محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
پروژه و پایان نامه
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / عمران,معماری,شهرسازی / پروژه Ùˆ پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 228)

نظرات کاربران (1608 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۳۷,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 427 صفحه
نوع فایل ارسالی:

فهرست مطالب

فصل اول: (تعريف مساله
1-1تعریف Ú©Ù„ÛŒ مساله 13
1-2 نیاز به مطا لعه در مورد مساله 15
1-3  اثرات مهم مطالعه بر مساله از نظر بهبود آن 16
1-4 اهداف Ùˆ فرضیات 18
1-5دامنه اثر مساله در جامعه علمی Ùˆ اجتماع 18
1-6   محدودیت هاوچهار چوب پروزه 19
1-7 مقدمه Ùˆ تاريخچه 21

فصل دوم: (كاووش در متون)
2-1طبقه بندي Ùˆ مقدمه Ùˆ اظهار بكر بودن متون 26
2-2 بررسي مقالات 34
2-3 بررسي تزها Ùˆ پایان نامه ها 41
2 -4 بررسي كتابها 140

فصل سوم: (روش تحقيق)
3-1- روش بكار گرفته شده Ùˆ دلايل آن 141
3-2   دستورالعمل جمع آوري اطلاعات Ùˆ روشهاي بكار رفته 148
3- 3 تعاريف ØŒ اختصارات Ùˆ نشانه هاي رياضي 150
3- 4منطق سيستم تصميم‌گيري 152
3-4-1پنج گام اساسي تا تصميم‌گيري نهايي 152
3- 5 ارائه مباحث ضروري علمي 154
3-6 سابقه Ùˆ رژيم ترافيكي 154
3- 8 معيارهاي محدود كننده فني 155
3-  9معيارهاي آزمايش Ùˆ كنترل 155
3-10 مطالعات Ùˆ تحليل‌هاي تكميلي 156
3-  11تحكيم بستر علمي قضيه Ùˆ بكارگيري سيستماتيك آن 156
3-  12 معيارهاي ارزيابي  مقايسه Ùˆ مدل انتخاب نوع سيستم روسازي 157
3-12-1معيارهاي ارزيابي Ùˆ مقايسه 157
3-13انواع خطوط با دال بتني 160
3-14  مدل ارزيابي 161
3-  15لايه داخلي مدل ØŒ ابزار تحليل هزينه طول عمر روسازي 161
3-  16لايه مياني : تاثيرات بالقوه اعمالي از مسير 166

فصل چهارم: (گردآوري اطلاعات)
4معرفي خطوط  با دال بتني 170
4-1معرفي 170
4-2خطوط بابالاست دربرابرخط بادال 171
4-1-1خط با بالاست 172
4-1-2خط با دال 172
4-2طراحي روسازي‌هاي داراي خط بدون بالاست 174
4-3بلاكها يا تراورسهايي مدفون در بتن 176
4-4طراحي هاي روسازيهاي خطوط با دال 179
4-5توسعه كيفيت يكپارچگي سيستم 181
4-6خط زوبلين 190
4-7خط با بستر بتن آسفالتي 194
4-8دالهاي پيش ساخته 197
4-9-1خط با دال شينكانسن 198
4-9-2 Ø®Ø· با دال بوگل 205
4-10دالهاي يكپارچه Ùˆ ابنيه فني 207
4-11ريل مدفون 210
4-11-1خصوصيات ريل مدفون 210
4-11-2ساخت خط ريل مدفون 211
4-11-3تجربيات اجرايي ريل مدفون 215
4-11-4خط عرشه‌اي 217
4-13سازه هاي ريل با تكيه گاه پيوسته Ùˆ مهار شده 225
4-12-1خط كوكن 225
4-12-2ريل قاشقي با تكيه گاه پيوسته 229
4-12-3 ريلهاي مهار شده در جان 230
4-13 EPS به عنوان مصالح بستر در سازه خط با دال راه آهن 233
4-13-1معرفي 233
4-13-2سازه هاي خط با دال بتني با زير اساس EPS 234
4-13-3عملكرد استاتيكي 235
4-13-4ايفاي نقش ديناميكي 236
4-13-5كاربردها 238
4-14خاصيت ارتجاعي خط 239
4-15مقتضيات سيستم 240
4-15-1مقتضيات زيرسازي 241
4-16-2مقتضيات خط با دال بتني در تونلها 245
4-16-3مقتضيات خط با دال بتني روي پلها 246
4-17تجربيات عمومي با سيستمهاي خط با دال 249
4-18نتيجه‌گيري Ùˆ پيشنهادات 252
4-19 المانهاي تشكيل‌دهنده خطوط با دال بتني 252
4-20ريل 255
4-21پابند 256
4-22تراورس 256
4-23تكنيك هاي ساخت ØŒ توليد 258
4-24انواع ساخت 259
4-25نقاط تكيه گاهي مجزا ريل با تراورس ها 260
4-25-1روش ساخت مدفون 261
4-25-2روش ساخت رهدا 261
4-25-3روش ساخت رهدا  در خاك ريزي Ùˆ خاك برداري ها 262
4-25-4روش ساخت رهدا  در تونل ها 263
4-25-5روش ساخت BERLIN 265
4-25-6روش ساخت HEITKAMP 261
4-25-7روش ساخت SBV 269
4-25-8روش ساخت ZÜBLIN. 269
4-27ساخت تراورس هاي غير مدفون 271
4-27-1روش ساخت SATO. 272
4-27-2نوع ساخت FFBS-ATS-SATO 276
4-27-3نوع ساخت ATD 276
4-27-4روش ساخت BTD 278
4-27-5روش ساخت . WALTER 279
4-27-6روش ساخت GETRAC 280
4-27-7نقاط تكيه گاهي گسسته ريل بدون تراورس ها 282
4-28انواع ساخت سازه خط يكپارچه 282
4-28-1روش ساخت GRASS TRACK 283
4-28-2روش ساخت HOCHTIEF / SCHRECK - MIEVES / LONGO 284
4-28-3روش ساخت FFC 285
4-28-4روش ساخت BES 286
4-28-5روش ساخت BTE 287
4-29انواع ساخت پيش ساخته 288
4-30تكيه گاه ريل پيوسته 289
4-30-1روش ساخت INFUNDO 289
4-31خطوط با پابند هاي گيره اي 291
4-31-1روش ساخت  SFF 291
4-31-2روش ساخت  SAARGUMMI 292
4-32پيشرفت هاي ديگر 292
4-33خطوط داراي تراورسهاي قابي 293
4-34خطوط نردباني 297
4-35نتيجه 298

فصل پنجم: (نتيجه گيري)
5-1-تحليل اطلاعات 302
5-2- سيستم هاي قطار سبك (LRT) 302
5-3- مترو 303
5-4محيط زيست Ùˆ حفظ آن در حمل Ùˆ نقل شهري 304
5-5- ويژگي هاي خطوط قطار شهري 306
5-5-1- ايمني كامل 307
5-5-2- حداقل تعميرات 307
5-5-3- زيبائي Ùˆ پاكيزگي بستر خط Ùˆ سهولت نظافت 307
5-5-4- حداقل لرزش Ùˆ سر Ùˆ صدا 308
5-6- شرائط محيطي شهرستان تبريز 308
5-7پارامترهاي مهم طراحي خطوط قطار شهري  309
5-7-1 عرض خطوط  309
5-7-2 حداقل شعاع قوس افقي  310
5-7-3 قوسهاي قائم Vertical curve  310
5-7-4 حداكثر شيب Ùˆ فراز Max gradient 310
5-7-5 فواصل محوري خطوط Centre to centre track 310
5-7-6 دور خطوط Superelevation 311
5-7-7 سرعت 311
5-7-8 بار محوري Axle load 312
5-7-9 شيب عرضي ريلها 313
5-7-10 مشخصات ابعادي سكوها 313
5-7-10-1- طول سكوها 313
5-7-10-2- ارتفاع سكوها 313
5-7-10-4-عرض سكوها 314
5-11- اندازه قواره خطوط 314
5-11-1- اندازه قواره خطوط در مسير روباز Clearance gauge open 314
5-11-2- اندازه قواره خطوط در مسير تونل Clearance Gauge in Tonnel 315
5-12انواع تيپ خطوط قطار شهري 315
5-12-1- خطوط شهري همسطح AT GRADE TRAK 315
5-12-2- خطوط شهري زيرزميني( مترو )   UNDER GROUND 316
5-12-3 خطوط شهري در ارتفاع ELEVATED TRACK 316
5-12-4 خطوط با ترافيك مختلط MIXED TRAFFIC 317
5-12-5خطوط مستقل ‌ INDEPENDENT 317
5-12-6- گزينه پيشنهادي خطوط قطار شهري تبريز 318
5-13ساختمان خطوط قطار شهري 319
5-13-3- نقش روسازي خطوط 320
5-13-4- شرح خطوط با بستر بالاستي Ballasted Track 321
5-13-5- شرح خطوط با بستر مختلط بالاستي Ùˆ بتني 321
5-13-6- شرح خطوط با بستر بتني SLAB-TRACK 321
5-13-7- تيپ هاي مختلف روسازي خطوط 322
5-13-7-1- خطوط با پانل هاي نردباني روي بستر تراكم يافته زيرسازي 322
5-13-7-2- خطوط با تراورس چوبي روي بستر بالاستي 323
5-13-7-3- خطوط با تراورس بتني روي بستر بالاستي 324
5-13-7-4- خطوط با بستر بتني 326
5-14- ريل 326
5-15- تراورس 332
5-15-1- تراورس چوبي 333
5-15-2- تراورس فلزي 334
5-15-3- تراورس بتني 335
5-16-سيستم اتصال ريل به تراورس (پابند ريل ) 336
5-16-1پابند صلب 337
5-16-2- پابند ارتجاعي 338
5-17- اتصال ريل ها 340
5-18-جوشكاري ريلها 341
5-19- ميراكننده ها 345
5-20- جذب انرژي ارتعاشي Ùˆ صدا در خطوط بالاستي 351
5- 21 سوزنها Ùˆ نقش آنها 353
5-22مقايسه فني Ùˆ اقتصادي خطوط با بستر بتني Ùˆ بالاستي 355
5-22-1- مزايا Ùˆ معايب خطوط با بسترهاي بتني 357
5-22-2- مقايسه اقتصادي بسترهاي بتني Ùˆ بالاستي 359
5-23- استانداردهاي حمل Ùˆ نقل ريلي بين شهري 365
5-25- حداكثر سرعت 368
5-26- محاسبه مقطع ريل بر اساس بار محوري 369
.5-27- حجم ترافيك ساليانه (تناژ بار Ùˆ مسافر ساليانه ) 370
5-28-هزينه تهيه Ùˆ تدارك ريل براي هر كيلومتر خط 376
5-29تعريف Ùˆ نقش تراورس در خط 377
5-30- فواصل تراورس ها 387
نتيجه گيري 392
معرفي موضوع به منظور تحقيقات بعدي 393
منابع Ùˆ ماخذ 394

 
فهرست اشكال
Ø´Ú©Ù„ 1-1مقادير اندازه‌گيري شده Q در بخشي از خط بين دو مقطع بالاستي 17
نمودار درختي تصميم‌گيري (منبع پروژه استراتژي روسازي SMP-T) 151
شكل 3-1- خواص فني Ùˆ مهندسي انواع خطوط با دال بتني مورد آزمايش 162
Ø´Ú©Ù„4-1 خط بالاستي 171
Ø´Ú©Ù„4-2  خط بدون بالاست 171
Ø´Ú©Ù„4-3سيستم stedef  با تراورس دو قلو 176
Ø´Ú©Ù„4-4تراورسهاي دوقلو در حال تنظيم درون شيار بتني – Ùˆ درون بتن غرق مي‌شود 177
Ø´Ú©Ù„4-5 محل ميخهاي سركج جهت تنظيم ارتفاعي تراورس 178
Ø´Ú©Ù„4-6تراورس تكيه‌گاهي دو قلو سيستم رهدا (B 355 W60M-BS) 178
Ø´Ú©Ù„4-7مقايسه سطح مقطع : سيستم رهدا 2000 در مقايسه با رهدا Sengeberg 181
Ø´Ú©Ù„4-8سيستم رهدا 2000 روي خاكريز (بدون بربلندي) 183
سيستم رهدا 2000 روي پلهاي بزرگ (بدون بربلندي) 183
Ø´Ú©Ù„4-9جزييات سيستم رهدا 2000 در تونل (بدون بربلندي) 184
Ø´Ú©Ù„4-10تراورسهاي سوزن در سيستم رهدا 2000 185
Ø´Ú©Ù„4-11مقطع يك سوزن با استفاده از سيستم رهدا 2000 185
Ø´Ú©Ù„4-12انتقال بين خط بالاستي Ùˆ خط بدون بالاست رهدا 2000 روي خاكريز 186
Ø´Ú©Ù„4-13انتقال بين سيستم رهدا 2000 Ùˆ يك سوزن 186
Ø´Ú©Ù„4-14مجموعه خط – خط روي لايه فوقاني بستر بتني قرار گرفته است 187
Ø´Ú©Ù„4-15تنظيم تراز هندسي پانلهاي خط در عمليات اجرايي سيستم رهدا 188
Ø´Ú©Ù„4-16 ميله‌هاي تعريض عرض خط (مورد استفاده جهت تنظيم تراز افقي) 189
Ø´Ú©Ù„4-17 خط نهايي پرداخت شده 190
Ø´Ú©Ù„4-18مقطع نمونه روسازي خط با دال بتني زوبلين 191
Ø´Ú©Ù„4-19المان‌هاي قاب خط مورد استفاده در دال بتني مانند ريل مورد استفاده ماشين خط گذار قرار مي‌گيرند 192
Ø´Ú©Ù„4-20 بتن تازه دال پشت روسازه‌ساز لغزشي در حال اجرا مي‌باشد 192
Ø´Ú©Ù„4-21پانلهاي حاوي 5 تراورس كه درون بتن تازه ويبره مي‌شوند. 193
Ø´Ú©Ù„4-22تراورسهاي تازه نصب شده در بتن 193
Ø´Ú©Ù„4-23سطح بتني در حال تنظيم تراز Ùˆ مسطح سازه با ماله دستي 193
Ø´Ú©Ù„4-24پس از سخت‌شدگي كافي بتن ØŒ قاب‌ها از تراورس جدا مي‌شوند Ùˆ جهت استفاده بعدي آماده مي‌شوند 193
Ø´Ú©Ù„4-25تقويت‌كننده‌هاي فولادي دال بتني 194
Ø´Ú©Ù„4-26مقطعي از يك روسازي داراي بستر سفالتي 195
Ø´Ú©Ù„4-27روسازي بتن آسفالتي در دست ساخت 196
Ø´Ú©Ù„4-28دال شناور نصب شده در خط متروي لندن 197
Ø´Ú©Ù„4-29دال خط شينكانسن 199
Ø´Ú©Ù„4-30دال عادي خط شينكانسن (A-55C)  مورد استفاده در خط شينكانسن هوكوريكو 200
Ø´Ú©Ù„4-31دال خط مورد استفاده در تونل خط هوكوريكو شينكانسن 200
Ø´Ú©Ù„4-32زير انداز الاستيك تكيه گاهي عادي دال خط 200
Ø´Ú©Ù„4-33تنظيم زير انداز در زير دال بتني 200
Ø´Ú©Ù„4-34جزييات پابند تيپ 8   كه براي خط شينكانسن پيش‌بيني شده است. 201
Ø´Ú©Ù„4-35ماشين بارگذاري دو جهته مخصوص آزمايش سيستم Ùˆ فنر پابند 201
Ø´Ú©Ù„4-36اجراي خط در مسير شينكانسن 204
Ø´Ú©Ù„4-37پر نمودن زير دال خط با استفاده از ملات بتن آسفالتي 204
Ø´Ú©Ù„4-38دال خط Bogl‌با پوشش ضد صداي بتن 205
Ø´Ú©Ù„4-39سيستم دال خط Bogl 205
Ø´Ú©Ù„4-40اتصال ميله‌هاي طولي فولادي بين دو دال بتني 207
Ø´Ú©Ù„4-41جزييات درز پر شده بين دو دال 207
Ø´Ú©Ù„4-42پابند ريل وسلو DFF 300 208
Ø´Ú©Ù„4-43پابند اتصال مستقيم روي دال بتني 209
Ø´Ú©Ù„4-44مثالي از سازه خط با دال بتني با سيستم پابند اتصال مستقيم 209
Ø´Ú©Ù„4-45جزييات سطح مقطع ريل مدفون اجرا شده درون يك شيار 211
Ø´Ú©Ù„4-46ماشين روسازه ساز لغزشي 212
Ø´Ú©Ù„4-47مقطعي از روسازي ريل مدفون مورد استفاده در هلند 213
Ø´Ú©Ù„4-48نصب ريل‌هاي طويل 213
Ø´Ú©Ù„4-49قرارگيري ريل‌ها توسط گوه‌هاي چوبي 213
Ø´Ú©Ù„4-50حرارت دهي الكتريكي ريل‌ها (17 درجه سانتيگراد) 214
Ø´Ú©Ù„4-51اجراي ماده مركب الاستيك درون شيار ريل 214
Ø´Ú©Ù„4-52خط بتني پس از تكميل 215
Ø´Ú©Ù„4-53دال پوشش داده شده با آسفالت ZOAB جهت كاهش ميزان صداي توليدي 215
Ø´Ú©Ù„4-54  ريل ضد صداي SA 42 216
Ø´Ú©Ù„4-55نصب تقاطع همسطح Harmelen 217
Ø´Ú©Ù„4-56ميلگردهاي تقويتي درون دال مورد استفاده سيستم خط ريل مدفون تراموا 217
Ø´Ú©Ù„4-57  نمايي هنري از سيستم خط عرشه‌اي 218
Ø´Ú©Ù„4-58خط آزمايشي در روتردام 219
Ø´Ú©Ù„4-59طراحي اصلاح شده خط با دال Ùˆ طراحي اوليه 220
Ø´Ú©Ù„4-60سطوح نمونه تنش هنگام بارگذاري ديناميك در فولاد‌هاي تقويتي 221
Ø´Ú©Ù„4-61تنش قابل دسترس جهت خمش دال بتني 222
Ø´Ú©Ù„4-62تغيير مكان قائم مجاز در برابر مدول بستر K 223
Ø´Ú©Ù„4-63تصويري از سيستم خط قابي شكل Cocon 226
Ø´Ú©Ù„4-64جزييات تراورس H‌شكل مورد استفاده در خط Cocon 227
Ø´Ú©Ù„4-65جزييات ريل قاشقي ØŒ تسمه دو لايه CDM‌ØŒ Ùˆ پر كننده‌هاي جان ريل 228
Ø´Ú©Ù„4-66ريل با تكيه‌گاه پيوسته مورد استفاده توسط Phoenix 229
Ø´Ú©Ù„4-67نصب پر كننده‌هاي جان 229
Ø´Ú©Ù„4-68 قاب خط مونتاژ شده آماده اجراي روسازي آسفالتي 230
4-69 تصويري از سيستم ونگارد پاندرول 231
Ø´Ú©Ù„4-70سيستم ونگارد پاندرول نصب شده در خط با دال بتني 232
Ø´Ú©Ù„4-71سيستم KES از حين آزمايشات آزمايشگاهي 233
Ø´Ú©Ù„4-72 سازه خط مدفون با زير اساس EPS 234
Ø´Ú©Ù„4-73پخش تنش در سازه ريل مدفون تحت بار استاتيكي 25/11 كيلو نيوتن 235
Ø´Ú©Ù„4-74تابع پاسخ فركانس يك خط با ريل مدفون براي 3 زير اساس متفاوت ØŒ x= 0.25 m 236
Ø´Ú©Ù„4-75خط شامل پلاك‌هاي بتني 239
Ø´Ú©Ù„4-76مقتضيات لايه‌هاي تكيه‌گاهي غير متصل (unbound) 244
Ø´Ú©Ù„4-77صول تقويت خاك توسط آهك 245
Ø´Ú©Ù„4-78 سطح مقطع تونل به همراه ابعاد فضاي آزاد مورد نياز 246
Ø´Ú©Ù„4-79انتقال توسط لايه مياني الاستيك – پلاستيك  در سيستم رهدا 249
Ø´Ú©Ù„4-80انتقال بين دو سازه با دال پيش‌ساخته 250
Ø´Ú©Ù„4-81مقادير اندازه‌گيري شده Q در بخشي از خط بين دو مقطع بالاستي 251
Ø´Ú©Ù„4-82سه نوع مختلف اجراي خط با دال بتني 253
مؤلفه‌هاي اجرايي خط بالاستي Ùˆ با دال بتني 255
Ø´Ú©Ù„4-83 كمينه عرض Ùˆ زاويه توزيع بار براي ساخت خطوط بدون بالاست 258
Ø´Ú©Ù„4-84دسته بندي انواع ساخت خطوط بدون بالاست ( ST ) 260
Ø´Ú©Ù„4-85خطوط بدون بالاست Breddin-Glöwen ØŒ روش ساخت رهدا 262
Ø´Ú©Ù„4-86 روش ساخت رهدا   -Sengeberg   264
1-1-1 Ø´Ú©Ù„4-87روش ساخت BERLIN كه از تراورس دو بلوكه استفاده مي شود 267
1-1-2 Ø´Ú©Ù„4-88 روش ساخت HEITKAMP 268
1-1-3 Ø´Ú©Ù„4-89 روش ساخت ZÜBLIN با تراورس هاي دو بلوكه 270
1-1-4 Ø´Ú©Ù„4-90مقطع عرضي روش ساخت SATO 272
1-1-5 Ø´Ú©Ù„4-91: تراورس Y 273
1-1-6 Ø´Ú©Ù„4-92 نماي روبرو Ùˆ بالاي تراورس Y 275
1-1-7 Ø´Ú©Ù„4-93روش ساخت ATD 277
1-1-8 Ø´Ú©Ù„4-94  روش ساخت BTD 279
1-1-9 Ø´ÙƒÙ„ 4-95 روش ساخت Walter 280
1-1-10 Ø´ÙƒÙ„ 4-96 روش ساخت GETRAC 281
1-1-11 Ø´ÙƒÙ„ 4-97روش ساخت GRASS TRACK 284
1-1-12 Ø´Ú©Ù„4-98 روش ساخت HOCHTIEF / SCHRECK – MIEVES / LONGO 285
1-1-13 Ø´ÙƒÙ„ 4-99  روش ساخت FFC 286
1-1-14 Ø´ÙƒÙ„ 4-100Ø´ ساخت BES 287
1-1-15 Ø´Ú©Ù„4-101روش ساخت BTE 288
1-1-16 Ø´ÙƒÙ„ 4-102 روش ساخت INFUNDO 291
1-1-17 Ø´Ú©Ù„4-103تراورس قابي 294
1-1-18 Ø´Ú©Ù„4-104خطوط نردباني Ø´Ú©Ù„ 298

آیا در رابطه با بررسی روسازی های بتنی در حمل Ùˆ نقل ریلی سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسی روسازی های بتنی در حمل Ùˆ نقل ریلی:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"