 |
 |
iT Ùـنـاوری اطـلاعـات
|
 |
Ùیزیک,ریاضی Ùˆ آمار
|
 |
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
 |
مـدیــریـت
|
|
پایان نامه مدیریت اجرائی
|
|
پایان نامه کلیه گرایش ها
|
|
مقاله ÙØ§Ø±Ø³ÛŒ
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
 |
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
 |
مهندسی آب , توسعه
|
 |
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
 |
مکانیک,Ù‡ÙˆØ§ÙØ¶Ø§,متالوژی,نانو
|
 |
Ù…ØÛŒØ· زیست,نیروگاه,انـرژی
|
 |
Ù†Ù€ÙØª , گـاز , پتروشیمی
|
 |
هنـر,گراÙیک,بازیگری
|
 |
کامپیوتر , شبکه
|
 |
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
 |
پروژه مالی رشته ØØ³Ø§Ø¨Ø¯Ø§Ø±ÛŒ
|
 |
پروژه Ú©Ø§Ø±Ø¢ÙØ±ÛŒÙ†ÛŒ ØŒ Ø·Ø±Ø ØªÙˆØ¬ÛŒÙ‡ÛŒ
|
 |
پروژه آماده برنامه نویسی
|
 |
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
 |
تــاریــخ,جــــغراÙـیـا
|
 |
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
 |
ØÙ€Ù€Ù‚ـــوق,Ùــقـه
|
 |
ØØ³Ø§Ø¨Ù€Ø¯Ø§Ø±ÛŒ,اقتـصـاد
|
 |
خودرو سازی
|
 |
دینـی,اخـلاق,ÙـلسÙـه
|
 |
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
 |
رشته صنایع غذائی
|
 |
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
 |
زیست شناسی
|
 |
زبـان,ادبیــات
|
 |
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
 |
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
 |
عمران,معماری,شهرسازی
|
 |
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
 |
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(9 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
Ùهرست مطالب
Ùـصـل اول
- مقدمه
- بیان مسئله
- پیشینه تØÙ‚یق 6
- اهمیت موضوع تØÙ‚یق 7
- ضرورت تØÙ‚یق
- اهدا٠تØÙ‚یق
- چارچوب نظری تØÙ‚یق
- سئوالات تØÙ‚یق
- ÙØ±Ø¶ÛŒØ§Øª تØÙ‚یق
- روش انجام تØÙ‚یق
- جامعه آماری
- قلمرو تØÙ‚یق
- روش نمونه گیری Ùˆ نعیین ØØ¬Ù… نمونه 13
- ابزارهای گردآوری اطلاعات
- کاربرد نتایج تØÙ‚یق
- Ù…ØØ¯ÙˆØ¯ÛŒØª های تØÙ‚یق 14
- تعری٠واژگان
Ùـصـل دوم
- مقدمه
- مشتری كيست؟
- تعری٠رضایت مشتری 20
- برداشت مشتری از كيÙيت 22
- اهمیت رضايتمندی مشتری
- ÙØ±Ø§ÙˆØ§Ù†ÙŠ Ø±Ù‚ÙŠØ¨Ø§Ù†
- نظام کلی خدمت به مشتری
- تأثیر رضایت مشتری
- سنجش رضايت مشتريان
- ابزارهای ارزیابی رضایت مشتریان
- رویکرد انطباقی – رویکرد انتظاری 33
- توسعه سریع در ÙØ±Ø§Ú¯ÛŒØ± شدن رضایت مشتری
- ÙلسÙÙ‡ به ØØ¯Ø§Ú©Ø«Ø± رساندن رضایت مشتری 34
- انگیزه های اقتصادی 35
- اندازه گیری رضایت مشتری با انگیزه Ø¯Ø±ÛŒØ§ÙØª گواهینامه 37
- جنبه نظری رضایتمندی
- شناسایی مشتریان
- پیامدهای ناشی از عدم شناسایی مشتریان
- انواع مشتریان خود را شناسایی کنیم
- همه مشتریان یکسان نیستند
- مصر٠کنندگان نهایی
- شناسایی دسته های مختل٠مشتریان
- شناسایی نیازمندی های مشتریان
- درک نیازمندی ها
- ساختار نیازمندی های مشتری
- اندازه گیری شاخص رضایت مشتری
- رضایت مشتری Ùˆ رابطه آن با ÙˆÙØ§Ø¯Ø§Ø±ÛŒ مشتری
- تعری٠رضایت مشتری
- روشهای اندازه گیری رضایت مشتری
- شاخص رضایت مشتری(CSI) چیست؟
- بررسی شاخص های رضایت مشتریان در Ø³Ø·Ø Ø¨ÛŒÙ† المللی
- معرÙÛŒ مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI)
- Ú©ÛŒÙیت ملموس 53
- ارزش ملموس
- توسعه مدل ACSI برای صنایع بخش خصوصی
- متغیرها و شاخصها در مدل ACSI
- پیامدهای رضایت مشتری
- معرÙÛŒ مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا (ECSI )
- الگوی شكا٠كيÙيت خدمات
- استنباط ژاپنی ها از Ù…Ùهوم رضايت مشتری
- Ù‡ÙØª دستور طلايی برای خدمت بهتر به مشتری 65
- تجزیه وتØÙ„یل دلایل از دست دادن مشتریان
- چرا شرکتها مشتریان خود را از دست می دهند؟
- ØªØ¹Ø±ÛŒÙ ÙØ§ÛŒØ¯Ù‡ Ùˆ رضایتمندی از نظر مشتری
- ØªØ¹Ø±ÛŒÙ ÙˆÙØ§Ø¯Ø§Ø±ÛŒ مشتری
- مدیریت ایجاد ÙˆÙØ§Ø¯Ø§Ø±ÛŒ در مشتریان
- شاخص رضایت مشتری
- ارزش مدت ØÛŒØ§Øª مشتریان
- بخش بندی مشتریان
Ùـصـل سوم
- مقدمه
- روش تØÙ‚یق
- جامعه آماری
- ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯ تصمیم گیری
- تکنیکهای تصمیم گیری گروهی
- ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯ تØÙ„یل سلسله مراتبی
- تصمیم گیری Ùˆ ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯ تØÙ„یل سلسله مراتبی
- اصول ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯ تØÙ„یل سلسله مراتبی
- ویژگی های ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯ تØÙ„یل سلسله مراتبی
- مراØÙ„ ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯ تØÙ„یل سلسله مراتبی 90
- Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯ تØÙ„یل سلسله مراتبی در تصمیم گیری گروهی
- طراØÛŒ پرسشنامه
- راهنمای تکمیل پرسشنامه
- اعتبار Ùˆ روایی ابزار اندازه گیری تØÙ‚یق
- پایایی ابزار اندازه گیری تØÙ‚یق
- روش سازگاری درونی
ÙØµÙ€Ù„ چهـارم
- مقدمه
- آمار توصیÙÛŒ
- بررسی ÙØ±Ø¶ÛŒØ§Øª تØÙ‚یق
- بررسی ÙØ±Ø¶ÛŒÙ‡ اول تØÙ‚یق
- بررسی ÙØ±Ø¶ÛŒÙ‡ دوم تØÙ‚یق
- بررسی ÙØ±Ø¶ÛŒÙ‡ سوم تØÙ‚یق
- بررسی ÙØ±Ø¶ÛŒÙ‡ چهارم تØÙ‚یق
- بررسی ÙØ±Ø¶ÛŒÙ‡ پنجم تØÙ‚یق
Ùـصـل پنجم
- مقدمه
- نتیجه گیری
- پیشنهادات
- توصیه هایی جهت تØÙ‚یقات آتی
پیوست 1 157
- Ùهرست منابع ÙØ§Ø±Ø³ÛŒ
- Ùهرست منابع انگلیسی
پیوست 2
-پرسشنامه 163
چکیده :
هد٠اصلی از انجام این تØÙ‚یق تعیین میزان تأثیر شاخصهای رضایت مشتری بر Ø§ÙØ²Ø§ÛŒØ´ ÙØ±ÙˆØ´ Ù…ØØµÙˆÙ„ات مصرÙÛŒ Ú©Ù… دوام در استان خراسان شمالی است .
در راستای این هد٠کلیه مصر٠کنندگان این Ù…ØØµÙˆÙ„ات از ابتدای 18 سال (سن شروع تصمیم گیری مستقل برای خرید) تا 60 سال تمام مورد بررسی قرار Ú¯Ø±ÙØªÙ†Ø¯ Ùˆ نهایتا 200 مصر٠کننده از Ú©Ù„ جامعه آماری انتخاب شدند .سپس اطلاعات جمع آوری شده از پرسش نامه های تکمیل شده ونظرسنجی از مدیران Ùˆ سهام داران صنایع مذکور مورد Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ قرار Ú¯Ø±ÙØª. بررسی های انجام شده با Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از ضریب هبستگی خطی پیرسن Ùˆ مدل رگرسیون آزمون های آماری ØØ§Ú©ÛŒ از وجود رابطه معنی دار بین Ø§ÙØ²Ø§ÛŒØ´ ÙØ±ÙˆØ´ Ù…ØØµÙˆÙ„ات مصرÙÛŒ Ú©Ù… دوام Ùˆ بهبود شاخص های رضایت مشتری بود . این شاخص ها عبارتند از :
1- کارآیی Ù…ØØµÙˆÙ„
2- تأثیر مثبت از سازمان تولید کننده
3- تنوع Ù…ØØµÙˆÙ„
4- Ú©ÛŒÙیت Ù…ØØµÙˆÙ„
5- قیمت Ù…ØØµÙˆÙ„
از بین شاخص های Ùوق الذکر تنها قیمت دارای همبستگی معکوس با Ø§ÙØ²Ø§ÛŒØ´ ÙØ±ÙˆØ´ بوده Ùˆ سایر شاخصها دارای همبستگی مستقیم Ù…ÛŒ باشد .برای اندازه گیری هریک از معیارهای بالا شاخصهای زیر تعیین گردیدند:
1- شاخصهای کارآیی Ù…ØØµÙˆÙ„ شامل : Ù†ØÙˆÙ‡ تضمین ØŒ قابلیت اطمینان ØŒ Ù†ØÙˆÙ‡ دسترسی
2- شاخصهای تصویر مثبت از سازمان تولید کننده که شامل : شهرت ، اعتبار ، وضعیت تجاری
3- شاخصهای تنوع Ù…ØØµÙˆÙ„ شامل: مزایای Ù…ØØµÙˆÙ„ نسبت به Ù…ØØµÙˆÙ„ات رقبا ØŒ وضعیت تجاری
4- شاخصهای Ú©ÛŒÙیت Ù…ØØµÙˆÙ„ شامل : عملکرد ØŒ دوام ØŒ دسته بندی
5- شاخصهای قیمت Ù…ØØµÙˆÙ„ شامل : Ø³Ø·Ø Ù‚ÛŒÙ…Øª ØŒ Ù†ØÙˆÙ‡ اعطای تخÙی٠، Ù†ØÙˆÙ‡ پرداخت قیمت
ضمنا از بین صنایع Ù…ØØµÙˆÙ„ات مصرÙÛŒ Ú©Ù… دوام شامل : اغذیه ØŒ پوشاک ØŒ نوشیدنی ها ØŒ کالاهای بهداشتی Ùˆ آرایشی Ùˆ دخانیات ØŒ Ù…ØØµÙˆÙ„ات غذایی گلریز خراسان شمالی به عنوان نمونه انتخاب گردید.
Ùهرست منابع ÙØ§Ø±Ø³ÛŒ
1- کاووسی، سیدمØÙ…د رضا، سقایی، عباس،(1384)ØŒ روشهای اندازه گیری رضایت مشتری، انتشارات سبزان، چاپ دوم.
2- بلوریان تهرانی، Ù…ØÙ…د،(1376)ØŒ بازاریابی Ùˆ مدیریت بازار، انتشارات موسسه مطالعات Ùˆ پژوهشهای بازرگانی، چاپ اول.
3- آتش پور،ØÙ…ید، میس جنتیان، سمیرا،(1382)ØŒ روان شناسی Ø±ÙØªØ§Ø± مصر٠کننده، انتشارات روزآمد، چاپ اول.
4- رضایی نژاد، عبدالرضا،(1380)، مدیریت بازار جهانی، بازاریابی بین الملل، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی،چاپ اول.
5- ÙØªØØ¹Ù„ی، علی، (1372)ØŒ بازاریابی بین الملل، انتشارات نوبهار، چاپ اول.
6- روستا، اØÙ…د، ونوس، داور، ابراهیمی، عبدالØÙ…ید،(1383)مدیریت بازاریابی، انتشارات سمت، چاپ هشتم.
7- اسماعیل پور، ØØ³Ù†ØŒ (1383)ØŒ مدیریت بازاریابی بین المللی، انتشارات نگاه دانش، چاپ چهارم.
8- ظهراب پور، ÙØ§Ø¶Ù„ØŒ(1376) بازاریابی Ùˆ بازرگانی در مدیریت، انتشارات سانیا، چاپ اول.
9- کاهلر، روئل، (1373)ØŒ بازاریابی بین المللی، ترجمه سعید رØÛŒÙ…ÛŒ موقر، انتشارات سمت، چاپ دوم.
10- کاتلر، Ùیلیپ، آرمسترانگ، گری،(1379)ØŒ اصول بازاریابی، ترجمه بهمن ÙØ±ÙˆØ²Ù†Ø¯Ù‡ØŒ انتشارات آتروپات، چاپ سوم.
11- کاظمی، بابک، (1383)ØŒ مدیریت Ø±ÙØªØ§Ø± مصر٠کننده، انتشارات نور، چاپ سوم.
12- کاتلر، Ùیلیپ، (1383)ØŒ دایره المعار٠بازاریابی از A-ZØŒ ترجمه عبدالØÙ…ید ابراهیمی، هرمز مهرانی، اØÙ…د درخشان، انتشارات آبان، چاپ اول.
13- میرابی، ÙˆØÛŒØ¯Ø±Ø¶Ø§ØŒ سرمد سعیدی، سهیل، (1382)ØŒ مدیریت بازاریابی بین الملل، انتشارات اندیشه های گوهر بار، چاپ اول.
14- صمدی، منصور،(1382)ØŒ Ø±ÙØªØ§Ø± مصر٠کننده، انتشارات آییز، چاپ اول.
15- خاکی، غلامرضا،(1384)ØŒ روش تØÙ‚یق با رویکرد به پایان نامه نویسی، انتشارات بازتاب، چاپ دوم.
16- سی موون، جان، اس.مینور، میشل،(1382)ØŒ Ø±ÙØªØ§Ø±Ù…صر٠کننده، ترجمه عباس ØµØ§Ù„Ø Ø§Ø±Ø¯Ø³ØªØ§Ù†ÛŒØŒ انتشارات آن، چاپ دوم.
17- خاکی، غلامرضا، (1382)ØŒ روش تØÙ‚یق در مدیریت، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، چاپ دوم.
|
|
آیا در رابطه با پایان نامه مدیریت بازرگانی - تعیین شاخص های رضایت مشتری Ùˆ میزان تاثیر هر یک از آنها در Ø§ÙØ²Ø§ÛŒØ´ ÙØ±ÙˆØ´ کالاهای مصرÙÛŒ Ú©Ù… دوام سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|

|

|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|