|
|
iT فـنـاوری اطـلاعـات
|
|
فیزیک,ریاضی و آمار
|
|
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
|
مـدیــریـت
|
|
پایان نامه مدیریت اجرائی
|
|
پایان نامه کلیه گرایش ها
|
|
مقاله فارسی
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
|
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
|
مهندسی آب , توسعه
|
|
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
|
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
|
|
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
|
|
نـفت , گـاز , پتروشیمی
|
|
هنـر,گرافیک,بازیگری
|
|
کامپیوتر , شبکه
|
|
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
|
پروژه مالی رشته حسابداری
|
|
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
|
|
پروژه آماده برنامه نویسی
|
|
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
|
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
|
|
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
|
حــقـــوق,فــقـه
|
|
حسابـداری,اقتـصـاد
|
|
خودرو سازی
|
|
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
|
|
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
|
رشته صنایع غذائی
|
|
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
|
زیست شناسی
|
|
زبـان,ادبیــات
|
|
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
|
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
|
عمران,معماری,شهرسازی
|
|
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
|
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(9 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
فهرست مطالب
فـصـل اول
- مقدمه
- بیان مسئله
- پیشینه تحقیق 6
- اهمیت موضوع تحقیق 7
- ضرورت تحقیق
- اهداف تحقیق
- چارچوب نظری تحقیق
- سئوالات تحقیق
- فرضیات تحقیق
- روش انجام تحقیق
- جامعه آماری
- قلمرو تحقیق
- روش نمونه گیری و نعیین حجم نمونه 13
- ابزارهای گردآوری اطلاعات
- کاربرد نتایج تحقیق
- محدودیت های تحقیق 14
- تعریف واژگان
فـصـل دوم
- مقدمه
- مشتری كيست؟
- تعریف رضایت مشتری 20
- برداشت مشتری از كيفيت 22
- اهمیت رضايتمندی مشتری
- فراواني رقيبان
- نظام کلی خدمت به مشتری
- تأثیر رضایت مشتری
- سنجش رضايت مشتريان
- ابزارهای ارزیابی رضایت مشتریان
- رویکرد انطباقی – رویکرد انتظاری 33
- توسعه سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری
- فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری 34
- انگیزه های اقتصادی 35
- اندازه گیری رضایت مشتری با انگیزه دریافت گواهینامه 37
- جنبه نظری رضایتمندی
- شناسایی مشتریان
- پیامدهای ناشی از عدم شناسایی مشتریان
- انواع مشتریان خود را شناسایی کنیم
- همه مشتریان یکسان نیستند
- مصرف کنندگان نهایی
- شناسایی دسته های مختلف مشتریان
- شناسایی نیازمندی های مشتریان
- درک نیازمندی ها
- ساختار نیازمندی های مشتری
- اندازه گیری شاخص رضایت مشتری
- رضایت مشتری و رابطه آن با وفاداری مشتری
- تعریف رضایت مشتری
- روشهای اندازه گیری رضایت مشتری
- شاخص رضایت مشتری(CSI) چیست؟
- بررسی شاخص های رضایت مشتریان در سطح بین المللی
- معرفی مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI)
- کیفیت ملموس 53
- ارزش ملموس
- توسعه مدل ACSI برای صنایع بخش خصوصی
- متغیرها و شاخصها در مدل ACSI
- پیامدهای رضایت مشتری
- معرفی مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا (ECSI )
- الگوی شكاف كيفيت خدمات
- استنباط ژاپنی ها از مفهوم رضايت مشتری
- هفت دستور طلايی برای خدمت بهتر به مشتری 65
- تجزیه وتحلیل دلایل از دست دادن مشتریان
- چرا شرکتها مشتریان خود را از دست می دهند؟
- تعریف فایده و رضایتمندی از نظر مشتری
- تعریف وفاداری مشتری
- مدیریت ایجاد وفاداری در مشتریان
- شاخص رضایت مشتری
- ارزش مدت حیات مشتریان
- بخش بندی مشتریان
فـصـل سوم
- مقدمه
- روش تحقیق
- جامعه آماری
- فرآیند تصمیم گیری
- تکنیکهای تصمیم گیری گروهی
- فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
- تصمیم گیری و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
- اصول فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
- ویژگی های فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
- مراحل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی 90
- استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در تصمیم گیری گروهی
- طراحی پرسشنامه
- راهنمای تکمیل پرسشنامه
- اعتبار و روایی ابزار اندازه گیری تحقیق
- پایایی ابزار اندازه گیری تحقیق
- روش سازگاری درونی
فصـل چهـارم
- مقدمه
- آمار توصیفی
- بررسی فرضیات تحقیق
- بررسی فرضیه اول تحقیق
- بررسی فرضیه دوم تحقیق
- بررسی فرضیه سوم تحقیق
- بررسی فرضیه چهارم تحقیق
- بررسی فرضیه پنجم تحقیق
فـصـل پنجم
- مقدمه
- نتیجه گیری
- پیشنهادات
- توصیه هایی جهت تحقیقات آتی
پیوست 1 157
- فهرست منابع فارسی
- فهرست منابع انگلیسی
پیوست 2
-پرسشنامه 163
چکیده :
هدف اصلی از انجام این تحقیق تعیین میزان تأثیر شاخصهای رضایت مشتری بر افزایش فروش محصولات مصرفی کم دوام در استان خراسان شمالی است .
در راستای این هدف کلیه مصرف کنندگان این محصولات از ابتدای 18 سال (سن شروع تصمیم گیری مستقل برای خرید) تا 60 سال تمام مورد بررسی قرار گرفتند و نهایتا 200 مصرف کننده از کل جامعه آماری انتخاب شدند .سپس اطلاعات جمع آوری شده از پرسش نامه های تکمیل شده ونظرسنجی از مدیران و سهام داران صنایع مذکور مورد استفاده قرار گرفت. بررسی های انجام شده با استفاده از ضریب هبستگی خطی پیرسن و مدل رگرسیون آزمون های آماری حاکی از وجود رابطه معنی دار بین افزایش فروش محصولات مصرفی کم دوام و بهبود شاخص های رضایت مشتری بود . این شاخص ها عبارتند از :
1- کارآیی محصول
2- تأثیر مثبت از سازمان تولید کننده
3- تنوع محصول
4- کیفیت محصول
5- قیمت محصول
از بین شاخص های فوق الذکر تنها قیمت دارای همبستگی معکوس با افزایش فروش بوده و سایر شاخصها دارای همبستگی مستقیم می باشد .برای اندازه گیری هریک از معیارهای بالا شاخصهای زیر تعیین گردیدند:
1- شاخصهای کارآیی محصول شامل : نحوه تضمین ، قابلیت اطمینان ، نحوه دسترسی
2- شاخصهای تصویر مثبت از سازمان تولید کننده که شامل : شهرت ، اعتبار ، وضعیت تجاری
3- شاخصهای تنوع محصول شامل: مزایای محصول نسبت به محصولات رقبا ، وضعیت تجاری
4- شاخصهای کیفیت محصول شامل : عملکرد ، دوام ، دسته بندی
5- شاخصهای قیمت محصول شامل : سطح قیمت ، نحوه اعطای تخفیف ، نحوه پرداخت قیمت
ضمنا از بین صنایع محصولات مصرفی کم دوام شامل : اغذیه ، پوشاک ، نوشیدنی ها ، کالاهای بهداشتی و آرایشی و دخانیات ، محصولات غذایی گلریز خراسان شمالی به عنوان نمونه انتخاب گردید.
فهرست منابع فارسی
1- کاووسی، سیدمحمد رضا، سقایی، عباس،(1384)، روشهای اندازه گیری رضایت مشتری، انتشارات سبزان، چاپ دوم.
2- بلوریان تهرانی، محمد،(1376)، بازاریابی و مدیریت بازار، انتشارات موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، چاپ اول.
3- آتش پور،حمید، میس جنتیان، سمیرا،(1382)، روان شناسی رفتار مصرف کننده، انتشارات روزآمد، چاپ اول.
4- رضایی نژاد، عبدالرضا،(1380)، مدیریت بازار جهانی، بازاریابی بین الملل، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی،چاپ اول.
5- فتحعلی، علی، (1372)، بازاریابی بین الملل، انتشارات نوبهار، چاپ اول.
6- روستا، احمد، ونوس، داور، ابراهیمی، عبدالحمید،(1383)مدیریت بازاریابی، انتشارات سمت، چاپ هشتم.
7- اسماعیل پور، حسن، (1383)، مدیریت بازاریابی بین المللی، انتشارات نگاه دانش، چاپ چهارم.
8- ظهراب پور، فاضل،(1376) بازاریابی و بازرگانی در مدیریت، انتشارات سانیا، چاپ اول.
9- کاهلر، روئل، (1373)، بازاریابی بین المللی، ترجمه سعید رحیمی موقر، انتشارات سمت، چاپ دوم.
10- کاتلر، فیلیپ، آرمسترانگ، گری،(1379)، اصول بازاریابی، ترجمه بهمن فروزنده، انتشارات آتروپات، چاپ سوم.
11- کاظمی، بابک، (1383)، مدیریت رفتار مصرف کننده، انتشارات نور، چاپ سوم.
12- کاتلر، فیلیپ، (1383)، دایره المعارف بازاریابی از A-Z، ترجمه عبدالحمید ابراهیمی، هرمز مهرانی، احمد درخشان، انتشارات آبان، چاپ اول.
13- میرابی، وحیدرضا، سرمد سعیدی، سهیل، (1382)، مدیریت بازاریابی بین الملل، انتشارات اندیشه های گوهر بار، چاپ اول.
14- صمدی، منصور،(1382)، رفتار مصرف کننده، انتشارات آییز، چاپ اول.
15- خاکی، غلامرضا،(1384)، روش تحقیق با رویکرد به پایان نامه نویسی، انتشارات بازتاب، چاپ دوم.
16- سی موون، جان، اس.مینور، میشل،(1382)، رفتارمصرف کننده، ترجمه عباس صالح اردستانی، انتشارات آن، چاپ دوم.
17- خاکی، غلامرضا، (1382)، روش تحقیق در مدیریت، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، چاپ دوم.
|
|
آیا در رابطه با پایان نامه مدیریت بازرگانی - تعیین شاخص های رضایت مشتری و میزان تاثیر هر یک از آنها در افزایش فروش کالاهای مصرفی کم دوام سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|
|
|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|