|
|
iT فـنـاوری اطـلاعـات
|
|
فیزیک,ریاضی و آمار
|
|
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
|
مـدیــریـت
|
|
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
|
مهندسی آب , توسعه
|
|
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
|
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
|
|
پروژه و پایان نامه
|
|
مقاله فارسی
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
|
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
|
|
نـفت , گـاز , پتروشیمی
|
|
هنـر,گرافیک,بازیگری
|
|
کامپیوتر , شبکه
|
|
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
|
پروژه مالی رشته حسابداری
|
|
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
|
|
پروژه آماده برنامه نویسی
|
|
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
|
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
|
|
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
|
حــقـــوق,فــقـه
|
|
حسابـداری,اقتـصـاد
|
|
خودرو سازی
|
|
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
|
|
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
|
رشته صنایع غذائی
|
|
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
|
زیست شناسی
|
|
زبـان,ادبیــات
|
|
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
|
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
|
عمران,معماری,شهرسازی
|
|
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
|
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(0 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۲۵,۱۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه و تاريخچه ترمز
1-1مقدمه و تاريخچه :
« فصل دوم »
اصول سيستم ترمزهاي هيدروليكي ترمزهاي اتومبيل
2ـ1ـ كاربرد و انواع ترمزها:
2ـ2ـ ترمزهاي مكانيكي
2-3 اصول هيدروليك
2-4كاربرد ترمز هيدروليكي
2-5 سيستم ترمز دوبل :
2-6 سيلندر اصلي
2-7 سيلندر چرخها
2-8 عمل خود انرژي زائي(Self- energizing Action)
2-9 حركت بازگشتي Return strock:
2-10 چراغ اخطار (Warning Light)
2-11 ترمزهائي كه خودشان تنظيم مي شوند ( نوع كاسه اي)
2-12 ترمزهاي ديسكي :
1ـ كاليپر ثابتFixed caliper :
2ـ كاليپر شناور : Floating caliper) (
3ـ كاليپر لغزشي :(sliding caliper)
2 ـ 13ـ ترمزهاي ديسكي كه خودشان تنظيم مي شوند .
2ـ14ـ سوپاپ اندازه گيري : (Metering Valve)
2ـ15 سوپاپ تناسبProportioning Valve
2ـ16ـ سوپاپ تركيبي : (Combination Vahve)
2-17ـ ترمز دستي براي ترمزهاي ديسكي عقب:
2-18ـ سيال ترمز : (Brake Fluid)
2ـ19ـ خطوط ترمز : (Brake Lines)
2ـ20ـ انواع ترمزهاي پرقدرت كه بكمك خلأ بكار مي افتند .
2ـ21ـ بوستر كمكي ترمز
2ـ22 ـ تشريح ترمزهاي پر قدرت نوع « كامل »
2ـ32ـ ترمز پر قدرت دو ديافراگمه بنديكس :
2ـ24ـ ترمز پر قدرت نوع افزاينده :
2ـ25ـ ترمز پر قدرت نوع كمكي
« فصل سوم »
اصول سيستم ترمز پنوماتيكي
مقدمه
3-1- اجزاي مورد نياز جهت توليد هواي فشرده :
3-2- ملاك انتخاب كمپرسور :
3-3- تنظيم كمپرسور :
3 ـ 4ـ تنظيم از طريق كاهش سرعت :
3 ـ 5 ـ خنك كردن كمپرسور :
3 ـ 6 ـ بزرگي مخزن هواي فشرده كمپرسور :
3 ـ 7 ـ پخش هواي فشرده به سيلندر پيستون ترمز :
3 ـ 8 ـ آماده كردن هواي فشرده :
3 ـ 9 ـ رطوبت گيري هواي فشرده :
3-10- فيلترهاي هواي ترمز بادي :
3-11- شير تنظيم فشار :
3-12- مقدار عبور جريان براي واحدهاي مراقبت :
3-13- سيلندر پنيوماتيكي :
3-14- سيلندر يك كاره :
3-15- ساختمان سيلندر و پيستون :
3-16- محاسبه نيروهاي سيلندر پيستون :
3-17- نكات عملي :
محاسبه طول كورس پيستون سيلندر پنيوماتيك :
« فصل چهارم »
سيستم ترمز ضد قفلABS
4ـ1ـ ويژگي هاي ABS
4ـ2ـ نيروهاي ديناميكي در چرخ ترمز شده :
4ـ3ـ مفهوم كنترل
4ـ4ـ چرخه كنترلABS
4ـ4ـ1ـ سيستم كنترل شده :
4ـ4ـ2ـ متغيرهاي كنترل شده
4-4-2-1- متغيرهاي كنترل شده براي چرخهاي غير متحرك
4-4-2-2- متغيرهاي كنترل شده براي چرخهاي متحرك(driven- wheel)
4ـ5ـ سيكلهاي كنترل واقعي
4ـ5ـ1ـ چرخه كنترل ترمزي روي سطح با كشش بالا ( ضريب نيروي ترمز بالا)
4ـ5ـ2ـ چرخه كنترل ترمزي روي سطح جاده لغزنده ( ضريب نيروي ترمزي پائين)
4ـ5ـ3ـ چرخه كنترل ترمزي با تأخير در گشتاور انحرافي :
4ـ5ـ3ـ1ـ GMA1 ( سيستم تأخيري در گشتاور انحراف )
4ـ5ـ3ـ2ـ GMA2
4ـ5ـ4ـ چرخه كنترل براي (ALL wheel Dirven ) AWD
4ـ5ـ5ـ سيستمهائي كه همه چرخها متحرك هستند (ADW)
4ـ6ـ عملكرد ABS
4ـ6ـ1ـ ترمز كنترل شده
4ـ6ـ2ـ تأخير در گشتاور پيچشي جانبي
4ـ7ـ مدلهاي سيستم ABS
4ـ7ـ1ـ مدل ABS 2S
4-7ـ مدل ABS 5.0
4ـ8ـ چرخه فرآيند كنترل (Closed – Loop control process)
4ـ9ـ كاركردهاي كنترلي(monitoring Functions)
4ـ10ـ تشخيص عيب:
4ـ11ـ مدل ABS5 . 3
4ـ12ـ مدل سيستم ABS 2E ( بوش)
4ـ13ـ اجزاي سيستم ترمز ضد قفل ABS
4ـ13 ـ1 ـ سنسورهاي سرعت چرخ (Wheel speed sensor) :
4ـ13ـ1ـ1ـ سنسور سرعت چرخDF2
4ـ13ـ1ـ2ـ سنسور سرعت چرخ DF3
4-13-2ـ واحد كنترل الكترونيكيElectronic control unit
4ـ13ـ2ـ1ـ واحد كنترل براي ABS 2S
الف ـ مدار ورودي : (Input circuit)
ب : كنترل كننده ديجيتالي : (Digital controller)
ج : مدارات خروجي : (Output circuits)
د:ثابت كننده ولتاژ،حافظه مخصوص عيب(Voltage stabilizer,fault memory)
4ـ13ـ2ـ2ـ واحد كنترل الكترونيكي براي ABS5.0
4-13-3- تعديل كننده فشار هيدروليكي: (Hydraulic pressure moduator)
4ـ13ـ3ـ1ـ تعديل كننده فشار هيدروليكي براي ABS 2S
الف : پمپ چرخشي : (Return ump)
ب: انباره يا مخزن : (Accu mulator)
ج : شير سلونوئيدي 3/3 :
مراحل كاركرد :
الف : مرحله مسدود كردن فشار :( Pressure build up phase)
ب : مرحله نگهداري فشار : (pressure – holding phase)
ج: مرحله كاهش فشار : (Pressure – reduction phase)
4ـ13ـ3ـ2ـ تعديل كننده فشار هيدروليكي براي ABS5.0
الف : پمپ برگشت :
ب: مخزنها و محفظه هاي ضربه گير(accumulators and damper chambers)
ج : شيرهاي سلونوئيدي 2/2 : (Selonid Valve 2/2 )
4ـ13ـ3ـ3ـ واحد هيدروليكي براي ABS / ABD5
4ـ11ـ2ـ مدارات الكتريكي : ( Electrical Circuits )
« فصل پنجم»
«طراحي سيستم هاي ترمز»
5-1-تحليل نيروي ترمزهاي ديسكي
5-2-نيروي ترمز و نيروي وارد بر محور
5-3- در سيستم ترمز ديسكي
5-4- محاسبات ترمزهاي ديسكي بر اساس نيروي استاتيك
5-5 ترمزهاي كاسه اي (shoe brake)
5-6-ترمزهاي بدون سرو
5-7-اجزاء مكانيكي ترمز كاسه اي :
5-8-كفشك ترمز
5-9- تقسيم بندي ترمزها كاسه اي از لحاظ مكانيزم عمل كننده
5-10-سيستم ترمز سيمپلكس : (simplex brake)
5-11سيستم ترمز دوپلكس :
5-12-سيستم ترمز دوپلكس دوبل
5-13-سيستم ترمز سرو و بدون سرو :
5-14-سيستم سرو دوبل
5-15-محاسبه شتاب ترمز گيري
5-16-تحليل استاتيكي اجزاي ترمز كاسه اي :
5-17- ترمزهاي لنتي (shoe brakes)
5-18-طرح دستگاه ترمز دو لنتي :
4ـ كنترل عمر صنعتي لنت ترمز :
5-19- دستگاه ترمز هيدروليكي مضاعف :
5-20-هواگيري ترمز :
5-21-روغن ترمز
5-22ـ طراحي سيستم ترمز هيدروليك
5ـ2 طراحي سيستم ترمز هيدروليك پرقدرت ( مجهز به بوستر خلأئي)
5-24ـ طراحي بوستر با استفاده از دياگرام
5-25ـ طراحي حجم مخزن ذخيره روغن پمپ اصلي
نتيجه :
« فصل ششم »
نتيجه گيري و مقايسه بين سيستم هاي ترمز و عيب يابي
7-1ـ كليات
2ـ7ـ چگونگي انجام آزمايش :
7-3ـ نتيجه گيري نهائي :
7ـ3ـ1ـ معايب سيستم ترمز معمولي :
7ـ3ـ2ـ مزاياي سيستم ترمز ضد قفل ABS :
7-4-مقايسه ترمزهاي ديسكي و كاسهاي :
الف)مزايا :
ب) معايب :
اصطكاك و سائيدگي
مراجع
|
|
آیا در رابطه با پایان نامه ترمز و طراحی سیستم ترمز سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|
|
|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|