محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
پروژه و پایان نامه
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / رشته صنایع غذائی / پروژه و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

شناسايي و سنجش عوامل تعيين کننده عملکرد صادراتي در صنعت مواد غذايي


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 14)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۱۲,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 126 صفحه
نوع فایل ارسالی:

فهرست مطالب

فصل اول      کليات تحقيق

1-1 مقدمه         2
1-2 مسأله تحقيق       2
1-3 تشريح و بيان موضوع      3
1-4 ضرورت انجام تحقيق      6
1-5 فرضيه هاي تحقيق       6
1-6 اهداف اساسي از انجام تحقيق     6
1-7 نتايج مورد انتظار پس از انجام تحقيق     7
1-8 روش انجام تحقيق       7
1-9 روش گردآوري اطلاعات       7
1-10 قلمرو تحقيق       7
1-11 جامعه آماري       7
1-12 روش هاي مورد نظر براي تجزيه و تحليل اطلاعات و آزمون فرضيه ها 8
1-13 تعريف واژه ها و اصطلاحات تخصصي تحقيق    8
1-14 سابقه تحقيقات و مطالعات انجام شده     8

فصل دوم     بررسي ادبيات و پيشينه تحقيق

2-1 مقدمه         11
2-2 بين المللي شدن                 12
2-3 روش هاي ورود به بازار بين الملل     14
        2-3-1 صادرات                    14
        2-3-2 همکاري مشترک              16
       2-3-3 سرمايه گذاري مستقيم            17
2-4 ماهيت بازاريابي بين الملل      18
2-5 بازاريابي صادراتي       18
        2-5-1 تعاريف بازار يابي صادراتي            18
      2-5-2 آميخته بازاريابي صادراتي                19
      2-5-3 تحقيقات در حوزه بازاريابي صادراتي                21
 2-6 عوامل تعيين کننده عملکرد صادراتي          21
      2-6-1 مدل بالدوف، کراونس و واگنر براي اقتصادي هاي کوچک           21
     2-6-2 مدل ابي واسلتر                25
     2-6-3 مدل اکاس وجوليان                28
     2-6-4 مدل کاوسگيل وزو براي استراتژي جهاني             29
     2-6-5 مدل کالنتون،کيم، اچميدت و کاوسيگل            30
     2-6-6 مدل لئونيدو، کتسيکس وسامي             33
     2-6-7 مدل هاهتي، مدوپا، ياواس و باباکاس             34
     2-7 شناسايي عوامل تعيين کننده عملکرد صادراتي براساس بازنگري و ترکيب ادبيات تحقيقي          36
       2-7-1 معيارهاي عملکرد صادراتي                    37
       2-7-2 عوامل تعيين کننده عملکرد صادراتي                    37
       2-7-2-1 عوامل قابل کنترل – دروني                   40
       2-7-2-2 عوامل غير قابل کنترل – دروني                     41
        2-7-2-3 عوامل غير قابل کنترل – خارجي                     42
      2-8 مدل مفهومي پايان نامه                42
2-8-1 استراتژي بازاريابي صادراتي         42
2-8-1-1 استراتژي محصول صادراتي                  43
      2-8-1-2 استراتژي قيمت گذاري صادراتي                       43
2-8-1-3 استراتژي کانال صادراتي                 43
      2-8-1-4استراتژي ترفيعات صادراتي                                                    44
      2-8-2 ويژگي هاي عيني شرکت              44
2-8-2-1 اندازه شرکت                   44
2-8-2-2 تجربه صادراتي                    44
2-8-3 متغيرهاي ادراکي مرتبط با صادرات        45
2-8-3-1محرک صادراتي                              45
2-8-3-2 مشکلات صادراتي                   45
      2-8-3-3 مزيت هاي رقابتي                                   45
      2-8-4 تعهد صادراتي               45
                2-8-5 مشکلات موجود در ارزيابي عملکرد صادراتي                                   47
 
    2-8-5-1 شيوه ارزيابي عملکرد صادراتي       47
    2-8-5-2 انتخاب ابعاد عملکرد                                            48
                2-9 صنعت مواد غذايي           48
    2-9-1 نقش صنايع غذايي در ميان صنايع کشور                48
              2-9-2 صادرات صنايع غذايي       49
    2-9-2-1 اهميت و نقش صادرات در اقتصاد کشور    49
    2-9-2-2 آمار و ارقام صادرات مواد غذايي                                            50
              2-10 سابقه تحقيقات و مطالعات انجام شده               53
    2-10-1 تحقيقات انجام گرفته درداخل کشور                      53
    2-10-2 ساير تحقيقات انجام گرفته       53

فصل سوم   روش تحقيق     
               3-1 مقدمه                        56     3-2 روش تحقيق                                       56
             3-2-1 نقش تحليل رگرسيون درتحقيقات مبتني بر هدف پيش بيني                  57
  3-2-2 مدل يابي معادلات ساختاري                         57
 3-2-2-1 تحليل مسير و مدل پيش بيني                        57
  3-2-2-2 نمونه اي از مدل يابي معادلات ساختاري             58       3-2-3 تحليل عاملي تأييدي                65
             3-3 متغيرهاي تحقيق                 65
             3-4 روش هاي گردآوري اطلاعات                         65
             3-4-1 پاياني ابزار اندازه گيري                                    68
            3-4-2 روايي ابزار اندازه گيري                         69
3-4-2-1 تحليل عاملي تأييدي                70
3-4-2-2 برازش مدل اندازه گيري              70
3-5 جامعه و نمونه آماري                71
3-5-1 جامعه آماري                71
3-5-2 فلمرو مکاني                71
3-5-3  قلمرو زماني                71
3-5-4 نمونه آماري                71
3-6 شيوه تحليل داده ها                         72


فصل چهارم  تجزيه و تحليل داده ها

4-1 مقدمه                          74
4-2 يافته هاي توصيفي               74
4-3 ماتريس همبستگي متغيرهاي تحقيق             77
4-4 فرضيه هاي تحقيق               79

فصل پنجم  نتايج و پيشنهادات
 
5-1 مقدمه                89
5-2 بررسي نتايج تحقيق                      89
5-2-1 شناسايي عوامل تعيين کننده                    89
5-2-2 سنجش عوامل تعيين کننده                    90
           5-3 ارائه پيشنهادات                    90
5-3-1 پيشنهادات اجرايي و کاربردي                   90
5-3-2 محدوديت هاي تحقيق                     92
5-3-3 پيشنهادات براي تحقيقات آينده                     92

منابع و مآخذ            94
پيوست            100
پرسشنامه

 فهرست جدول ها

شکل 2-1- عوامل توضيح دهنده بين المللي شدن                                               14
شکل 2-2- مدل کلي آميخته بازاريابي صادراتي                               20
شکل 2-3- پيش بيني کننده هاي پيشنهادي عملکرد صادراتي                        22
شکل 2-4- مدل ابي واسلتر درباره عملکرد صادراتي                                             27
شکل 2-5- چارچوب مفهومي اکاس و جولياس براي عملکرد صادراتي                                 28
شکل 2-6- چارچوب مفهومي يکپارچه استراتژي جهاني                                             30
شکل 2-7- چارچوب مفهومي کالنتون، کيم، اچميدت و کاوسيگل                                     31
شکل 2-8- مدل لئونيدو، کتسيکس و سامي در مورد عملکرد صادراتي      35
شکل 2-9- مدل تحقيق هاهتي، مدوپا، ياواس و باباکاس                                                 36
شکل 2-10- طبقه بندي عوامل مستقل و وابسته                                                        39
شکل 2-11- مدل مفهومي پايان نامه                                                 46
شکل 4-1- درصد فراواني تعداد کشورهايي که شرکت هاي مورد بررسي به آن ها صادرات دارند 75
شکل 4-2- توزيع فراواني و درصد فراواني تعداد کارکنان در شرکت هاي مورد بررسي              76
شکل 4-3- درصد فراواني تعداد سالهاي درگير در صادرات در شرکت هاي مورد مطالعه   77
شکل 4-4- مدل مفهومي (مدل درونداد)                            78
شکل 4-5- مدل مفهومي (مدل برونداد)                                      86

 
فهرست شکل ها

جدول 2-1- جايگاه صنايع غذايي درکل صنعت کشور طي دوره زماني 83-1379          49
جدول 2-2- آمار صادرات کالاهاي صنايع غذايي در سالهاي 84-1383            50
جدول 2-3- صادرات زيرگروه هاي عمده بيسکويت و شکلات                  51
جدول 2-4- صادارت زير گروه هاي عمده ميوه هاي تازه و سبزيها              51
جدول 2-5- صادرات زير گروه هاي فرآورده هاي دريايي                          52
جدول 2-6- صادرات زيرگروه هاي عمده خشکبار                               53
جدول 2-7- صادرات گروه هاي عمده بخش صنعت مواد غذايي                                 53
جدول 3-1- متغيرهاي تحقيق                    65
جدول 3-2- ضرايب پاياني کل آزمون و خرده مقياس هاي آن                         69
جدول 3-3- برازندگي مدل اندازه گيري                     71
جدول 4-1- توزيع فراواني ودرصد فراواني تعداد کشورهايي که شرکت هاي مورد بررسي به آن ها صادرات دارند               74
جدول 4-2- توزيع فراواني ودرصد فراواني تعداد کارکنان در شرکت هاي مورد بررسي       75
جدول 4-3- توزيع فراواني و درصد فراواني تعداد سالهاي در گير در صادرات در شرکت هاي مورد مطالعه                76
جدول 4-4- ماتريس همبستگي بين متغيرهاي تحقيق با متغير وابسته                         77
جدول 4-5- بررسي ميزان ارتباط اندازه شرکت با عملکرد صادراتي                               79
جدول 4-6- بررسي ميزان ارتباط تجربه صادراتي با عملکرد صادراتي                            80
جدول 4-7- بررسي ميزان ارتباط محرک هاي صادراتي با عملکرد صادراتي                    80
جدول 4-8- بررسي ميزان ارتباط مشکلات صادراتي با عملکرد صادراتي                    81
جدول 4-9- بررسي ميزان ارتباط مزيتهاي رقابتي با عملکرد صادراتي           82
جدول 4-10- بررسي ميزان ارتباط تعهد صادراتي با عملکرد صادراتي               82
جدول 4-11- بررسي ميزان ارتباط استراتژي تطابق محصول با عملکردصادراتي                 83
جدول 4-12- بررسي ميزان ارتباط استراتژي تطابق محصول با عملکردصادراتي                 84
جدول 4-13- بررسي ميزان ارتباط استفاده از کانال صادرات مستقيم با عملکرد صادراتي      84
جدول 4-14- بررسي ميزان ارتباط استفاده از هزينه هاي تبليغات خارجي با عملکرد صادراتي 85
جدول 4-15- برازندگي مدل اندازه گيري                                                     87

آیا در رابطه با شناسايي و سنجش عوامل تعيين کننده عملکرد صادراتي در صنعت مواد غذايي سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید شناسايي و سنجش عوامل تعيين کننده عملکرد صادراتي در صنعت مواد غذايي:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"