهگيري شده Q در بخشي از خط بين دو مقطع بالاستي 17
نمودار درختي تصميمگيري (منبع پروژه استراتژي روسازي SMP-T) 151
شكل 3-1- خواص Ùني Ùˆ مهندسي انواع خطوط با دال بتني مورد آزمايش 162
شکل4-1 خط بالاستي 171
شکل4-2 خط بدون بالاست 171
شکل4-3سيستم stedef با تراورس دو قلو 176
Ø´Ú©Ù„4-4تراورسهاي دوقلو در Øال تنظيم درون شيار بتني – Ùˆ درون بتن غرق ميشود 177
Ø´Ú©Ù„4-5 Ù…ØÙ„ ميخهاي سركج جهت تنظيم ارتÙاعي تراورس 178
شکل4-6تراورس تكيهگاهي دو قلو سيستم رهدا (B 355 W60M-BS) 178
Ø´Ú©Ù„4-7مقايسه Ø³Ø·Ø Ù…Ù‚Ø·Ø¹ : سيستم رهدا 2000 در مقايسه با رهدا Sengeberg 181
شکل4-8سيستم رهدا 2000 روي خاكريز (بدون بربلندي) 183
سيستم رهدا 2000 روي پلهاي بزرگ (بدون بربلندي) 183
شکل4-9جزييات سيستم رهدا 2000 در تونل (بدون بربلندي) 184
شکل4-10تراورسهاي سوزن در سيستم رهدا 2000 185
Ø´Ú©Ù„4-11مقطع يك سوزن با استÙاده از سيستم رهدا 2000 185
شکل4-12انتقال بين خط بالاستي و خط بدون بالاست رهدا 2000 روي خاكريز 186
شکل4-13انتقال بين سيستم رهدا 2000 و يك سوزن 186
Ø´Ú©Ù„4-14مجموعه خط – خط روي لايه Ùوقاني بستر بتني قرار گرÙته است 187
شکل4-15تنظيم تراز هندسي پانلهاي خط در عمليات اجرايي سيستم رهدا 188
Ø´Ú©Ù„4-16 ميلههاي تعريض عرض خط (مورد استÙاده جهت تنظيم تراز اÙقي) 189
شکل4-17 خط نهايي پرداخت شده 190
شکل4-18مقطع نمونه روسازي خط با دال بتني زوبلين 191
Ø´Ú©Ù„4-19المانهاي قاب خط مورد استÙاده در دال بتني مانند ريل مورد استÙاده ماشين خط گذار قرار ميگيرند 192
Ø´Ú©Ù„4-20 بتن تازه دال پشت روسازهساز لغزشي در Øال اجرا ميباشد 192
Ø´Ú©Ù„4-21پانلهاي Øاوي 5 تراورس كه درون بتن تازه ويبره ميشوند. 193
شکل4-22تراورسهاي تازه نصب شده در بتن 193
Ø´Ú©Ù„4-23Ø³Ø·Ø Ø¨ØªÙ†ÙŠ در Øال تنظيم تراز Ùˆ Ù…Ø³Ø·Ø Ø³Ø§Ø²Ù‡ با ماله دستي 193
Ø´Ú©Ù„4-24پس از سختشدگي كاÙÙŠ بتن ØŒ قابها از تراورس جدا ميشوند Ùˆ جهت استÙاده بعدي آماده ميشوند 193
Ø´Ú©Ù„4-25تقويتكنندههاي Ùولادي دال بتني 194
Ø´Ú©Ù„4-26مقطعي از يك روسازي داراي بستر سÙالتي 195
Ø´Ú©Ù„4-27روسازي بتن آسÙالتي در دست ساخت 196
شکل4-28دال شناور نصب شده در خط متروي لندن 197
شکل4-29دال خط شينكانسن 199
Ø´Ú©Ù„4-30دال عادي خط شينكانسن (A-55C) مورد استÙاده در خط شينكانسن هوكوريكو 200
Ø´Ú©Ù„4-31دال خط مورد استÙاده در تونل خط هوكوريكو شينكانسن 200
شکل4-32زير انداز الاستيك تكيه گاهي عادي دال خط 200
شکل4-33تنظيم زير انداز در زير دال بتني 200
شکل4-34جزييات پابند تيپ 8 كه براي خط شينكانسن پيشبيني شده است. 201
Ø´Ú©Ù„4-35ماشين بارگذاري دو جهته مخصوص آزمايش سيستم Ùˆ Ùنر پابند 201
شکل4-36اجراي خط در مسير شينكانسن 204
Ø´Ú©Ù„4-37پر نمودن زير دال خط با استÙاده از ملات بتن آسÙالتي 204
شکل4-38دال خط Boglبا پوشش ضد صداي بتن 205
شکل4-39سيستم دال خط Bogl 205
Ø´Ú©Ù„4-40اتصال ميلههاي طولي Ùولادي بين دو دال بتني 207
شکل4-41جزييات درز پر شده بين دو دال 207
شکل4-42پابند ريل وسلو DFF 300 208
شکل4-43پابند اتصال مستقيم روي دال بتني 209
شکل4-44مثالي از سازه خط با دال بتني با سيستم پابند اتصال مستقيم 209
Ø´Ú©Ù„4-45جزييات Ø³Ø·Ø Ù…Ù‚Ø·Ø¹ ريل مدÙون اجرا شده درون يك شيار 211
شکل4-46ماشين روسازه ساز لغزشي 212
Ø´Ú©Ù„4-47مقطعي از روسازي ريل مدÙون مورد استÙاده در هلند 213
شکل4-48نصب ريلهاي طويل 213
شکل4-49قرارگيري ريلها توسط گوههاي چوبي 213
Ø´Ú©Ù„4-50Øرارت دهي الكتريكي ريلها (17 درجه سانتيگراد) 214
شکل4-51اجراي ماده مركب الاستيك درون شيار ريل 214
شکل4-52خط بتني پس از تكميل 215
Ø´Ú©Ù„4-53دال پوشش داده شده با آسÙالت ZOAB جهت كاهش ميزان صداي توليدي 215
شکل4-54 ريل ضد صداي SA 42 216
Ø´Ú©Ù„4-55نصب تقاطع Ù‡Ù…Ø³Ø·Ø Harmelen 217
Ø´Ú©Ù„4-56ميلگردهاي تقويتي درون دال مورد استÙاده سيستم خط ريل مدÙون تراموا 217
شکل4-57 نمايي هنري از سيستم خط عرشهاي 218
شکل4-58خط آزمايشي در روتردام 219
Ø´Ú©Ù„4-59طراØÙŠ Ø§ØµÙ„Ø§Ø Ø´Ø¯Ù‡ خط با دال Ùˆ طراØÙŠ اوليه 220
Ø´Ú©Ù„4-60Ø³Ø·ÙˆØ Ù†Ù…ÙˆÙ†Ù‡ تنش هنگام بارگذاري ديناميك در Ùولادهاي تقويتي 221
شکل4-61تنش قابل دسترس جهت خمش دال بتني 222
شکل4-62تغيير مكان قائم مجاز در برابر مدول بستر K 223
شکل4-63تصويري از سيستم خط قابي شكل Cocon 226
Ø´Ú©Ù„4-64جزييات تراورس Hشكل مورد استÙاده در خط Cocon 227
شکل4-65جزييات ريل قاشقي ، تسمه دو لايه CDM، و پر كنندههاي جان ريل 228
Ø´Ú©Ù„4-66ريل با تكيهگاه پيوسته مورد استÙاده توسط Phoenix 229
شکل4-67نصب پر كنندههاي جان 229
Ø´Ú©Ù„4-68 قاب خط مونتاژ شده آماده اجراي روسازي آسÙالتي 230
4-69 تصويري از سيستم ونگارد پاندرول 231
شکل4-70سيستم ونگارد پاندرول نصب شده در خط با دال بتني 232
Ø´Ú©Ù„4-71سيستم KES از Øين آزمايشات آزمايشگاهي 233
Ø´Ú©Ù„4-72 سازه خط مدÙون با زير اساس EPS 234
Ø´Ú©Ù„4-73پخش تنش در سازه ريل مدÙون تØت بار استاتيكي 25/11 كيلو نيوتن 235
Ø´Ú©Ù„4-74تابع پاسخ Ùركانس يك خط با ريل مدÙون براي 3 زير اساس متÙاوت ØŒ x= 0.25 m 236
شکل4-75خط شامل پلاكهاي بتني 239
شکل4-76مقتضيات لايههاي تكيهگاهي غير متصل (unbound) 244
شکل4-77صول تقويت خاك توسط آهك 245
Ø´Ú©Ù„4-78 Ø³Ø·Ø Ù…Ù‚Ø·Ø¹ تونل به همراه ابعاد Ùضاي آزاد مورد نياز 246
Ø´Ú©Ù„4-79انتقال توسط لايه مياني الاستيك – پلاستيك در سيستم رهدا 249
شکل4-80انتقال بين دو سازه با دال پيشساخته 250
شکل4-81مقادير اندازهگيري شده Q در بخشي از خط بين دو مقطع بالاستي 251
شکل4-82سه نوع مختل٠اجراي خط با دال بتني 253
مؤلÙههاي اجرايي خط بالاستي Ùˆ با دال بتني 255
شکل4-83 كمينه عرض و زاويه توزيع بار براي ساخت خطوط بدون بالاست 258
شکل4-84دسته بندي انواع ساخت خطوط بدون بالاست ( ST ) 260
Ø´Ú©Ù„4-85خطوط بدون بالاست Breddin-Glöwen ØŒ روش ساخت رهدا 262
شکل4-86 روش ساخت رهدا -Sengeberg 264
1-1-1 Ø´Ú©Ù„4-87روش ساخت BERLIN كه از تراورس دو بلوكه استÙاده مي شود 267
1-1-2 شکل4-88 روش ساخت HEITKAMP 268
1-1-3 Ø´Ú©Ù„4-89 روش ساخت ZÜBLIN با تراورس هاي دو بلوكه 270
1-1-4 شکل4-90مقطع عرضي روش ساخت SATO 272
1-1-5 شکل4-91: تراورس Y 273
1-1-6 شکل4-92 نماي روبرو و بالاي تراورس Y 275
1-1-7 شکل4-93روش ساخت ATD 277
1-1-8 شکل4-94 روش ساخت BTD 279
1-1-9 شكل 4-95 روش ساخت Walter 280
1-1-10 شكل 4-96 روش ساخت GETRAC 281
1-1-11 شكل 4-97روش ساخت GRASS TRACK 284
1-1-12 Ø´Ú©Ù„4-98 روش ساخت HOCHTIEF / SCHRECK – MIEVES / LONGO 285
1-1-13 شكل 4-99 روش ساخت FFC 286
1-1-14 شكل 4-100ش ساخت BES 287
1-1-15 شکل4-101روش ساخت BTE 288
1-1-16 شكل 4-102 روش ساخت INFUNDO 291
1-1-17 شکل4-103تراورس قابي 294
1-1-18 شکل4-104خطوط نردباني شکل 298
|
|
آیا در رابطه با بررسی روسازی های بتنی در Øمل Ùˆ نقل ریلی سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|

|

|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|