محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
پایان نامه مدیریت اجرائی
پایان نامه کلیه گرایش ها
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / مـدیــریـت / پایان نامه کلیه گرایش ها
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

پایان نامه مدیریت بازرگانی - تعیین شاخص های رضایت مشتری و میزان تاثیر هر یک از آنها در افزایش فروش کالاهای مصرفی کم دوام


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 17)

نظرات کاربران (9 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۲۹,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 149 صفحه
نوع فایل ارسالی:
کد محصول : pn98

فهرست مطالب

فـصـل اول

- مقدمه
- بیان مسئله
- پیشینه تحقیق 6
- اهمیت موضوع تحقیق 7
- ضرورت تحقیق
- اهداف تحقیق
- چارچوب نظری تحقیق
- سئوالات تحقیق
- فرضیات تحقیق
- روش انجام تحقیق
- جامعه آماری
- قلمرو تحقیق
- روش نمونه گیری و نعیین حجم نمونه 13
- ابزارهای گردآوری اطلاعات
- کاربرد نتایج تحقیق
- محدودیت های تحقیق 14
- تعریف واژگان

فـصـل دوم
- مقدمه
- مشتری كيست؟
- تعریف رضایت مشتری 20
- برداشت مشتری از كيفيت 22
- اهمیت رضايتمندی مشتری
- فراواني رقيبان
- نظام کلی خدمت به مشتری
- تأثیر رضایت مشتری
- سنجش رضايت مشتريان
- ابزارهای ارزیابی رضایت مشتریان
- رویکرد انطباقی – رویکرد انتظاری 33
- توسعه سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری
- فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری 34
- انگیزه های اقتصادی 35
- اندازه گیری رضایت مشتری با انگیزه دریافت گواهینامه 37
- جنبه نظری رضایتمندی
- شناسایی مشتریان
- پیامدهای ناشی از عدم شناسایی مشتریان
- انواع مشتریان خود را شناسایی کنیم
- همه مشتریان یکسان نیستند
- مصرف کنندگان نهایی
- شناسایی دسته های مختلف مشتریان
- شناسایی نیازمندی های مشتریان
- درک نیازمندی ها
- ساختار نیازمندی های مشتری
- اندازه گیری شاخص رضایت مشتری
- رضایت مشتری و رابطه آن با وفاداری مشتری
- تعریف رضایت مشتری
- روشهای اندازه گیری رضایت مشتری
- شاخص رضایت مشتری(CSI) چیست؟
- بررسی شاخص های رضایت مشتریان در سطح بین المللی
- معرفی مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI)
- کیفیت ملموس 53
- ارزش ملموس
- توسعه مدل ACSI برای صنایع بخش خصوصی
- متغیرها و شاخصها در مدل ACSI
- پیامدهای رضایت مشتری
- معرفی مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا (ECSI )
- الگوی شكاف كيفيت خدمات
- استنباط ژاپنی ها از مفهوم رضايت مشتری
- هفت دستور طلايی برای خدمت بهتر به مشتری 65
- تجزیه وتحلیل دلایل از دست دادن مشتریان
- چرا شرکتها مشتریان خود را از دست می دهند؟
- تعریف فایده و رضایتمندی از نظر مشتری
- تعریف وفاداری مشتری
- مدیریت ایجاد وفاداری در مشتریان
- شاخص رضایت مشتری
- ارزش مدت حیات مشتریان
- بخش بندی مشتریان

فـصـل سوم
- مقدمه
- روش تحقیق
- جامعه آماری
- فرآیند تصمیم گیری
- تکنیکهای تصمیم گیری گروهی 
- فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
- تصمیم گیری و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
- اصول فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
- ویژگی های فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
- مراحل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی 90
- استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در تصمیم گیری گروهی
- طراحی پرسشنامه
- راهنمای تکمیل پرسشنامه
- اعتبار و روایی ابزار اندازه گیری تحقیق
- پایایی ابزار اندازه گیری تحقیق
- روش سازگاری درونی

فصـل چهـارم
- مقدمه
- آمار توصیفی
- بررسی فرضیات تحقیق 
- بررسی فرضیه اول تحقیق 
- بررسی فرضیه دوم تحقیق 
- بررسی فرضیه  سوم  تحقیق 
- بررسی فرضیه  چهارم  تحقیق 
- بررسی فرضیه  پنجم  تحقیق 

فـصـل پنجم
- مقدمه
- نتیجه گیری
- پیشنهادات
- توصیه هایی جهت تحقیقات آتی

پیوست 1 157
- فهرست منابع فارسی
- فهرست منابع انگلیسی

پیوست 2
-پرسشنامه 163

 

چکیده :

هدف اصلی از انجام این تحقیق تعیین میزان تأثیر شاخصهای رضایت مشتری بر افزایش فروش محصولات مصرفی کم دوام در استان خراسان شمالی است .
در راستای این هدف کلیه مصرف کنندگان این محصولات از ابتدای 18 سال (سن شروع تصمیم گیری مستقل برای خرید) تا 60 سال تمام مورد بررسی قرار گرفتند و نهایتا 200 مصرف کننده از کل جامعه آماری انتخاب شدند .سپس اطلاعات جمع آوری شده از پرسش نامه های تکمیل شده ونظرسنجی از مدیران و سهام داران صنایع مذکور مورد استفاده قرار گرفت. بررسی های انجام شده  با استفاده از ضریب هبستگی خطی  پیرسن و مدل رگرسیون آزمون های آماری حاکی از وجود رابطه معنی دار بین افزایش فروش محصولات مصرفی کم دوام و بهبود شاخص های رضایت مشتری بود . این شاخص ها عبارتند از :
1- کارآیی محصول
2-  تأثیر مثبت از سازمان تولید کننده
3- تنوع محصول
4- کیفیت محصول
5- قیمت محصول
از بین شاخص های فوق الذکر تنها قیمت دارای همبستگی معکوس با افزایش فروش بوده و سایر شاخصها دارای همبستگی مستقیم می باشد .برای اندازه گیری هریک از معیارهای بالا شاخصهای زیر تعیین گردیدند:
1- شاخصهای کارآیی محصول شامل : نحوه تضمین ، قابلیت اطمینان ، نحوه دسترسی
2- شاخصهای تصویر مثبت از سازمان تولید کننده که شامل : شهرت ، اعتبار ، وضعیت تجاری
3- شاخصهای تنوع محصول شامل: مزایای محصول نسبت به محصولات رقبا ، وضعیت تجاری
4- شاخصهای کیفیت محصول شامل : عملکرد ، دوام ، دسته بندی
5- شاخصهای قیمت محصول شامل : سطح قیمت ، نحوه اعطای تخفیف ، نحوه پرداخت قیمت
ضمنا از بین صنایع محصولات  مصرفی کم دوام شامل : اغذیه ، پوشاک ، نوشیدنی ها ، کالاهای بهداشتی و آرایشی و دخانیات ، محصولات غذایی گلریز خراسان شمالی به عنوان نمونه انتخاب گردید.


فهرست منابع فارسی
1- کاووسی، سیدمحمد رضا، سقایی، عباس،(1384)، روشهای اندازه گیری رضایت مشتری،         انتشارات سبزان، چاپ دوم.
2- بلوریان تهرانی، محمد،(1376)، بازاریابی و مدیریت بازار، انتشارات موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، چاپ اول.
3- آتش پور،حمید، میس جنتیان، سمیرا،(1382)، روان شناسی رفتار مصرف کننده، انتشارات روزآمد،     چاپ اول.
4- رضایی نژاد، عبدالرضا،(1380)، مدیریت بازار جهانی، بازاریابی بین الملل، مرکز انتشارات علمی     دانشگاه آزاد اسلامی،چاپ اول.
5- فتحعلی، علی، (1372)، بازاریابی بین الملل، انتشارات نوبهار، چاپ اول.
6- روستا، احمد، ونوس، داور، ابراهیمی، عبدالحمید،(1383)مدیریت بازاریابی، انتشارات سمت،     چاپ هشتم.
7- اسماعیل پور، حسن، (1383)، مدیریت بازاریابی بین المللی، انتشارات نگاه دانش، چاپ چهارم.
8- ظهراب پور، فاضل،(1376) بازاریابی و بازرگانی در مدیریت، انتشارات سانیا، چاپ اول.
9- کاهلر، روئل، (1373)، بازاریابی بین المللی، ترجمه سعید رحیمی موقر، انتشارات سمت، چاپ دوم.
10- کاتلر، فیلیپ، آرمسترانگ، گری،(1379)، اصول بازاریابی، ترجمه بهمن فروزنده، انتشارات آتروپات، چاپ سوم.
11- کاظمی، بابک، (1383)، مدیریت رفتار مصرف کننده، انتشارات نور، چاپ سوم.
12- کاتلر، فیلیپ، (1383)، دایره المعارف بازاریابی از A-Z، ترجمه عبدالحمید ابراهیمی، هرمز مهرانی، احمد درخشان، انتشارات آبان، چاپ اول.
13- میرابی، وحیدرضا، سرمد سعیدی، سهیل، (1382)، مدیریت بازاریابی بین الملل، انتشارات      اندیشه های گوهر بار، چاپ اول.
14- صمدی، منصور،(1382)، رفتار مصرف کننده، انتشارات آییز، چاپ اول.
15- خاکی، غلامرضا،(1384)، روش تحقیق با رویکرد به پایان نامه نویسی، انتشارات بازتاب، چاپ دوم.
16- سی موون، جان، اس.مینور، میشل،(1382)، رفتارمصرف کننده، ترجمه عباس صالح اردستانی، انتشارات آن، چاپ دوم.
17- خاکی، غلامرضا، (1382)، روش تحقیق در مدیریت، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، چاپ دوم.

آیا در رابطه با پایان نامه مدیریت بازرگانی - تعیین شاخص های رضایت مشتری و میزان تاثیر هر یک از آنها در افزایش فروش کالاهای مصرفی کم دوام سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید پایان نامه مدیریت بازرگانی - تعیین شاخص های رضایت مشتری و میزان تاثیر هر یک از آنها در افزایش فروش کالاهای مصرفی کم دوام :

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"