|
|
iT Ùـنـاوری اطـلاعـات
|
|
Ùیزیک,ریاضی Ùˆ آمار
|
|
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
|
مـدیــریـت
|
|
پایان نامه مدیریت اجرائی
|
|
پایان نامه کلیه گرایش ها
|
|
مقاله Ùارسی
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
|
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
|
مهندسی آب , توسعه
|
|
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
|
مکانیک,هواÙضا,متالوژی,نانو
|
|
Ù…Øیط زیست,نیروگاه,انـرژی
|
|
نـÙت , گـاز , پتروشیمی
|
|
هنـر,گراÙیک,بازیگری
|
|
کامپیوتر , شبکه
|
|
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
|
پروژه مالی رشته Øسابداری
|
|
پروژه کارآÙرینی ØŒ Ø·Ø±Ø ØªÙˆØ¬ÛŒÙ‡ÛŒ
|
|
پروژه آماده برنامه نویسی
|
|
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
|
تــاریــخ,جــــغراÙـیـا
|
|
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
|
Øــقـــوق,Ùــقـه
|
|
Øسابـداری,اقتـصـاد
|
|
خودرو سازی
|
|
دینـی,اخـلاق,ÙـلسÙـه
|
|
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
|
رشته صنایع غذائی
|
|
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
|
زیست شناسی
|
|
زبـان,ادبیــات
|
|
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
|
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
|
عمران,معماری,شهرسازی
|
|
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
|
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(9 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
Ùهرست مطالب
Ùـصـل اول
- مقدمه
- بیان مسئله
- پیشینه تØقیق 6
- اهمیت موضوع تØقیق 7
- ضرورت تØقیق
- اهدا٠تØقیق
- چارچوب نظری تØقیق
- سئوالات تØقیق
- Ùرضیات تØقیق
- روش انجام تØقیق
- جامعه آماری
- قلمرو تØقیق
- روش نمونه گیری Ùˆ نعیین Øجم نمونه 13
- ابزارهای گردآوری اطلاعات
- کاربرد نتایج تØقیق
- Ù…Øدودیت های تØقیق 14
- تعری٠واژگان
Ùـصـل دوم
- مقدمه
- مشتری كيست؟
- تعری٠رضایت مشتری 20
- برداشت مشتری از كيÙيت 22
- اهمیت رضايتمندی مشتری
- Ùراواني رقيبان
- نظام کلی خدمت به مشتری
- تأثیر رضایت مشتری
- سنجش رضايت مشتريان
- ابزارهای ارزیابی رضایت مشتریان
- رویکرد انطباقی – رویکرد انتظاری 33
- توسعه سریع در Ùراگیر شدن رضایت مشتری
- ÙلسÙÙ‡ به Øداکثر رساندن رضایت مشتری 34
- انگیزه های اقتصادی 35
- اندازه گیری رضایت مشتری با انگیزه دریاÙت گواهینامه 37
- جنبه نظری رضایتمندی
- شناسایی مشتریان
- پیامدهای ناشی از عدم شناسایی مشتریان
- انواع مشتریان خود را شناسایی کنیم
- همه مشتریان یکسان نیستند
- مصر٠کنندگان نهایی
- شناسایی دسته های مختل٠مشتریان
- شناسایی نیازمندی های مشتریان
- درک نیازمندی ها
- ساختار نیازمندی های مشتری
- اندازه گیری شاخص رضایت مشتری
- رضایت مشتری Ùˆ رابطه آن با ÙˆÙاداری مشتری
- تعری٠رضایت مشتری
- روشهای اندازه گیری رضایت مشتری
- شاخص رضایت مشتری(CSI) چیست؟
- بررسی شاخص های رضایت مشتریان در Ø³Ø·Ø Ø¨ÛŒÙ† المللی
- معرÙÛŒ مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI)
- Ú©ÛŒÙیت ملموس 53
- ارزش ملموس
- توسعه مدل ACSI برای صنایع بخش خصوصی
- متغیرها و شاخصها در مدل ACSI
- پیامدهای رضایت مشتری
- معرÙÛŒ مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا (ECSI )
- الگوی شكا٠كيÙيت خدمات
- استنباط ژاپنی ها از Ù…Ùهوم رضايت مشتری
- Ù‡Ùت دستور طلايی برای خدمت بهتر به مشتری 65
- تجزیه وتØلیل دلایل از دست دادن مشتریان
- چرا شرکتها مشتریان خود را از دست می دهند؟
- تعری٠Ùایده Ùˆ رضایتمندی از نظر مشتری
- تعری٠وÙاداری مشتری
- مدیریت ایجاد ÙˆÙاداری در مشتریان
- شاخص رضایت مشتری
- ارزش مدت Øیات مشتریان
- بخش بندی مشتریان
Ùـصـل سوم
- مقدمه
- روش تØقیق
- جامعه آماری
- Ùرآیند تصمیم گیری
- تکنیکهای تصمیم گیری گروهی
- Ùرآیند تØلیل سلسله مراتبی
- تصمیم گیری Ùˆ Ùرآیند تØلیل سلسله مراتبی
- اصول Ùرآیند تØلیل سلسله مراتبی
- ویژگی های Ùرآیند تØلیل سلسله مراتبی
- مراØÙ„ Ùرآیند تØلیل سلسله مراتبی 90
- استÙاده از Ùرآیند تØلیل سلسله مراتبی در تصمیم گیری گروهی
- طراØÛŒ پرسشنامه
- راهنمای تکمیل پرسشنامه
- اعتبار Ùˆ روایی ابزار اندازه گیری تØقیق
- پایایی ابزار اندازه گیری تØقیق
- روش سازگاری درونی
Ùصـل چهـارم
- مقدمه
- آمار توصیÙÛŒ
- بررسی Ùرضیات تØقیق
- بررسی Ùرضیه اول تØقیق
- بررسی Ùرضیه دوم تØقیق
- بررسی Ùرضیه سوم تØقیق
- بررسی Ùرضیه چهارم تØقیق
- بررسی Ùرضیه پنجم تØقیق
Ùـصـل پنجم
- مقدمه
- نتیجه گیری
- پیشنهادات
- توصیه هایی جهت تØقیقات آتی
پیوست 1 157
- Ùهرست منابع Ùارسی
- Ùهرست منابع انگلیسی
پیوست 2
-پرسشنامه 163
چکیده :
هد٠اصلی از انجام این تØقیق تعیین میزان تأثیر شاخصهای رضایت مشتری بر اÙزایش Ùروش Ù…Øصولات مصرÙÛŒ Ú©Ù… دوام در استان خراسان شمالی است .
در راستای این هد٠کلیه مصر٠کنندگان این Ù…Øصولات از ابتدای 18 سال (سن شروع تصمیم گیری مستقل برای خرید) تا 60 سال تمام مورد بررسی قرار گرÙتند Ùˆ نهایتا 200 مصر٠کننده از Ú©Ù„ جامعه آماری انتخاب شدند .سپس اطلاعات جمع آوری شده از پرسش نامه های تکمیل شده ونظرسنجی از مدیران Ùˆ سهام داران صنایع مذکور مورد استÙاده قرار گرÙت. بررسی های انجام شده با استÙاده از ضریب هبستگی خطی پیرسن Ùˆ مدل رگرسیون آزمون های آماری Øاکی از وجود رابطه معنی دار بین اÙزایش Ùروش Ù…Øصولات مصرÙÛŒ Ú©Ù… دوام Ùˆ بهبود شاخص های رضایت مشتری بود . این شاخص ها عبارتند از :
1- کارآیی Ù…Øصول
2- تأثیر مثبت از سازمان تولید کننده
3- تنوع Ù…Øصول
4- Ú©ÛŒÙیت Ù…Øصول
5- قیمت Ù…Øصول
از بین شاخص های Ùوق الذکر تنها قیمت دارای همبستگی معکوس با اÙزایش Ùروش بوده Ùˆ سایر شاخصها دارای همبستگی مستقیم Ù…ÛŒ باشد .برای اندازه گیری هریک از معیارهای بالا شاخصهای زیر تعیین گردیدند:
1- شاخصهای کارآیی Ù…Øصول شامل : Ù†Øوه تضمین ØŒ قابلیت اطمینان ØŒ Ù†Øوه دسترسی
2- شاخصهای تصویر مثبت از سازمان تولید کننده که شامل : شهرت ، اعتبار ، وضعیت تجاری
3- شاخصهای تنوع Ù…Øصول شامل: مزایای Ù…Øصول نسبت به Ù…Øصولات رقبا ØŒ وضعیت تجاری
4- شاخصهای Ú©ÛŒÙیت Ù…Øصول شامل : عملکرد ØŒ دوام ØŒ دسته بندی
5- شاخصهای قیمت Ù…Øصول شامل : Ø³Ø·Ø Ù‚ÛŒÙ…Øª ØŒ Ù†Øوه اعطای تخÙی٠، Ù†Øوه پرداخت قیمت
ضمنا از بین صنایع Ù…Øصولات مصرÙÛŒ Ú©Ù… دوام شامل : اغذیه ØŒ پوشاک ØŒ نوشیدنی ها ØŒ کالاهای بهداشتی Ùˆ آرایشی Ùˆ دخانیات ØŒ Ù…Øصولات غذایی گلریز خراسان شمالی به عنوان نمونه انتخاب گردید.
Ùهرست منابع Ùارسی
1- کاووسی، سیدمØمد رضا، سقایی، عباس،(1384)ØŒ روشهای اندازه گیری رضایت مشتری، انتشارات سبزان، چاپ دوم.
2- بلوریان تهرانی، Ù…Øمد،(1376)ØŒ بازاریابی Ùˆ مدیریت بازار، انتشارات موسسه مطالعات Ùˆ پژوهشهای بازرگانی، چاپ اول.
3- آتش پور،Øمید، میس جنتیان، سمیرا،(1382)ØŒ روان شناسی رÙتار مصر٠کننده، انتشارات روزآمد، چاپ اول.
4- رضایی نژاد، عبدالرضا،(1380)، مدیریت بازار جهانی، بازاریابی بین الملل، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی،چاپ اول.
5- ÙتØعلی، علی، (1372)ØŒ بازاریابی بین الملل، انتشارات نوبهار، چاپ اول.
6- روستا، اØمد، ونوس، داور، ابراهیمی، عبدالØمید،(1383)مدیریت بازاریابی، انتشارات سمت، چاپ هشتم.
7- اسماعیل پور، Øسن، (1383)ØŒ مدیریت بازاریابی بین المللی، انتشارات نگاه دانش، چاپ چهارم.
8- ظهراب پور، Ùاضل،(1376) بازاریابی Ùˆ بازرگانی در مدیریت، انتشارات سانیا، چاپ اول.
9- کاهلر، روئل، (1373)ØŒ بازاریابی بین المللی، ترجمه سعید رØیمی موقر، انتشارات سمت، چاپ دوم.
10- کاتلر، Ùیلیپ، آرمسترانگ، گری،(1379)ØŒ اصول بازاریابی، ترجمه بهمن Ùروزنده، انتشارات آتروپات، چاپ سوم.
11- کاظمی، بابک، (1383)ØŒ مدیریت رÙتار مصر٠کننده، انتشارات نور، چاپ سوم.
12- کاتلر، Ùیلیپ، (1383)ØŒ دایره المعار٠بازاریابی از A-ZØŒ ترجمه عبدالØمید ابراهیمی، هرمز مهرانی، اØمد درخشان، انتشارات آبان، چاپ اول.
13- میرابی، ÙˆØیدرضا، سرمد سعیدی، سهیل، (1382)ØŒ مدیریت بازاریابی بین الملل، انتشارات اندیشه های گوهر بار، چاپ اول.
14- صمدی، منصور،(1382)ØŒ رÙتار مصر٠کننده، انتشارات آییز، چاپ اول.
15- خاکی، غلامرضا،(1384)ØŒ روش تØقیق با رویکرد به پایان نامه نویسی، انتشارات بازتاب، چاپ دوم.
16- سی موون، جان، اس.مینور، میشل،(1382)ØŒ رÙتارمصر٠کننده، ترجمه عباس ØµØ§Ù„Ø Ø§Ø±Ø¯Ø³ØªØ§Ù†ÛŒØŒ انتشارات آن، چاپ دوم.
17- خاکی، غلامرضا، (1382)ØŒ روش تØقیق در مدیریت، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، چاپ دوم.
|
|
آیا در رابطه با پایان نامه مدیریت بازرگانی - تعیین شاخص های رضایت مشتری Ùˆ میزان تاثیر هر یک از آنها در اÙزایش Ùروش کالاهای مصرÙÛŒ Ú©Ù… دوام سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|
|
|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|